دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

گفتگو ویژه با مافیای خرید ملک در ترکیه درباره ارزانتر بودن ملک ترکیه نبست به تهران 

چهارشنبه، 04 فروردین 1400
کد خبر: 143399
ساعدنیوز: خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت ترکیه یکی از بهترین سرمایه گذاری های پرسود ترکیه است که ما در اینجا بهترین ها را توضیح دادیم

طبق مصاحبه ویژه با یکی از برترین شرکت های خرید ملک در استانبول امروز در خدمت شایان گروپ با مدیرت برادران نصیری شایان یعنی کمال شایان و جلال شایان بودیم و یک خبر خوب به ما دادند که مطمئنن شما از این خبر خیلی خوشحال خواهید شد پس در ادامه با ما همراه باشد.

چرا خرید ملک در ترکیه؟

با توجه به افزایش تورم در ایران و با توجه به تقریبا صفر بودن تورم در ترکیه بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری مطمئن خرید ملک در ترکیه یکی از بهترین پیشنهادات است که تیم مجرب شایان گروپ این پشنهاد استثنایی را برای شما و خانواده شما به ارمغان اورده.

ملک در ترکیه ارزانتر و با صفاتر است

قیمت هر متر مربع ملک در ترکیه چقدر است؟ در مقابل قیمت هر متر مربع ملک در تهران چقدر است؟ خب من به عنوان کارشناس خرید ملک در ترکیه به شما اعلام میکنم که متوسط قیمت متر مربع در ترکیه در یک جای متوسط رو به بالا 3500 لیر ترکیه میباشد که شما میتوانید به قیمت روز لیر حساب کنید این درحالی است که این واحد ها در سیته یا به اصطلاح به اپارتمان هایی که استخر و باشگاه دارند در ترکیه میگویند.

قیمت ملک در ایران چقدر است؟

نمیدانم د رکدام استان یا در چه زمانی دارید این متن را میخوانید اما پیش خود یک حساب دو دوتا چهارتا کنید و ببینید که قیمت هر متر مربع در شهر خود چقدر است و چه امکاناتی نظیر استخر و باشگاه دارد؟

دریافت اقامت ترکیه با خرید ملک

با خرید ملک در ترکیه شما میتوانید از دریافت اقامت ترکیه برخوردار شوید که این اقامت هم برای خود و هم برای خانواده خود است که البته این شرایط برای افراد زیر 18 سال فرزند میباشد که با این اقامت شما به صورت دائم از ویژگی های یک شهروند برخوردار خواهید شد.

دریافت پاسپرت ترکیه

شما با خرید هر خانه صاحب اقامت میشوید اما برای دریافت پاسپورت ترکیه شما باید یک ملک به ارزش 250 هزار دلار خریداری کنید یا جمع چند ملک شما که قبلا خریداری کرده اید به ارزش 250هزار دلار برسد که این قانون تا مدتی پیش به ارزش 1 میلیون دلار بود اما دولت ترکیه این قانون را لغو و قانون جدید را به ارزش 250 هزار دلار رساند.

درباره شایان گروپ

شایان گروپ بیش از چند دهه است که مشغول فروش املاک در سراسر دنیا مخصوصا اسیا میباشد که در سال های گذشته به صورت حرفه ای در این زمینه کار کردن شما دوستان عزیز بری دریافت مشاوره رایگان میتوانید به https://shayanrealstate.com مراجعه کنید یا به وبسایت شایان گروپ مراجعه نمایید لازم به ذکر است میتوانید به وبسایت ما مراجعه نمایید و از مشاوره رایگان درباره خرید ملک در ترکیه،اخذ اقامت ترکیه و دریافت ویزا تحصیلی ترکیه برخوردار شوید

کلام اخر:

ما در وبسایتمان یکسری مقالات کامل و جامع در مورد خرید ملک در استانبول،ازمیر،انکارا و بورسا داریم که شما دوستان عزیز میتوانید با مراجعه به وبسایت شایان گروپ علاوه بر مشاوره رایگان مقالات و قیمت ها و پروژه های شایان ما را بازدید نمایید.


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
ناصر فیضی
3 سال پیش

کامل و مفید ممنون
پاسخ
احد
3 سال پیش

عالی
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟