دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

قاتل سریالی معروف که بعد از آزار و اذیت 90 زن ، همه آن ها را کشت 

دوشنبه، 15 مرداد 1403
کد خبر: 401512
ساعدنیوز: ساموئل لیتل، مخوف‌ترین قاتل سریالی آمریکا است که به کشتن 90 نفر اعتراف کرد. اکثر قربانیان او زنان بودند اما این جنایتکار پیش از اینکه راز تمام قتل‌هایش فاش شود جان باخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از صد، ساموئل لیتل ابتدا به جرم قتل 3 زن بین سالهای 1987 و 1989 دستگیر شد و سپس اعتراف کرد در مجموع حدود 90 نفر را به قتل رسانده است.

ساموئل لیتل متولد 7 ژوئن 1940 بود. لیتل مدعی بود مادرش به نام بسی مای لیتل، یک روسپی نوجوان بود که او را رها کرده بود. پدرش به نام پل مک داول نیز زمان تولد او 19 ساله بود. مقامات معتقدند که بسی مای لیتل ممکن است ساموئل را در زمانی که در زندان بود به دنیا آورده باشد. این قاتل رسایلی توسط مادربزرگش بزرگ شد. او در دبیرستان جونیور هاثورن تحصیل کرد، البته با نظم و انضباط و درس خواندن مشکل داشت. به گفته خودش، او از کودکی شروع به تخیلات جنسی در مورد خفه کردن زنان کرد.

لیتل بعدها به عنوان امدادگر آمبولانس مشغول به کار شد و در طول عمرش از شرق تا غرب آمریکا سفر کرد. در سوابقش چندین مورد بازداشت و زندانی به اتهام‌هایی نظیر خشونت، سرقت مسلحانه، دزدی از مغازه و مصرف مواد مخدر به چشم می‌خورد.

او ابتدا در سال 2012 در کنتاکی و در حالی که در یکی از اقامتگاه‌های موقت شبانه بی‌خانمان‌ها بود، بازداشت و به علت آنکه در کالیفرنیا به اتهام جرایم مرتبط با موادمخدر تحت تعقیب بود به این ایالت در غرب آمریکا منتقل شد.

پس از آن بود که در لس‌آنجلس نمونه دی‌ان‌ای ساموئل لیتل با پرونده قتل سه زن که هرگز قاتل آنها شناخته نشده بود همخوان شد و ماجرای زندانی بودن او وارد فاز کاملا جدیدی شد. هر سه زن مقتول آن پرونده پیش از قتل مورد ضرب و جرح قرار گرفته بودند و جسدشان در خرابه‌ای رها شده بود.

لیتل در ابتدای رسیدگی به پرونده قتل این سه زن گناهکار شناخته نشد اما در نهایت دادگاه او را به سه بار حبس ابد بدون امکان عفو محکوم کرد.

ساموئل لیتل بعد از محکومیت در اعترافات جدید خود به 90قتل در حد فاصل سال‌های 1970 تا 2005 در شهرهای مختلف آمریکا در 19 ایالت اشاره کرد و کارآگاهان 34 پرونده را که قاتل آنها هرگز پیدا نشده بود، به ساموئل لیتل ربط دهند. در ادامه ارتکاب 50 قتل از سوی این جنایتکار ثابت و مشخص شد او قربانیان خود را با انگیزه جنسی به تله می‌انداخت و خفه می‌کرد.

در حالی‌که تحقیقات درباره این قاتل زنجیره‌ای هنوز کامل نشده بود او در سن 80 سالگی در بیمارستانی در کالیفرنیا درگذشت.

  برچسب ها: قتل تعرض جنسی

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 15 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
شیرین زبانی های یک کودک باستانی کار در بیت رهبری در مقابل آیت الله خامنه ای/ خنده های حضرت آقا رو ببینید +فیلم
لحظات نادر و شگفت انگیز زایمان مار در دل طبیعت +عکس/ روبرو شدن با عکاس حیات وحش بلافاصله بعد از به دنیا آمدن!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مَمَّد" ها حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله
طرح خاص و منحصربفرد کیک تولد نبات دختر شاهرخ استخری؛ کیکی با دیزاین چهره کارتونی نبات و تزئینی چشم نواز با آبنبات های سبز رنگ +عکس
عکسی دیده نشده از محمدرضا گلزار با خودروی میلیاردی تسلا سایبرتراک آمریکایی / همونی که آرزوی خیلی هاست + عکس
(عکس) نقاشی واقعی ناصرالدین شاه قاجار از جیران، سوگلی و معشوقه‌ خاص شاه قاجار / دختری که یه دل نه صد دل شاه رو عاشق خودش کرده بود ...