دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / کیف و کفش /

فروش واکس کفش در ایران افزایش یافت 

پنجشنبه، 24 شهریور 1401
کد خبر: 223025
ساعدنیوز : استفاده از واکس سبب می شود تا یک لایه روی کفش ایجاد شود که در مقابل آسیب و گرد و خاک از آن محافظت کند. واکس ها در انواع جامد، اسپری و مایع تولید می شوند.

امروزه به دلیل استفاده زیاد از واکس کفش چرم طبیعی انواع بسیار گوناگونی از آن تولید شده است که البته هرکدام قیمت متفاوتی نیز دارند. افراد برای تمیز کردن کفش خود با آن واکسها نیاز به فرچه کشیدن داشتند و همین امر سبب جدا شدن ذرات واکس و باعث کثیفی و آلودگی می شد بنابراین تولیدکنندگان سعی کردند انواع متفاوتی از آن تولید کنند تا معایب واکس جامد را برطرف کنند. البته لازم به ذکر است که علاوه بر این واکسها، دستگاه هایی هم تولید شده است که عمل واکس زنی را بدون دخالت دست انجام می دهد و در بسیاری از شرکتها و مراکز استفاده از این دستگاه ها بسیار رواج پیدا کرده است.

واکس کفش جیر و چرم با یکدیگر متفاوتند که انواع گوناگون آن در سایت آراد برندینگ موجود و به فروش می رسد. محصولات چرم به دلیل دوام و ماندگاری بالا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و این روزها افراد زیادی حاضرند به همین دلیل، هزینه زیادی را بابت آن بپردازند اما نکته مهمی که وجود دارد مراقبت و نگهداری از چرم می باشد. کثیفی و گرد و غباری که روی کفش اسپرت چرم می نشیند، ظاهر آن را بسیار زشت و زننده نشان می دهد که با استفاده از واکس این مشکل حل شده است.

فروش واکس کفش جیر

واکس مخصوص جیر، بی رنگ می باشد و استفاده از آن تنها باعث از بین رفتن کثیفی و گرد و خاک از کفش می شود. پس انتخاب یک واکس خوب و مناسب برای کفش جیر از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که بافت این کفش بسیار ظریف و حساس می باشد. با توجه به قیمت بالایی که کفشها دارند بهتر است که افراد در حفظ و نگهداری آنها دقت کنند تا مجبور به هزینه مجدد برای خرید کفش نباشند. بنابراین بهترین کار، خرید یک اسپری واکس کفش مناسب و با کیفیت از یک مرکز معتبر می باشد.

کفش جیر نوعی چرم است اما حالتی شبیه به پارچه مخملی دارد و به پارگی بسیار حساس می باشد به همین دلیل نوع واکس زنی آن با دیگر کفشها فرق دارد که مرکز فروش واکس کفش جیر مناسب اهمیت زیادی دارد. واکسهای فرچه ای انتخاب خوبی برای این کفشها نیستند چرا که باعث از بین رفتن حالت آن می شود بنابراین بهترین واکس برای جیر، واکس اسپری می باشد که بیشتر حالت تمیزکنندگی داشته و با دیگر واکسها متفاوت است. استفاده از این واکس به این صورت است که ابتدا واکس را روی کفش اسپری می کنند و سپس با یک اسفنج بسیار نرم روی سطح کفش را تمیز می کنند، دلیل استفاده از اسفنج نرم این است که به سطح مخملی کفش آسیبی وارد نشود و حالت آن حفظ شود.

واکس کفش جیر

استفاده از تمیزکننده هایی مانند پارچه و اب برای کفشهای جیر و چرم اصلا مناسب نیست و باعث کاهش عمر کفشها می شود، یکی از بهترین راه هایی که ما عمر کفش بالایی داشته باشیم استفاده از واکسها هستند. انواع واکسها با توجه به مدل کفشها بسیار متفاوت می باشد برای مثال برای کفشهای جیس به هیچ عنوان نمی شود از واکس کفشهای چرم استفاده کرد و نوع واکسی که مورد مصرف قرار می گیرد و حتی روشی که با ان واکس می زنیم در کفش جیر با کفش چرم عادی متفاوت است. بهترین نوع واکس کفش جیر از ارگان که نوعی روعن گیاهی است به دست می اید این روغن چسبندگی بین ذرات گرد و غبار با چربی ای که بر روی کفش قرار گرفته است را به شدت کم کرده و و اگر از برسهای مخصوص کفش جیر استفاده کنید.

یکی از محصولات صادراتی، که کشورمان ایران با توجه به فراوانی مواد اولیه ان علاوه بر تامین بازار داخلی پتانسیل بسیار بالایی برای صادرات دارد واکس کفش جیر با رنگهای مختلف از جمله مشکی می باشد. کفشهای جیر با توجه به ظاهر زیبایی که دارند مدتها است در طراحی و زیبایی کفشها انقلابی بر پا کنند. این کفشها دارای شکلی متفاوت از بقیه کفشها هستند و همچنین نگهداری از این مدل کفشها هم بسیار از نگهداری از کفشهای ساده چرم سخت تر است به همین دلیل افراد خاص و باسلیقه معمولا از خریداران کفش جیر هستند و تنوع رنگی بسیار بالای این نوع کشفها حق انتخاب بسیار بالاتر ینسبت به کفشهای عادی به شما می دهد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس