دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

گفتگوی اختصاصی ساعدنیوز با قهرمان پرورش اندام جهان؛ هادی چوپان در دور مقدماتی به لانسفورد باخت 

دوشنبه، 15 آبان 1402
کد خبر: 361561
نایب قهرمانی هادی چوپان در مستر المپیای 2023 با حواشی مختلفی همراه بود. ساعدنیوز در گفتگویی اختصاصی با محرم پناهی قهرمان پرورش اندام جهان و از مربیان با سابقه تیم ملی کشورمان به تحلیل این حواشی پرداخته است.

به گزارش سرویس ورزشی ساعدنیوز، محرم پناهی قهرمان پرورش اندام کشورمان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ساعدنیوز درباره حواشی مسابقات مستر المپیای 2023 که با نایب قهرمانی هادی چوپان ستاره بادی بیلدینگ ایران به پایان رسید گفت: سطح مسابقات امسال به نسبت پارسال بسیار بالاتر بود و همه ورزشکاران حاضر نیز آماده تر حاضر شده بودند. البته داوری ها بالا و پائین داشت ولی واقعیت این است که همه ورزشکاران برای قهرمانی آمده بودند. البته ما روی هادی چوپان عرق داریم و واقعاً دلمان می خواست که قهرمان شود ولی به هر صورت نایب قهرمانی در این مسابقات نیز عنوان بسیار درخشانی است و من به ایشان و جامعه ورزش کشور صمیمانه تبریک می گویم.

لانسفورد در دور مقدماتی رأی داوران را از آن خودش کرد

پناهی درباره علت قهرمانی دِرِک لانسفورد در رقابت با هادی چوپان را این گونه توضیح داد: کسانی که با این مسابقات و فرایند فنی آن آشنا هستند می دانند که رأی ها در همان دور مقدماتی داده می شود. هادی در دور مقدماتی به اندازه فینال پرقدرت ظاهر نشد. و در همان جا آقای لانسفورد از هادی پیشی گرفت. روز فینال بیشتر برای تماشاگرها است و داوران تصمیم شان را در همان روز مقدماتی می گیرند.

مربی ای در سطح هنی رامبد هیچگاه شهرتش را قربانی چنین حواشی ای نمی کند

قهرمان اسبق پرورش اندام کشورمان درباره حواشی به وجود آمده درباره مربی مشترک هادی چوپان و درک لانسفورد و نقش این مربی در شکست چوپان گفت: داشتن مربی مشترک در دنیای قهرمانی در این سطح چیز عجیبی نیست. سابقه داشته است. از سوی دیگر، آقای رامبد یک مربی بسیار حرفه ای است و فکر نمیکنم که شهرتش را قربانی چنین حواشی ای بکند. به هر صورت شکست هادی چوپان برای او یک پوئن منفی است و او خودش را می داند و این به نظرم نمی تواند دانسته رخ داده باشد چرا که مربی در این سطح همیشه دنبال آن است که کسی که زیر نظر او کار می کند قهرمان شود چرا که برای او اعتبار می آورد. توجه داشته باشید که سال گذشته هم باز رقابت میان لانسفورد و هادی بود و آن زمان هادی قهرمان شد. برای مربی فرقی ندارد.

پناهی با اشاره به پیشتکار تحسین برانگیز هادی چوپان رمز موفقیت او در این سطح از مسابقات فوق حرفه ای در دنیای پرورش اندام را اینگونه بیان کرد: به نظرم هادی پیشتکار عجیبی دارد. او فعل خواستن را صرف کرد. خواستن توانستن است و به آن چیزی که می خواست رسید.

قهرمان اسبق کشورمان درباره استفاده از داروها و مکمل ها هم توصیه ای داشت: در سطح حرفه ای در هر ورزشی نیاز به یک سری داروها و مکمل ها وجود دارد. آن ها که تصمیم ندارند وارد مسابقات حرفه ای شوند نیازی به دارو و مکمل ندارند. ولی آن دسته از کسانی که خواهان ورود به دنیای مسابقات حرفه ای هستند باید این داروها و مکمل ها را زیر نظر یک متخصص و مربی استفاده کنند.

پناهی در پایان گفت: در سال 2011 با هادی در تیم ملی با هم حضور داشتیم. با شناختی که از او دارم مطمئنم که سال آینده با روحیه ای بهتر و با نشاط تر برای قهرمانی ظاهر خواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 11 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مرگبارترین تلاشهای زنان برای زیبا بودن در اوایل قرن 19/ وحشتناکترین ملاک زیبایی در میان زنان غرب+ عکس
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
هزینه چاپ یک کتاب
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب