دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

فرزاد حسنی: انگار مهران مدیری به زور می خواهد بامزه باشد! 

دوشنبه، 09 مهر 1403
کد خبر: 410815
ساعد نیوز: مهران مدیری بازیگر شناخته شده کشورمان اجرای بخش مهمی از اختتامیه جشنواره فیلم فجر را بر عهده داشت. فرزاد حسنی اما در هنگام اجرای مهران مدیری بارها از او بابت اجرایش و این که اجرای خوبی نداشته انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از برترین ها، مهران مدیری بازیگر شناخته شده کشورمان اجرای بخش مهمی از اختتامیه جشنواره فیلم فجر امسال را بر عهده داشت. فرزاد حسنی اما در هنگام اجرای مهران مدیری بارها از او بابت اجرایش و این که اجرای خوبی نداشته انتقاد کرد.

انتقادهای فرزاد حسنی البته با ادامه اجرای مهران مدیری ادامه دار بود. حسنی در اوج انتقادات خود گفت: انگار مهران مدیری را با زور به این مراسم آورده اند و انگار او به زور می خواهد بامزه باشد!


حسنی حتی در هنگامی که مهران مدیری مشغول هم آوازی با علی زند وکیلی بود نیز از نوع کار او انتقاد کرد و گفت: وقتی مدیری شعر را بلد نیست نباید با زند وکیلی آوازخوانی کند.

فرزاد حسنی همچنین بارها این جمله را گفت که مهران مدیری امشب هیچ کار خاصی انجام نداد و حاضران در مراسم صرفا به خاطر مهران مدیری بودنش از حرفها و کارهایش می خندند!

این برنامه به صورت مستقیم از رادیو سراسری با اجرای فرزاد حسنی روی آنتن رفت.

گفتنی است فرزاد حسنی در حالی با شور و حرارت برگزیدگان را معرفی می کرد و مثلا در هنگام معرفی بهترین بازیگر زن شنوندگان را به صبر و تحمل فرامی خواند که سایت جشنواره در اشتباهی جالب از میانه برنامه اسامی برندگان را بر روی خروجی خود قرار داده بود و بسیاری از خبرنگاران و اهالی رسانه و مردم از نتایج قبل از اعلام در رادیو باخبر بودند!


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 09 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
(ویدیو) رضا پهلوی جشن ضد ایرانی پوریم،ایرانی کشان را به اسرائیل تبریک گفت!/ حالا بهتر مشخص شد که این خاندان به کجا وصل بودند!!
مروری بر مراسم تشییع فردوس کاویانی در اولین سالگرد درگذشتش +عکس/ کسی لباس سیاه نپوشیده است
(عکس)نگاهی به چیدمان شیک و دنج اتاق موسیقی مهراوه شریفی‌نیا/ خودنمایی پیانو و پایان‌نامه مهراوه/ خوشحالی شدید مهراوه از کنکوری نبودن
نگاهی به چهره شاد و خوشحال بازیگران مرد در کنار خواهرانشان؛ از شاهرخ استخری و پوریا پورسرخ تا ساعد سهیلی و پژمان بازغی+عکس/ چه قاب هایی😍
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
ماجرای ازدواج ژاله صامتی با همسرش/ ایرج سنجری: در جلسه اول به پدر زنم گفتم ما نمی تونیم داماد و پدر زن باشیم
بازیگرانی که آخر عمری در خانه سالمندان زندگی کردند/ از شهلا ریاحی و احمد پور مخبر تا رضا رویگری+عکس