دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

فیلم آموزشی گام به گام برای فیلتر کردن اکانت روبیکا! 

پنجشنبه، 11 خرداد 1402
روبیکا یکی از اپلیکیشن‌های ایرانی است که تلاش میکند با ارائه سرویس‌هایی به کاربرانش کمک کند تا فعالیت‌های روزمره خود را به شکلی ساده‌تر انجام دهند. روبیکا درحال حاضر 3 میلیون کاربر دارد که دارای خدمات متعدد هست. اگر به دنبال فیلتر کردن اکانتی در روبیکا هستید، تا آخر فیلم آموزشی این محتوا همراه ما باشید.
فهرست []

امروزه سبک زندگی ما به شکلی است که هرچه بیشتر ما را به سمت استفاده از امکانات آنلاین می‌کشاند. این اتفاق دو دلیل اصلی دارد، دلیل اول زمان کمی است که هریک از ما در اختیار داریم و بنابراین تلاش می‌کنیم برای انجام کارهای روزمره خود سریع‌ترین و ساده‌ترین راه‌های ممکن را انتخاب کنیم، دلیل دوم این است در دنیای پیرامون خود به هرکجا که نگاه کنیم دستگاه‌ها، اپلیکیشن‌ها و امکانات به‌روز و جذابی می‌بینیم که ما را به استفاده از آن‌ها ترغیب می‌کنند. یکی از اپلیکیشن‌هایی که در چند سال اخیر در بین برخی کاربران ایرانی محبوبیت پیدا کرده، اپلیکیشن روبیکا (Rubika) است؛ برنامه‌ای چندمنظوره که قابلیت نصب بر روی گوشی‌های هوشمند را دارد. در ادامه میتوانید با مشاهده ی فیلم آموزش چگونگی فیلتر کردن اکانت مورد نظر در روبیکا بپردازید.

سخن پایانی

بنابراین با رعایت گام به گام نکلت گفته شده در ویدیو آموزشی اکانت مورد نظر را فیلتر کنید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


34 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 13 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دعوای لاتی امیر جعفری بوکسور با امین حیایی در فیلم سینمایی هاوایی بر سر رابطه عاشقانه با خواهرش +فیلم
ویدیو/ بحث جدی علمی "ببعی و جیگر" به خاطر تضاد آرای "شرودینگر و هایزنبرگ"/ ایرج طهماسب رو نصفه شبی کلافه کردن/ جیگر قانع نشد...
(فیلم) لحظه کشف یک کوزه پر از سکه های قدیمی و مار محافظی که حاضر نبود از کوزه دور بشه/ دیدین چجوری چنبره زده بود روی طلاها؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
صبحانه عجله ای و سه سوته صبا راد در ترکیه برای خواهرش که از ایران اومده+عکس/ از سیمیت های خوشمزه تا نوتلا و عدسی
عکس آخرین جشن تولد مرحوم آزاده نامداری در کنار دختر ناز و خوشگلش با لباسهای ناز و حریر
ویراستاری تخصصی مقاله
از بی تفاوتی به طلاق تا عبور از خط قرمزهای عاطفی در سریال «در انتهای شب»
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی