ساعدنیوز
ساعدنیوز

قیمت نگارش و چاپ مقاله

  شنبه، 21 تیر 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
قیمت نگارش و چاپ مقاله
دانشجویان با توجه به افزایش امتیازات پژوهشی تمایل به ارائه مقاله و کسب امتیازات پژوهشی جهت افزایش اعتبار رزومه خود دارند و می‌خواهند همه تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند رزومه ای تاثیر گذار ارائه کنند. از این رو نویسنده تمایل دارد قبل از شروع به نگارش برآورد هزینه انجام دهد و اطلاعات دقیق در مورد هزینه های نگارش و چاپ را به دست آورد

نگارش مقاله

اگر به عنوان یک محقق علمی سالها و ماهها تلاش کرده اید و تحقیق علمی انجام داده اید باید به نحوی آنرا ارائه کنید تا هم از طریق آن بتوانید رزومه خود را تقویت کنید و هم در راستای تولید علم و دانش کوشش نمایید. مقالات جز برجسته ترین و ارزشمندترین تحقیقات علمی در دنیا محسوب می شوند و از طریق نگارش و چاپ مقاله امتیازات بیشماری حاصل می گردد. با اینکه امروزه پیش نیاز ورود به شغل خوب و دوره تحصیلی جدید داشتن رزومه قوی می باشد و مقاله نویسی کاملا ضروری است اما برخی از دانشجویان با وجود داشتن دانش و سطح تخصص بالا قادر نیستند مقاله ارائه کنند از این رو دنبال راههای هستند که بتوانند مقاله آماده پیدا کنند. اما جامعه علمی اکنون نیازمند دانش و علوم جدید می باشد که حاصل تحقیقات خود دانشجو باشد و مقالاتی که توسط فرد دیگر تدوین و فروخته می شود غیر قانونی است و اصلا در جامعه علمی هیچ گونه اعتباری ندارد. متاسفانه در سالهای اخیر اخبار بسیاری در رابطه با تدوین مقالات علمی به گوش رسیده است که توسط افراد سودجو و منفعت طلب بوده است اما این گونه مقالات هر چند بار علمی خوبی داشته باشند به هیچ عنوان اعتبار کافی برای انتشار در ژورنالهای علمی را ندارند و در صورت وقوع چنین خطاهایی با دانشجو و نویسنده برخودر جدی خواهد شد. به عنوان یک دانشجو تحصیل کرده و متخصص سعی کنید دانش علمی خود را به کار گیرید تا بتوانید مقاله ای قابل پذیرش برای ژورنالهای معتبر ارائه کنید و امتیازات کافی را کسب کنید.

تصویر

توصیه مکنیم به جای فکر کردن به راههای غیر قانونی کسب امتیاز چاپ مقاله خودتان دست به کار شوید و مقاله نویسی را آغاز نمایید یقینا در فرصت کوتاهی بهترین عملکرد را خواهید داشت و در طول چند ماه بهترین مقاله را ارائه خواهید کرد فقط کافی است که همه راهنمایی ها و قوانین استاندارد را به خوبی بشناسید تا نهایتا موفق به ارائه یک مقاله استاندارد شوید. پیش نیاز ارائه مقاله خوب و با کیفیت شناخت و آگاهی میباشد که نویسنده و دانشجو با سواد و تحصیل کرده میبایست همه سعی و تلاش خود را به کار بگیرد تا بتواند مقاله ای حرفه ای و تخصصی ارائه کنند. چهارچوب و نحوه نگارش استانداد مقاله را بشناسید و برحسب استاندارد ها شروع به مقاله نویسی کنید.

ساختار کلی یک مقاله به ترتیب زیر می باشد

  • عنوان (Tittle): عنوان مقاله اولین بخش هر مقاله می باشد که عنوان باید تا حد امکان جدید و ناب باشد و چندان طولانی نباشد عنوان مقاله اگر جذابیت کافی داشته باشد باعث می شود که تعداد استناداتی که به آن می شود بیشتر شود. بنابر این در انتخاب عنوان مناسب دقت بیشتری داشته باشید.
  • نام نویسندگان(Affiliation ): بعد از عنوان مقاله اولین بخشی که قرار می گیرد نام نویسندگان می باشد و باید در این بخش نام نویسنده مسئول نیز مشخص شود این بخش از مقاله باید متعلق به اسامی نویسندگان می باشد.
  • چکیده (Abstract): چكیده خلاصه كوتاهی از مقاله همراه با نكات اصلی متن مقاله است و به گونه ای تنظیم می شود كه خواننده را در تصمیم گیری برای مراجعه یا عدم مراجعه به اصل مقاله قادر می سازد.
  • کلمات کلیدی (Keywords): واژه های کلیدی در مقالات نیز نماینده موضوعات مطرح شده در مقاله می باشد. لذا نیاز است تا کلماتی که اصل مقاله بر اساس آن نوشته شده است، در واژه های کلیدی آورده شوند.
  • مقدمه (Introduction): در تمامی کتاب ها مقاله ها پایاننامه ها و....اولین بخشی که قرار می گیرد مقدمه می باشد مقدمه یک توضیح مختصر در مورد محتوای اصلی مقاله می باشد که قبل از بخش های اصلی قرار می گیرد سعی کنید مقدمه مقاله را تا حد ممکن جذاب کنید و به موضوعات اصلی اشاره کنید زیرا اولین بخشی که مطالعه می شود مقدمه مقاله می باشد.
  • مواد و روش ها (Materials and methods): مواد و روش های تحقیق تمامی متد ها و شیوه هایی که برای انجام تحقیق به کار گرفته اید را در این بخش بنویسید و به آنها اشاره کنید.
  • نتایج (Results): یک بخش مجزا که اختصاص به نتایج تحقیق دارد و باید تمامی نتایج حاصل از تحقیقات را در این قسمت اشاره کنیم اگر تحقیقات انجام شده منجربه کسب نتایج نشود در این صورت تحقیقات ما اعتباری نخواهد داشت.
  • مراجع (References): منابع هر تحقیق آخرین بخشی است که نوشته می شود و در این بخش باید اشاره به منابعی که از آن استفاده شده است برای تکمیل تحقیقات استفاده کنیم.

تصویر

ساختار یک مقاله به این صورت می باشد و نویسندگان عزیز باید ترتیب قرار گیری هر یک از بخش ها را رعایت کنند تا یک مقاله کاملا تخصصی و با کیفیت ارائه شود که بتوان آنرا در مجلات معتبر چاپ کرد هر مقاله بعد از اتمام مراحل نگارش باید به بخش چاپ ارسال شود و ویرایشات لازم جهت سابمیت به مجلات معتبر انجام شود.در صورتی که زمان کافی برای انجام مراحل چاپ مقاله را ندارید می توانید از موسسات معتبر که در زمینه پذیرش و چاپ مقالات تضمینی خدمات ارائه می کنند کمک بخواهید.

مراحل چاپ مقاله

هر مقاله برای اینکه آماده چاپ شدن در مجلات معتبر شود می بایست چند مرحله را پشت سر گذارد فرهیختگان عزیز در نظر داشته باشید که باید بر حسب نیازی که دارید تصمیم بگیرید که می خواهید مقاله را در مجلات داخلی یا خارجی چاپ کنید مجلات داخلی فقط در داخل کشور اعتبار دارند و نمی توان از اعتبار این مقالات در خارج از کشور استفاده کرد ولی مقالاتی که در مجلات خارجی مانند isi,jcr,scopus,pubmed چاپ می شوند اعتبار و شهرت جهانی دارند و در سراسر دنیا می توانید از اعتبار این مجلات استفاده کنید اما فقط مقالاتی را می توان در این مجلات خارجی و بسیار معتبر چاپ کرد که از لحاظ سطح اعتبار بسیار بالا باشند.

مراحل چاپ مقاله

  • انتخاب مجله: اولین گام در مراحل چاپ مقاله این است که ابتدا باید تصمیم بگیرید که می خواهید مقاله را در مجلات داخلی چاپ کنید یا خارجی بعد از اینکه تصمیم گیری کردید اگر تصمیم به چاپ مقاله در مجلات خارجی دارید باید قبل از هر گونه اقدام دیگری ابتدا ترجمه انجام شود. اما اگر می خواهید که در مجلات داخلی معتبر چاپ کنید نیازی به ترجمه نمی باشد.
  • ترجمه: ترجمه مقالاتی که می خواهید آنها را در مجلات معتبر خارجی چاپ کنید باید به صورت کاملا تخصصی و با بیشترین کیفیت انجام شود. ترجمه تخصصی مقالات باید توسط مترجمین متخصص در همان رشته انجام شود.
  • ویرایش مقاله: مناسبترین مجله برای هر مقاله را باید انتخاب کنید که مطابق با عنوان و موضوع مقاله باشد و بعد از انتخاب مجله مناسب حتما باید ویرایشات لازم را انجام دهید. هر مجله فقط مقالاتی را پذیرش می کند که در قالب و ساختار مشخصی باشند و باید قبل از سابمیت مقاله به مجله مورد نظر قالب مقاله را ویرایش کنیم و به قالب و ساختار تعیین شده از طرف مجله تبدیل کنیم.
  • سابمیت: بعد از مراحل انتخاب مجله ویرایش مقاله آماده ارسال به مجله مورد نظر می باشد و مقاله را به مجله مورد نظر باید سابمیت کنیم .
  • نتیجه داوری: بعد از اینکه مقاله را به مجله مورد نظر سابمیت کردید مقاله به بخش داوری ارسال خواهد شد و در بخش داوری مقاله از لحاظ ساختاری و فنی بررسی خواهد شد و نتیجه اعلام خواهد شد.

تصویر

هزینه نگارش و چاپ مقاله

البته این گونه نیست که بگوییم نگارش مقاله توسط دانشجو هیچگونه هزینه ای در پی ندارد یقینا که دانشجو نیز مجبور به صرف هزینه هایی خواهد بود به خصوص برای انجام تحقیقات و گرد اوری مطالب حتما هزینه هایی صرف خواهید کرد اما این هزینه ها قابل مقایسه با هزینه روش های غیر قانونی نمی باشد و به مراتب کمتر است اما هزینه دقیقی که دانشجویان می خواهند قبل از شروع به کار بدانند در رابطه با هزینه ها قبل از شروع تحقیق هیچگونه آمار دقیقی نمی توان ارائه کرد و بستگی به موضوعاتی از قبیل حوزه موضوعی تحقیق, سطح علمی دانشجو, ابزارها و روش های تحقیق, استفاده از آزمایشگاهها و کارگاه ها, زمان انجام تحقیقات, .... از این رو نمی توان هزینه دقیق قبل از شروع تدوین ارائه کرد و باید دانشجو زمانی که دقیقا تصمیم به شروع تحقیق گرفت و مضووع مد نظرش را انتخاب کرد سپس در جستجوی هزینه ها باشد و از دوستان و افراد با سابقه حدود هزینه ای که صرف نموده اند را سوال کند. همچنین علاوه بر نگارش مقاله برای چاپ مقاله نیز باید هزینه هایی پرداخت شود در صورتی دانشجو قادر به ترجمه رسمی و تخصص و ویرایش مقاله نباشد روشن است که باید از افراد با سابقه کمک بگیرد و هزینه هایی که برای آماده سازی و سابمیت مقاله پرداخت خواهد کرد به شرح زیر می باشند.

  • هزینه ترجمه مقاله
  • هزینه ویراستاری مقاله
  • هزینه پارافریز مقاله
  • هزینه بازرسی مقاله
  • هزینه ژورنال (این هزینه به صورت دلاری کیباشد و باید به صورت آنلاین بعدا از انتخاب ژورنال برآورد شود و قبل از انتخاب ژورنال نمی توان اطلاعاتی در این رابطه ارائه کرد. )

هزینه همه این موارد بستگی به کیفیت و نوع خدمات دراد و باید به صورت دقیق بررسی و ویراستاری انجام شود. البته نگران هزینه های بالای خدمات آماده سازی مقاله نباشید چنانچه مقاله خود را آماده کردید و محتوای داخل آنرا به صورت دقیق تکمیل کردید برای کلیه خدمات ترجمه و ویراستاری و پارافریز و فرمتبندی می توانید از موسسات معتبر این حوزه کمک بگیرید. نگران نباشید واگذاری خدمات ویرایش و آماده سازی بعد از نگارش به هیچ عنوان غیر قانونی نیست و میتوانید از افراد متخصص در این حوزه راهنمایی مشورت بگیرید و حتی فایل خود را تحویل دهید که همه اقدامات لازم انجام شود.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (295 نظر) عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (293 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (149 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (67 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (61 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (55 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (41 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (41 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و هوش‌پران محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (34 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (28 نظر) تصویر دیده نشده و قدیمی از آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در کنار دریا با کاپشن و کلاه +عکس (27 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (26 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (25 نظر) مراسم عقد شیک و منحصربفرد برادرزاده سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان/ ایشالا عروسی خودت+عکس (25 نظر) مراسم تولد جگرسوز علی انصاریان در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش ننه علی/ روحش شاد+ عکس (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
حضور غیرقابل باور عادل فردوسی پور در جشن خانوادگی علی دایی/ عکس مشترک عادل فردوسی پور با همسر علی دایی در یک مجلس خصوصی سناریوهای علمی مختلف برای پایان جهان! هدیه خنده دار سلمان سریال نون خ برای هادی چوپان / پای هادی چوپان به نون خ باز شد+فیلم (ویدئو) درس اخلاق فوق خنده‌دار استاد محسن قرائتی/ وقتی خدا برای وزیر مملکت در مستراح کلاس میذاره! خلاقیت تحسین برانگیز و منحصربفرد شهرداری بوشهر برای زیباسازی خونه های قدیمی حماسه آفرید/ این زیبایی رو فقط تو ایران میشه دید😍 آخرین جشن تولدی که حامد سلطانی برای همسر اولش در خانه ابدی او گرفت/ حیف جوونیش که سهم خاک شد درخت میوه حیاط خانه حامد سلطانی با حال و هوای بهاری/ چه عکس خوشگلی انداخته👌😍 ایده های خلاقانه چیدمان میز صبحانه برای یک پذیرایی شیک و دل انگیز+عکس شام مفصل و سفره غذای رنگی خواهر ساره بیات برای خانواده پر جمعیت رضا قوچان نژاد/ چه ضیافتی برای خانواده شوهر به پا کرده فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم حضور جالب خانم معلم همدانی با لباس عروس در کلاس درس/ این لحظه تا ابد برای دانش آموزاش خاطره شد+عکس (تصاویر) معماری استثنایی و تخیلی یک رستوران در ژاپن/ با این ویوی جذاب غذا چه میچسبه! (ویدئو) شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد (تصاویر) تغییر چهره حیرت انگیز فرزانه سریال "بزنگاه" بعد 16 سال/ کلا یه نفر دیگه شده که! شباهت متحیرکننده و خارق‌العاده آنجلینا جولی و دخترش! (فیلم) آشنایی با یاقوت ارغوانی میلیون دلاری از اعماق تاریخ / سنگ آمتیست 26 تنی ژستهای بی ملاحظه ی زنان حرمسرا همگان گرفتن عکس در حضور ناصرالدین شاه قاجار سوژه کاربران مجازی شد برند خاص و شوکه کننده کیف آرایشی ناصرالدین شاه/ باورت میشه ناصرالدین شاه کیف آرایشی داشته؟ (فیلم) در پشت آبشار نیاگارا چه چیزی پنهان شده؟ / اسرار پشت پنهان آبشار نیاگارا چیست؟! نگاهی به ماشین‌های لوکس و هوش‌پران علی دایی، ثروتمندترین فوتبالیست ایران+عکس/ از لندکروز و پورشه تا بی ام وی😍 ارزانترین خانه در دبی | معرفی 10 گزینه مخصوص ایرانیان (عکس) ماشینهای شیک و مدرن یکتا ناصر و منوچهر هادی/ زوج پرحاشیه و جنجالی اینروزهای سینمای ایران مزیت های استفاده از چراغ های خیابانی در نورپردازی شهری تولد باورنکردنی یک حیوان بامزه به سفیدی برف و 6 گوش صورتی در دریا/ چقدر این موجود ناز و گوگولیه+عکس شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! 3روش معجزه آسا برای برق انداختن زیورآلات طلا واکنش بانمک احسان علیخانی با یک سلفی زورکی و یوهویی به عکس فتوشاپ شده ای که از او در فضای مجازی منتشر شده نگاهی به ماشین‌های لاکچری و هوش پران امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی +عکس/ اینا ماشین نیست هواپیماست! مدل مانتو خاص و جذاب گلوریا هاردی، بازیگر سریال کیمیا/ نگاهی به طراحی مانتو همسر فرانسوی ساعد سهیلی+عکس نگاهی به تیپ و استایل لاکچری و درجه یک خانواده محمدرضا گلزار در عروسی آقای بازیگر +عکس/ خوش به حال آیسان خانوم، عروسِ چه خانواده‌یِ باکلاس و مرفحی شده😍 (عکس) سلفی الناز حبیبی، صبای سریال "فاصله ها" با پدر باحال و پرانرژی اش میز صبحانه رنگی و عاشقانه رضا قوچان نژاد و خواهر ساره بیات در دبی/ ویوو رو ببین😍 جشن تولد ساده و خلوت صادق بوقی در رویایی ترین منظره ایران در شمال/ چقدر باصفا و دلباز+ویدیو عکسی نایاب از شیوه حمل جنازه در دوره قاجار (عکس) تاب بازی نفیسه روشن، بازیگر سریال "رستگاری"، در طبیعت بسیار زیبای مالدیو دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران!
تیتر امروز   
فال انبیاء روزانه جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال روزانه امروز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 31 فروردین ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز جمعه 31 فروردین 1403 + فیلم فال ابجد روزانه جمعه 31 فروردین 1403 شرط عجیب همسر فریبا متخصص، مادر گلنار سریال گیلدخت برای ازدواج با خانم بازیگر/ قراری که 8 ماه نگذشته فسخ شد! دزدی میلیاردی از خانه 2 مهاجر در برج لاکچری نیاوران! کارت عروسی متفاوت و خاص رضا داوودنژاد و همسرش غزل بدیعی با یک نوشته منحصر به فرد/ روز عروسی یه تیم بسیج گفتن آدرس شدند!+عکس ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس آیا رهبر معظم انقلاب موبایل دارند؟ دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو+فیلم رئیس‌جمهور وارد سمنان شد زمزمه های ورود ایران چک های 500هزار تومانی به بازار/ زلزله رشد نقدینگی در راه است؟ پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ رکورد تاریخی بارش باران در سیستان و بلوچستان