قاتلان خوشمزه میل جنسی مردان !

  دوشنبه، 07 مهر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
قاتلان خوشمزه میل جنسی مردان !
در این مطلب می خواهم غذاهایی را به شما معرفی کنم که میل جنسی را در مردان می کشد و شنیدن بعضی از آنها ممکن است متعجب تان کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز ، در حالی که دیدگاه عموم بر این است که یک مرد همیشه باید آماده برقراری رابطه جنسی باشد، اما کیفیت رابطه جنسی آنها به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. طبق مطالعات صورت گرفته در حدود ۶ درصد از مردان از نبود میل جنسی رنج می برند و عوامل زیادی روی انگیزه جنسی مردان تاثیر گذار است.

یکی از واقعیت هایی که نباید نادیده بگیریم این است که غذا و خوراکی می تواند روی میل جنسی تاثیر گذار باشد. حتی این موضوع در روش زندگی نیاکان ما هم دیده شده و آنها هم سعی کرده اند که از غذاها و خوراکی های خاص برای افزایش میل جنسی مردان استفاده کنند. شاید مقالات زیادی در اینترنت دیده باشید که به منظور بالا بردن قدرت جنسی مردان به معرفی داروهای مختلف پرداخته اند.

اما در این مطلب به طور خاص می خواهیم به معرفی 7 غذا بپردازیم که روی کیفیت رابطه جنسی مردان تاثیر منفی دارند و باعث می شوند که رابطه جنسی آنها به شدت تحت تاثیر قرار گیرد.

۱- لبنیات: مشکل عدم تحمل لاکتوز دارید؟ نفخ و گاز معده می توانند میل جنسی هرکسی را خراب کنند.

متاسفانه بسیاری از مردان نمی دانند مشکل عدم تحمل لبنیات را دارند.بنابراین به خوردن آنها ادامه می دهند که در نتیجه تاثیر منفی روی میل جنسی شان می گذارد.محدود کردن مصرف لبنیات می تواند از این تاثیر منفی که مسلما میل جنسی مردان را می کشد پیشگیری کند.شیر، بستنی و پنیر همگی شامل این گروه می شوند.

اگر شک دارید که دچار عدم تحمل لاکتوز هستید مدتی به دنبال مصرف جایگزین های لبنیات باشید و ببینید آیا تغییری حاصل می شود یا خیر.

۲- الکل:همه از مضرات مصرف نوشیدنی های الکلی با خبریم اما یک خبر بد دیگر هم برایتان دارم، مصرف اینگونه نوشیدنی ها برای میل جنسی تان سم است.مصرف الکل می تواند باعث مشکلاتی مانند اختلال در نعوظ شود که نتیجه اش نیز مشخص است: از بین رفتن میل جنسی.اگر چنین نوشیدنی هایی مصرف می کردید و به دنبال انگیزه برای کنار گذاشتنشان بودید میل جنسی را هم به دلایلتان اضافه کنید.نوشیدنی های الکلی همچنین کالری بسیار بالایی نیز دارند.

مصرفشان علاوه بر اینکه اندامتان را بد شکل می کند باعث از بین رفتن دندان ها نیز می شود.

۳- پاپ کورن آماده مضر برای میل جنسی مردان:پاپ کورن های آماده به نظر انتخابی سالم و بی زحمت می رسند اما همین ذرت های نمکی می توانند تاثیر منفی روی زندگی جنسی تان بگذارند.همه ما پاپ کورن دوست داریم اما پاپ کورن های آماده حاوی اسید پرفلووروکاتانیک هستند.باعث ایجاد اختلال در غدد درون ریز می شود و می تواند سطح تستوسترون را کاهش دهد.

بعلاوه این مواد شیمیایی می توانند روی همسرتان نیز تاثیر بگذارند:

تحقیقات نشان داده اسید پرفلووروکاتانیک می تواند روی باروری زنان نیز تاثیر منفی بگذارد.بنابراین بهتر است درباره این میان وعده تجدید نظر کنید.اما اگر نمی توانید از پاپ کورن بگذرید هنوز راه هایی وجود دارد، فقط کافی است خودتان ذرت بخرید و با استفاده از روغن و یک قابلمه روی اجاق تفت دهید.

این روش درست کردن پاپ کورن هم سالم است و هم زندگی جنسی تان را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

از دست دادن میل جنسی می تواند با کمبود ویتامین های گروه B در ارتباط باشد

۴- توت فرنگی های غیر ارگانیک:بر اساس آمارها در میان میوها و سبزیجاتی که با آفت کش به عمل می آیند، توت فرنگی حاوی بالاترین سطح آفت کش بوده است.

اگر به دنبال دلیل دیگری برای خرید توت فرنگی های ارگانیک هستید ما آن دلیل را داریم:

علاوه برا خطرهایی که آفت کش ها برای سلامت دارند از جمله نقائص هنگام تولد، پارکینسون و سرطان.

مصرف این مواد شیمایی می توانند میل جنسی<Sexual desire> را نیز از بین ببرند.

به یاد داشته باشید که همیشه ارگانیک خرید کنید این مواد شیمیایی می توانند سطح استروژن را بالا ببرند که موجب کاهش تستوسترون می شود.

۵-نعنا:مصرف نعنا می تواند معده را آرام کند و سوزش سر دل را التیام ببخشد، به بهبود تمرکز و بهتر شدن سرفه، یبوست و حتی بوی بد دهان کمک کند.با اینکه همه این موارد به نظر چیزهای مثبتی می آیند، وقتی نوبت به زندگی جنسی تان می رسد، این سبزی خوش بو تاثیر خوبی ندارد.بنابراین شاید بهتر باشد مصرف چای نعنای خود را محدود کنید.

منتوئیل موجود در نعنا نشان داده که می تواند سطح تستوسترن را کاهش دهد.

در واقع چای نعنا را برای خانم هایی تجویز می کنند که می خواهند سطح تستوسترون را پایین بیاورند. ( تستوسترون هورمون مردانه است )

6-میگو:کالری میگو پایین است، سرشار است از پروتئین، جیوه کمی دارد.مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی دارد اما شاید گزینه مناسبی برای زندگی جنسی تان نباشد.میگوها برای اینکه رنگ خود را از دست ندهند با hexylresorcinol اسپری می شوند این ماده شیمیایی استروژن را افزایش داده و سطح تستوسترون را کاهش می دهد.

یک حقیقت ناخوشایند دیگر در مورد میگوها این است که تحقیقات نشان داده است:

حدود ۲۰ درصد میگوهای منجمد حاوی باکتری های ویبریو و ایکولی هستند که باعث مسمومیت غذا می شوند.

فرد دچار اسهال و کم آبی بدن شدید می شود.همه اینها موجب می شود میگو از جمله غذاهایی باشد که به میل جنسی مردان ضربه می زند.هرچند میگو تازه چنین مشکلاتی را برایتان به وجود نمی آورد.

۷-بذر کتان:بیش از ۵۰۰۰ سال است که از بذر کتان به منظور بهبود سلامت و التیام بخشی استفاده می شود.

بذر کتان نه تنها سرشار است از اسید چرب های امگا ۳ بلکه حاوی فیتوشیمیایی هایی به نام لیگانها است.

همچنین سرشار از فیبر خوراکی، منیزیم، پتاسیم، منگنز و مواد معدنی مانند فسفر، آهن و مس است.با این حال آقایان قبل از اینکه در همه غذاها از بذر کتان استفاده کنند باید خوب فکر کنند.با اینکه بذر کتان بسیار مفید است اما برای مردان کمی مشکل ساز می شود.

بذر کتان حاوی فیبر و لیگنین است که به سوخت و ساز استروژن کمک می کنند اما وقتی مصرف بالا باشد ممکن است سطح تستوسترون را نیز کاهش دهد.توصیه می شود آقایان مصرف بذرکتان خود را به یک یا دو قاشق چای خوری آن هم چند روز در هفته کاهش دهند.با این کار هم از مزایای بذر کتان بهره برده اند و هم سطح تستوسترون کاهش نمی یابد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (508 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (35 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (34 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (8 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (7 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
اعلام اسامی 30 دانشجوی نمونۀ سال 1402
برنامه تازه اردوغان برای بقاء / ترکیه از روی عربستان کپی می‌کند
دغدغه‌ها و اولویت‌های پزشکیان و جلیلی برای «آموزش و پرورش»
جلیلی: دولت را با 1500 تحریم تحویل رئیسی دادند!
ماجرای جمله «به شما ناهار دادند؟» شهید رئیسی چه بود
واردات خودروهای ارزان قیمت با کیفیت در دستور کار دولت
مدافع پرسپولیس به تراکتور پاسخ مثبت داد / هایجک چهارم از اردوی سرخ پوشان توسط زنوزی
سرخط مهم‌ترین اخبار ایران و جهان / 11 تیر 1403
از واکنش متفاوت پسر بزرگ دهقان فداکار به توییت پزشکیان تا مراسم وداع با شهید حافظ صندوق در حواشی داغ امروز دوشنبه 11 تیر 1403
همسر سعید جلیلی چرا غایب است و این کاندیدا را همراهی نمی کند؟ / شغل او چیست؟ + عکس
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
(تصاویر) سفر به عصر قاجار؛ اردکی که عاشق خواجۀ دربار شده بود!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس