دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

فشن شو اسرار آمیز و کهکشانی دیور در اهرام مصر/ حیرت انگیزه! 

یکشنبه، 28 خرداد 1402
کد خبر: 344731
ساعد نیوز: دیور روز شنبه مجموعه پاییز 2023 خود را در اهرام جیزه در نزدیکی قاهره ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، اهرام جیزه در نزدیکی قاهره پایتخت مصر روز شنبه برای نخستین بار میزبان یک فشن شو بود.

خانه مد لوکس فرانسوی دیور مجموعه پاییز 2023 خود را در اهرام جیزه ارائه کرد.

برند دیور در حالی اقدام به برگزاری این رویداد کرد که پس زمینه‌ای باشکوه از مقبره‌های هزاران ساله توجه بینندگان را به خود جلب می‌کرد.

بر اساس بیانیه وزارت گردشگری و آثار باستانی مصر این اولین بار است که یک شوی مد بین المللی در مقابل اهرام جیزه برگزار می‌شود.

پیترو بکاری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل خانه مد دیور نیز با ابراز خوشحالی از برگزاری این نمایشگاه در مصر، از همه دوستان خود و کسانی که با دیور سر و کار دارند دعوت کرد تا از این کشور دیدن کنند و زمان بیشتری را در آن صرف کنند تا از باستان شناسی و مناطق توریستی آن لذت ببرند.

اگر مکانی بر روی زمین وجود داشته باشد که اعماق تاریخ، هنر و تجمل را در پیش زمینه تفکر آینده نگر تجسم کند، آنجا مصر است. قاهره از میراث فرهنگی غنی خود گرفته تا آثار باستانی، معماری و غذاهای نفیس، همچنان جایگاه خود را به عنوان مقصدی که باید از آن بازدید کرد، حفظ کرده است و سرشار از ماجراجویی و اسرار بی پایان برای کشف است.

بنابراین، تصادفی نیست که کیم جونز، مدیر هنری مردان دیور، آخرین شگفتی‌های باستانی باقیمانده جهان - اهرام جیزه - را انتخاب کند. با حضور بیش از 300 نفر از خبرنگاران از شهرهای میامی، لندن، توکیو و سنگاپور، و همچنین مجموعه ای پر ستاره از نمادهای مد و افراد مشهور از جمله رابرت پتینسون، سوکی واترهاوس، نائومی کمپبل، لوئیس همیلتون، چا یون وو و سهون، این نمایش قرار بود خارق العاده باشد.

به نظر می‌رسد که ران وی، قصیده‌ای از عصر فضایی علمی-تخیلی باشد - تجربه‌ای شبیه به پورتال که برای انتقال شما به قلمرویی طراحی شده است که زمانی در آن تاریخ اتفاق افتاده است (قابل انکار با قامت و ابعاد خود اهرام)، اما آینده نگر.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
هزینه چاپ یک کتاب
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا