دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

گردش خانوادگی علیرضا جهانبخش در طبیعت داماش گیلان با پدر و برادر عزیزش +تصاویر/ یک استکان چای آتیشی به ما هم بده 

دوشنبه، 19 شهریور 1403
ساعدنیوز: عدم حضور جهانبخش در ترکیب تیم ملی یکی از عوامل نتایج ضعیف اخیر تیم ملی قلمداد شده است. از قرار معلوم امیر خان او را فراخوانده است. در اینجا تصاویری از گردش خانوادگی این بازیکن را تقدیم شما می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، امیر قلعه‌نویی در شرایطی به سراغ انتخاب ترکیب اولیه تیم ملی ایران رفت که حدس‌زدن 11 بازیکن منتخب قلعه‌نویی برای جدال با قرقیزستان، اتفاق چندان دشواری نبود. به نظر می‌رسد که محمدامین حزباوی و البته آریا یوسفی، تنها سورپرایزهای سرمربی تیم ملی بودند و در سایر پست‌ها، بازیکنان منتخب قلعه‌نویی قابل‌تشخیص بود؛ به‌ویژه در خط حمله که سرمربی تیم ملی بار دیگر به زوج مهدی طارمی و سردار آزمون اعتماد کرد.

قلعه‌نویی در شرایطی فهرست 26 نفره تیم ملی را برای فیفادی ماه سپتامبر چینش کرده که فهرست بازیکنان مدنظر او، ابهامات پرشماری دارد. بدون‌شک یکی از مهم‌ترین ابهامات مرتبط با فهرست جدید تیم ملی، دعوت از علیرضا جهانبخش و سامان قدوس است؛ 2 بازیکنی که بدون تیم هستند و حضورشان در اردوی ملی جالب‌توجه است. ضمن آنکه حضور سعید عزت‌اللهی در جمع بازیکنان تیم ملی با وجود مصدومیت و دوری از ترکیب شباب‌الاهلی هم از جمله دیگر تصمیمات بحث‌برانگیز امیر قلعه‌نویی بود.

طلسم 86 روزه قدوس و جهانبخش شکست!

سامان قدوس و علیرضا جهانبخش که آخرین بازی خود در عرصه باشگاهی را سی‌ام اردیبهشت‌ماه انجام داده‌اند، آخرین‌بار در مسابقات تیم ملی در دور دوم انتخابی برابر تیم ملی ازبکستان به میدان رفته بودند که از آن مسابقه، 86 روز می‌گذشت. در جدال با قرقیزستان، این طلسم شکسته شد؛ آن‌هم در حالی‌که قدوس در ترکیب اولیه قرار گرفت و جهانبخش هم از دقیقه 60 وارد ترکیب تیم ملی شد اما عملکرد دو ستاره باتجربه تیم ملی رضایت‌بخش نبود و دوری آن‌ها از مستطیل سبز روی کیفیت فنی‌شان تاثیر محسوسی گذاشته بود.

عزت‌اللهی هم بعد از 102 روز برگشت!

سعید عزت‌اللهی هم که در دوئل فصل گذشته شباب‌الاهلی و الوصل امارات، آخرین حضورش در مستطیل سبز را تجربه کرده بود، بعد از غیبت در اردوی قبلی تیم ملی به دلیل مصدومیت، با وجود آنکه هنوز در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی امارات به میدان نرفته، مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی قرار گرفت؛ به‌طوری‌که او از دقیقه 67 به جای سامان قدوس وارد ترکیب تیم ملی شد تا طلسم 102 روز دوری او از مستطیل سبز هم شکسته شود و باید دید در نبرد پیش‌رو برابر تیم ملی امارات، امیر قلعه‌نویی چه برنامه‌ای برای استفاده از سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و سعید عزت‌اللهی دارد و با توجه به دوری بلندمدت آن‌ها از میادین، آیا می‌توانند در ترکیب اصلی تیم ملی برابر امارات قرار گیرند یا خیر.


5 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 20 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
علی اوجی همسر نرگس محمدی تغییر چهره داد ؛ آقای هنرمند با ریش پروفسوری قابل شناسایی نیست
خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مادربزرگ‌ها "+ عکس/ دست و پنجه‌ات درد نکنه اوستا😍
مراحل سابمیت مقاله
خطای دید/ فقط افرادی با ضریب هوشی بالا می‌توانند "قلب" را میان "مسابقه‌ی شنای اردک‌ها" در عرض 3 ثانیه پیدا کنند
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکبر عبدی تغییر چهره داد/ با این مدل مو و سبیل 30 سال جوون تر شده+عکس
(فیلم) ترکی حرف زدن پدرانه رهبر معظم انقلاب با یک دختر کوچولو / آقا میکروفونشو داد تا حنانه کوچولو یه توپ دارم قلقلیه بخونه ...
سلفی آئینه ای کیسان دیباج در باشگاه برای به رخ کشیدن عضلات و بدن ورزشکاری+عکس/ موی بلند به سهراب سریال از سرنوشت نمیاد موافقین؟