دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / خبری /

فیلمی توقیفی که پس از 30 سال به شبکه نمایش خانگی آمد 

یکشنبه، 06 فروردین 1402
کد خبر: 334618
ساعد نیوز: به مناسبت فرارسیدن نوروز 1402 «آدم‌برفی» فیلم ماندگار داوود میرباقری، محصول 1373 به شبکه نمایش خانگی آمد. «آدم‌برفی» که از همان زمان تولید فیلم پرحاشیه‌ای بود، پس از سه سال توقیف در سال 1376 به‌طور عمومی اکران شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، علاقه‌مندان به سینما می‌توانند فیلم مطرح «آدم‌برفی» را در نوروز 1402 به‌طور رایگان در پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنند. این فیلم به‌صورت رایگان و براساس نسخه ترمیم‌شده در دسترس مخاطبان پلتفرم فیلم‌نت قرار گرفته است.

«آدم‌برفی» محصول 1373 است و در آن ستارگانی چون اکبر عبدی، داریوش ارجمند، مهدی فتحی، آزیتا حاجیان، پرویز پرستویی، سیروس گرجستانی و محمدرضا شریفی‌نیا نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«آدم‌برفی» داستان مردی است که برای رفتن به آمریکا راهی ترکیه می‌شود. او در مسافرخانه‌ای ساکن شده و در آنجا دوستانی پیدا می‌کند که به او پیشنهاد می‌دهند برای گرفتن ویزای آمریکا، خود را به هیبت زنان درآورد و پس از ازدواج با یک آمریکایی و دریافت کارت سبز، از او جدا شود، اما دردسرها و ماجرایی غیر قابل پیش‌بینی برای او پیش می‌آید.

«آدم‌برفی» که از همان زمان تولید فیلم پرحاشیه‌ای بود، سرانجام پس از سه سال توقیف در سال 1376 به‌طور عمومی اکران شد و با جذب بیش از 4 میلیون و 473 هزار مخاطب به پرفروش‌ترین و پرتماشاگرترین فیلم اکران‌شده در آن سال تبدیل شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)