دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

گریم داماد چگونه انجام می شود؟ 

جمعه، 31 اردیبهشت 1400
برای برگزاری مراسم عروسی رویایی و همچنین خاطره انگیز، گریم داماد جز کارهای با اهمیت این مراسم به حساب می آید. زیباترین لباس ها هنگامی که با گریم صورت ضعیف همراه می شوند، جلوه خاصی ندارند.

برای زیبایی چهره داماد نمی توان از روش های زیبایی که برای خانم ها استفاده میکنند، استفاده کرد زیرا چهره مردان برای آرایش ساخته نشده و صورت آنها با آرایش تناسب بدی پیدا میکند . اینجاست که ما میتوانیم با استفاده از تکنیک های گریم به صورت داماد تناسب بدهیم .در گریم میتوان یک بینی بزرگ را کوچک تر کرد و یا بزرگ تر ، گونه ها را می توان استخوانی تر و یا حجیم تر کرد و یا می توان جای زخم ها و لک ها را پوشاند و یا سیاهی و چروک های دور چشم را کاور کرد. گریم کردن صورت داماد باعث میشود که صورت داماد در جشن عروسی عرق نکند و برق نیفتد ، در فلاش عکس ها لک ها و ناهمواری های صورت مشخص نباشدتا آقا داماد در جشن عروسی اش یک ظاهر مرتب و شیک و پوست صاف و یکدست داشته باشد.

مراحل گریم داماد چیست؟

پیشنهاد می شود از روز نامزدی برای پاکسازی پوست تان ار لایه بردارهای ملایم استفاده کنید. ماسک های خانگی میوه ای هم به صورت طراوت می دهند. اما اگر هیچکدام از این کارها را انجام نداده اید به یک آرایشگاه تخصصی گریم داماد مراجعه کنید.

برای شروع از پاک کننده های معمولی برای از بین بردن آلودگی های پوست صورت استفاده می شود. این کار توسط آرایشگر حرفه ای انجام می شود و در مرحله بعدی از یک تونیک و مرطوب کننده برای شفاف شدن و نرمی پوست استفاده می شود. محصولات پوستی آقایان برای انواع پوست تولید شده و با تنالیته پوست سازگاری دارد.

برای یکنواخت کردن پوست و پوشاندن لک و … می توان کرم پودرها را به کار برد. این محصول همان کرم پودری است که خانم ها هم از ان استفاده می کنند اما آرایشگر از محصولات بدون چربی و همرنگ با پوست برای جلوگیری از اغراق استفاده می کند. این مورد برای پوشش گودی زیر چشم بسیار کارایی دارد.

گریم داماد با ریش ها ارتباط مستقیم دارد. اگر داماد ریش یا ته ریش داشته باشد باید در مورد اصلاح فرم آن اقداماتی انجام داد. هیچ چیز بدتر از داماد با ریش و سبیل ژولیده نیست. در مورد دامادهایی که ریش را کامل می زنند قضیه فرق دارد. حتی اگر شش تیغه هم بکنید باز هم ریشه ریش ها روی پوست دیده می شود. برای محو کردن جای ریش، آرایشگر از کرم های خاصی استفاده می کنند تا پوست صورت یکنواخت شود.

گریم ترمیمی داماد

یکی از مهم ترین کارهایی که برای آرایش داماد انجام می شود گریم ترمیمی با استفاده از سایه روشن است. برای از بین بردن زاویه های نامناسب پوست نظیر مشکلات بینی و چانه از کانتورینگ استفاده می شود تا برخی زوایا برجسته تر شود و اشکالات چهره به چشم نیاید.

در مورد لب داماد به شیوه عروس خانم از رژ لب پر رنگ استفاده نمی شود ولی در صورت خشک بودن لب ها ابتدا پوست های مرده با کشیدن مسواک نرم، جدا شده و سپس با استفاده از مرطوب کننده مناسب، لب ها چرب می شود. به این ترتیب شکل ظاهری لب ها بدون جلب توجه و یا ماتیک، زیباتر دیده می شود.

آرایش حرفه ای موی داماد

هرگز موها را در روز عروسی کوتاه نکنید چون خط قیچی روی موها کاملا مشخص است و نمی توان موها را شکل داد. در این مورد به آرایشگرتان اعتماد کنید و اجازه دهید با توجه به فرم صورت و مدل ریش و سبیل، برای موها حالت و فرم مناسبی را انتخاب کند.

اصلاح ابرو در گریم داماد

ابروها در زیبایی چهره نقش فراوانی نیز دارند. که بعضی از آقایان به صورت طبیعی دارای ابروهای بسیار پر پشتی می باشند. که برخی اوقات باعث اخمو به نظر رسیدن آن ها خواهد شد و باید فکری اساسی برای این مورد در گریم داماد نمود.

از سویی دیگر اکثر افراد این باور را دارند که آرایش ابروهای مردان، ابهت آن ها را نیز از بین خواهد برد. در صورتی که اگر از ابروهای منظم و همچنین زیبایی برخوردار باشد، به هیچ عنوان نیاز به اصلاح ابرو نخواهد بود.

ولی در صورتی که اگر ابروهای نامنظم و بیش از اندازه پر پشت داشته باشد، بهتر خواهد بود که اقدامی برای اصلاح آن نیز انجام شود و همچنین منظم نمودن ابروها می تواند مردان را سر حال تر و شاداب تر نشان دهد.

پاکسازی منافذ عمیق پوست آقایان

محصولات بسیاری برای مراقبت از پوست وجود دارد. این محصولات برای آقایان شامل استفاده از نرم کننده ها بطور مرتب، پاکسازی روزانه و ماسک پاکسازی گاه به گاه می شود پاک سازی پوست با محصولات و پاک کننده های نا مناسب و نا مرغوب مانند مواد صابونی و شامپو بدن و ، سبب ایجاد آسیب های پوستی مانند خشکی بیش از اندازه و از دست رفتن آب پوست، تغییر PH و اسیدیته پوست، کدر شدن رنگ طبیعی و از دست دادن شادابی واقعی پوست می گردند.استفاده از پاک کننده های مخصوص، سبب می شود پوست عمیق تر تمیز شود و مواد مناسب به آن برسد. توصیه می شود که اگر پوست چرب و پر جوش دارید پاک کننده های مخصوصی برای پاکسازی پوست و متعادل کردن چربی پوست و کاهش جوش ها به کار ببرید.باید بدانید که شستشوی صورت با صابون سبب می شود تا پوست آقایان خشک و پیر به نظر برسد و چین و چروک در آن ها بیشتر شود، از این رو آقایان باید صورتشان را با شوینده هایی با ph مناسب بشویند و همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنند زیرا آفتاب به راحتی در پوست نفوذ کرده و لک ایجاد می کند.

نکاتی که دامادها باید رعایت کنند:

  • سالنی را برای آرایش انتخاب نمایید که شما را آرایش نکند زیرا آرایش داماد با لایه ای از کرم پودر اصلا برازنده او نیست بنابراین داماد ها باید به یک گریمور حرفه ای مراجعه نمایند.
  • بهتر است سالنی که برای آرایش انتخاب می کنید به سالن آرایش عروس و گلفروشی نزدیک باشد تا در وقتتان صرفه جویی شود.
  • در برخی از سالن ها خدماتی مانند تمیز کردن ناخن نیز ارائه داده می شود در صورت تمایل می توانید این سالن را انتخاب کنید.
  • استفاده از محصولات نا مرغوب می تواند آسیب های جدی برای پوست به وجود بیاورد به همین دلیل باید از محصولات مناسب برای پوست استفاده کرد زیرا آقایان پوستشان دارای منافذ باز استو بیشتر باید به مراقبت های پوستی حساس باشند.
  • آقایان بهتر است بعد از اصلاح از افترشیو مناسب استفاده کنند و پوست خود را با کرم های مرطوب کننده مرطوب نگه دارند.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی