دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

غوغای بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در نمایشگاه فیتنس در مونیخ آلمان +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان در سرزمین هیتلر جنجال به پا کرد 

شنبه، 03 شهریور 1403
ساعدنیوز: بهروز تابانی موفق شد در دبی جایزه 6 میلیاردی را از آنِ خودش کند. قهرمان تبریزی بسیار امیدوار است که در کنار هادی چوپان در مستر المپیا 2024 بدرخشد. در اینجا فیلمی از استقبال جالب آلمانی ها از بهروز را در غرفه فیبو در نمایشگاه فیتنس تماشا می کنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بهروز تابانی، نامی که در دنیای بدنسازی لرزه بر اندام رقیبان می‌اندازد. این غول ایرانی، از 14 سالگی با شور و اشتیاق قدم در این مسیر دشوار گذاشت و با تلاش بی‌وقفه، پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد.

اما این پایان ماجرا نیست. تابانی با این پیروزی درخشان، جواز حضور در مسترالمپیا 2023 را نیز کسب کرد. این اتفاق، تاریخ‌سازی برای ایران در دنیای بدنسازی محسوب می‌شود و نویدبخش افتخارآفرینی‌های بیشتر این ورزشکار پرتلاش است.

بهروز تابانی ورزشکار در رشته پرورش اندام است. تابانی در هفتادمین دوره رقابت‌های جهانی پرورش اندام که به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شد در وزن 100 کیلوگرم برسکوی قهرمانی جهان و مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بازیگران و هنرمندان ایرانی که تهدید به قتل شدند و یا کشته شدند! از پرونده تراژدی داریوش مهرجویی و تکه تکه شدن بابک خرمدین تا پیام تهدید برای صابر ابر+عکس
با این فیلم پرتاب می‌شوید به دهه شصت و خاطراتش / کاش می‌شد برگردیم به اون دوران ...
(عکس) رونمایی شیلا خداداد از مادرکم سن و سال و چشم رنگی اش/بیشتر بهشون میاد خواهر باشن تا مادر و دختر😍
نگاهی به مراسم عقد ساده برادر محسن تنابنده با رونمایی از عروس خانم کم سن و سال و عاقد مراسم که نوه امام خمینی بود+عکس/ خوشبخت بشین
سفره غذای مفصل وحید بادپی، رقیب لرستانی هادی چوپان در خانه شخصی برای مهمانان ویژه اش+عکس/ماشاء الله خونه نیس هتل 5 ستاره اس!
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
نگاهی به خانه ابدی پدر مهربان لاله و ستاره اسکندری / روحش شاد و یادش گرامی