دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

فرجام تلخ عشق پسر جوان به زنی که 12 سال بزرگ‌تر از خودش بود/ پیکر سوخته پسرم را در بیمارستان پیدا کردم 

سه شنبه، 12 تیر 1403
کد خبر: 395334
ساعدنیوز: زن میانسال با مراجعه به پلیس از زنی شکایت کرد که 5 سال قبل پسر جوانش را اغفال و با او ازدواج کرده بود و پس از سال‌ها بی‌خبری پسرش را در حالی که دچار سوختگی شدید شده بود، در بیمارستان پیدا کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، زن 53 ساله که با چهره‌ای وحشتزده و مضطرب خود را به مرکز انتظامی رسانده بود تا از همسر صیغه‌ای پسرش شکایت کند، در حالی که مرجوعه قضایی را روی میز می‌گذاشت درباره این ماجرای تلخ به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم‌آباد مشهد گفت: حدود 5 سال قبل در حالی که هنوز 20 بهار بیشتر از عمر پسرم سپری نشده بود، عاشق زنی شد که 12 سال از خودش بزرگ‌تر بود. او اسم این علاقه هوس‌آلود را عشق گذاشته و به هیچ توصیه و نصیحتی گوش نمی‌داد.

ساسان چنان غرق این رابطه غیراخلاقی بود که با جسارت مقابل من و پدرش ایستاد و تصمیم گرفت، ترلان را به عقد خودش درآورد. این در حالی بود که آن زن 32 ساله حتی نشانی محل سکونتش را هم در اختیار ما نمی‌گذاشت تا حداقل تحقیقات اندکی درباره وضعیت اجتماعی و اخلاقی او انجام بدهیم.

پترلان با چرب‌زبانی و رفتارهای هوس‌آلودش عقل پسرم را دزدیده بود به گونه‌ای که با وجود مخالفت‌های ما، او را به عقد موقت درآورد و به دنبال سرنوشت غم‌انگیز خودش رفت. ما هم دیگر هیچ ارتباط و معاشرتی با ساسان نداشتیم و به قول معروف او را طرد کردیم. ولی بازهم جگر گوشه ام بود و من نمی‌توانستم پسرم را از ذهنم بیرون کنم تا اینکه مدتی قبل فهمیدم او با همان زن صیغه‌ای‌اش در یک زیرزمین 12 متری اجاره‌ای زندگی می‌کند.

چند بار تصمیم گرفتم بعد از 5 سال به سراغش بروم و او را از فاصله دور نگاه کنم اما هنوز در این باره تردید داشتم که از ماجرای سوختن پسرم مطلع شدم و هراسان و سراسیمه خودم را به بیمارستان رساندم. از آنچه می‌دیدم وحشتزده و نگران بودم. پسر رعنای من به یک تکه زغال سوخته تبدیل شده بود و با کمک دستگاه تنفسی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد.

بعد از پرس و جوهای زیاد تازه فهمیدم که پسرم در همان زیرزمین اجاره‌ای دچار سوختگی شده و همسر صیغه‌ای اش او را در بیمارستان رها کرده و خودش نیز با برداشتن مدارک به جای دیگری رفته است و حالا هم پاسخ تلفن هایش را نمی‌دهد. به همین دلیل آمده ام از او شکایت کنم.

با توجه به اهمیت و حساسیت این ماجرای دردناک، بررسی‌های پلیسی با دستور سرهنگ محمدبزی (رئیس کلانتری قاسم‌آباد مشهد)با هماهنگی مقام قضایی برای واکاوی ادعاهای زن میانسال ادامه دارد.

  برچسب ها: پلیس سوختگی

1 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 12 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) رونمایی از شوهر خوش تیپ و کراواتی غزل شاکری، بازیگر نقش ملک زاده در سریال جیران / به پای هم پیر بشید ایشالا ...
ترجمه تخصصی متن
(ویدئو) نجات علی دایی از مرگ حتمی به لطف ایمنی بالای ماشین شاسی بلند ژاپنی بعد از یک تصادف هولناک
نگاهی به خونه زندگی قدیمی اما دلنشین هوتن شکیبا، صداپیشه بچه سریال مهمونی+عکس/ از مبلمانی با کنده هایِ قدیمی تا حیات خلوطی به سبک خانه های مادربزرگا😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدیو/ سوالات علمی تخیلی کاوه، پسر فریبرز باغ‌بیشه در سریال طنز زیرخاکی/ کم مونده مامانش از "گالیله و کپلر" دعوت کنه براش کنفرانس علمی ارائه بدن
ترجمه تخصصی کتاب
رهبر انقلاب با فرزندان خود چه ورزشی را انجام می‌دهند؟+ویدیو/ سرشارم از جوانی هر چند پیر دهرم...
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدیو) همسر بهاره رهنما، امیرخسرو عباسی در برنامه شب آهنگی/ بهش گفتم بیشتر خونه باش