دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس/ بیرو همه را شوکه کرد 

دوشنبه، 12 تیر 1402
کد خبر: 346620
ساعدنیوز: خبرها حاکی از این است که بیرانوند با پرسپولیس لغو قرارداد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، در شرایطی که بامداد امروز خبر مربوط به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند منتشر شده، اکنون حسین خبیری عضو هیات مدیره این باشگاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است و مدعی شده که با این اتفاق او نیز به همراه دیگر هواداران نگران این تیم نتوانسته تا صبح بخوابد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اولین شخصی از باشگاه بود که به صورت رسمی به این اتفاق واکنش نشان داد. خبیری بدون نام بردن از بیرانوند، در اینستاگرام خود نوشت: «هواداران عزیز پرسپولیس که نگران شایعات اخیر بودید، وقتی شما نگران و مضطرب باشید، خواب بر ما هم حرام است. ما هم مثل شما تا صبح نخوابیدیم و ماجرا را پیگیری کردیم. حتماً با همه وجودم شرافتا تلاش می‌کنم این اتفاق نیافتد.»

خبیری در ادامه به افرادی اشاره می‌کند که زیر پای بیرانوند نشسته بودند تا او را از پرسپولیس جدا کنند و همچنین کدهایی در این خصوص از یک شرکت هواپیمایی که در این ماجرا دخیل بوده است، می‌دهد: «اما بعدش رفتار آن دو سه نفر که با روح و روان هواداران عزیز ما بازی کردند رو بی پاسخ نمی‌گذارم. بازی با احساسات میلیون‌ها هوادار عاشق و مظلوم تاوان دارد. بترسید از تحریم و ورشکستگی شرکت‌های هواپیماییتون.»

خبیری در ادامه به افرادی اشاره می‌کند که زیر پای بیرانوند نشسته بودند تا او را از پرسپولیس جدا کنند و همچنین کدهایی در این خصوص از یک شرکت هواپیمایی که در این ماجرا دخیل بوده است، می‌دهد: «اما بعدش رفتار آن دو سه نفر که با روح و روان هواداران عزیز ما بازی کردند رو بی پاسخ نمی‌گذارم. بازی با احساسات میلیون‌ها هوادار عاشق و مظلوم تاوان دارد. بترسید از تحریم و ورشکستگی شرکت‌های هواپیماییتون.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 31 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم