ساعدنیوز
ساعدنیوز

گرفتن تیک آبی اینستاگرام با چند قدم ساده+فیلم

  سه شنبه، 21 تیر 1401   زمان مطالعه 10 دقیقه
گرفتن تیک آبی اینستاگرام با چند قدم ساده+فیلم
تا همین چند وقت پیش، تایید اکانت اینستاگرام برای افراد عادی، تقریبا غیرممکن بود و دریافت تیک آبی اینستاگرام ، فقط برای 1% از کاربران اینستاگرام، یعنی «سلبریتی‌ها، افراد مشهور و برندها» امکان‌پذیر بود. اما امروزه هر شخصی می‌تواند این تیک آبی را بگیرد. در این مقاله به صورت مرحله به مرحله، روش دریافت تیک آبی اینستاگرام را توضیح می دهیم.

احتمالا بارها در اینستاگرام با پیج هایی روبرو شدید که در جلوی اسم آن ها یک تیک آبی وجود داشته که به تیک آبی اینستاگرام معروف است. تجربه نشان داده است که هر فردی با دیدن این تیک آبی خیلی سریع تر نسبت به پیج های دیگر آن را فالو کرده و به محتوای آن اعتماد می کند. تیک آبی اینستاگرام برای بسیاری از علاقمندان و کاربران اینستاگرام نوعی افتخار محسوب می شود؛ زیرا این تیک نماد اعتبار است و کاربران با دیدن آن به راحتی می توانند به فرد یا کسب و کار مورد نظر کار اعتماد کنند. برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که چگونه می توان این نماد را دریافت کرد؟

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

زمانی که اینستاگرام تیک آبی را به اپلیکیشن خود اضافه کرد، بسیاری فکر می کردند که این نماد فقط به افراد مشهور و سلبریتی ها داده می شود چرا که در روزهای ابتدایی این قابلیت را جز این نیز نمیشد تصور کرد. اما بعدها و با توجه به رشد چشمگیر اینستاگرام در چند سال اخیر، این قابلیت دیگر تنها برای افراد مشهور نبود و بسیاری با فعالیت درست و افزایش فالوور اینستاگرام می توانستند این تیک را دریافت کنند. اگر بخواهیم خیلی ساده تیک آبی اینستاگرام را تعریف کنیم باید بگوییم که این علامت تنها نماد اعتبار و اعتماد به پیجی است که به دنبال آن هستید. امروزه تمامی افرادی که در اینستاگرام تیک آبی را دریافت می کنند مشهور به حساب می آیند و همچنان این تیک تنها نمادی است که با استفاده از آن می توانید فرد یا شخص مورد نظر خود را دنبال کنید. پیش از این، همه تصور می کردند که اینستاگرام فقط افراد مشهور را تأیید می کند و به آن ها تیک آبی می دهد ولی امروز این قضیه فرق کرده است و اگر بتوانید معیارهای اینستاگرام را رعایت کنید، خیلی راحت تأیید خواهید شد.

تصویرتیک آبی اینستاگرام

۴ شرط اساسی برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

در صورتی که بخواهید تیک آبی اینستاگرام را بگیرید، اینستاگرام چهار شرط اساسی برای شما تعیین کرده است که در ادامه به این شروط پرداخته ایم:

  1. حساب شما باید معتبر باشد: حسابی که قصد دارید برای آن تیک آبی بگیرید، باید متعلق به یک شخص حقیقی، کسب و کار یا یک نهاد ثبت شده و واقعی باشد. این شرط یکی از مهم ترین شرایط تأیید شدن در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.
  2. باید یک حساب منحصر به فرد داشته باشید: حساب شما باید تنها حسابی باشد که نمایانگر حضور یک شخصیت یا کسب و کار در اینستاگرام است. به بیان ساده تر اینستاگرام تنها به یک حساب که مربوط به شما است تیک آبی می دهد و یک شخصیت نمی تواند چندین حساب معتبر با اسم خودش داشته باشد. البته این موضوع یک استثناء دارد و آن این است که اگر یک شخصیت چندین حساب با زبان های مختلف داشته باشد می تواند برای هر کدام تیک آبی بگیرد. همچنین اینستاگرام به حساب های دارای منافع عمومی تأییدیه نمی دهد.
  3. حساب شما باید عمومی باشد: حسابی که می خواهید برای آن تیک آبی اینستاگرام را بگیرید، باید عمومی (همه بتوانند محتوا و پست های شما را مشاهده کنند) باشد. حساب شما باید بخش بیو، عکس پروفایل و حداقل یک پست داشته باشد. همچنین پروفایل شما نباید حاوی لینک به سایر شبکه های اجتماعی باشد.
  4. برجسته بودن شخصیت یا کسب و کار صاحب حساب: یکی از نکات مهم برای گرفتن تأییدیه اینستاگرام این است که حساب شما باید مربوط به یک شخصیت، برند، نهاد یا کسب و کار معروف باشد. در صورتی که حساب شما از طریق پول و تبلیغات معروف شده و جستجوی بالایی داشته باشد، قطعاً تیک آبی به شما تعلق نمی گیرد.

چهار شرطی که در بالا بیان شد، مهم ترین شروطی هستند که اینستاگرام بر اساس آن ها تصمیم می گیرد که حساب شما را تأیید بکند یا نکند. همان گونه که می دانید اینستاگرام به شرکت فیس بوک تعلق دارد. اما این شبکه اجتماعی تأکید کرده است که برای تأیید کردن، رویه و روشی متفاوت با فیس بوک دارد؛ زیرا ممکن است یک شخصیت در یک شبکه اجتماعی معروف و پرمخاطب باشد و در شبکه اجتماعی دیگر اصلاً هیچ حسابی نداشته باشد یا حساب او چندان پرطرفدار نباشد.

تصویر۴ شرط اساسی برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

چگونه تیک آبی اینستاگرام را بگیریم؟

در صورتی که می خواهید تیک آبی اینستاگرام را بگیرید، در اولین گام باید درخواست تأیید را برای این شبکه اجتماعی ارسال کنید. پیش از هر چیز مطمئن شوید اکنون داخل همان حسابی هستید که می خواهید برای آن تیک آبی بگیرید. در صورتی که می خواهید تیک آبی را برای یک برند بگیرید، مراقب باشید که داخل حساب شخصی خودتان نباشید و وارد همان حساب کسب و کار (تجاری) شوید. وقتی از ورود به حساب اصلی اطمینان حاصل کردید، مراحل زیر را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید:

مرحله اول گرفتن تیک آبی اینستاگرام

وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید و روی آیکون موجود در گوشه بالای سمت چپ (سه خط موازی) بزنید.

تصویرپروفایل اینستاگرام

مرحله دوم گرفتن تیک آبی اینستاگرام

از منوی باز شده که در سمت چپ تصویر زیر مشاهده می کنید، گزینه تنظیمات یا Settings را که آخرین مورد از این منو است، انتخاب کنید.

تصویربخش تنظیمات اینستاگرام

مرحله سوم گرفتن تیک آبی اینستاگرام

اکنون که به بخش تنظیمات رفتید، به بخش حساب یا Account مراجعه کنید.

تصویرانتخاب حساب کاربری اینستاگرام

مرحله چهارم گرفتن تیک آبی اینستاگرام

از بخش حساب، درخواست راستی آزمایی را انتخاب کنید. در صورتی که زبان اینستاگرام شما انگلیسی باشد، باید گزینه Request verification را انتخاب کنید.

تصویر حساب اینستاگرام

مرحله پنجم گرفتن تیک آبی اینستاگرام

در این مرحله باید یک فرم برای اینستاگرام ارسال کنید و از مسئولان این شبکه اجتماعی بخواهید که صلاحیت شما را برای دریافت تیک آبی اینستاگرام بررسی کنند.

تصویردرخواست راستی آزمایی اینستاگرام

مطابق تصویر بالا، اینستاگرام نام کاربری یا همان Username شما را به صورت خودکار در فرم وارد کرده است. در بخش Full Name باید نام کامل خودتان یا کسب و کار خودتان را وارد کنید. اگر حسابی که می خواهید برای آن تیک آبی بگیرید شخصی است باید نام آن شخص و اگر تجاری است باید نام کامل کسی که حساب شما را مدیریت می کند وارد کنید. در بخش Known As باید بنویسید که کاربران شما را با چه نامی می شناسند و در فضای مجازی با چه نامی معروف هستید. سپس در بخش Category باید رشته فعالیت خودتان را انتخاب کنید. اینستاگرام یک لیست کامل در اختیار شما قرار می دهد و شما باید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

آخرین بخشی که باید تکمیل کنید Please attach a photo of your ID است. باید Choose file را انتخاب کرده و سپس تصویر کارت شناسایی خود را ارسال کنید. کارت شناسایی می تواند پاسپورت، گواهینامه رانندگی، کارت ملی و از این قبیل مدارک باشد. تجربه افرادی که در زمینه گرفتن تیک آبی سابقه دارند، این است که برای ما که در ایران زندگی می کنیم، بهتر است از پاسپورت استفاده کنیم. اکنون که کارهای لازم را انجام دادید زمان آن رسیده است که مطابق تصویر زیر دکمه Send را بزنید تا درخواست شما برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام ارسال شود.

تصویردرخواست راستی آزمایی اینستاگرام
با به کار بستن این مراحل می توانید درخواست خود را ارسال کنید. ممکن است چند روز طول بکشد تا اینستاگرام درخواست شما را بررسی کند و در نهایت به آن پاسخ دهد.

چند اقدام مهم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

در صورتی که قصد دارید در کنار نام کاربری خود در اینستاگرام یک تیک آبی قرار بگیرد، باید خودتان را به یک شخصیت عمومی، سلبریتی یا برند جهانی تبدیل کنید. به بیان ساده تر باید به یک اینفلوئنسر یا شخصیت تأثیرگذار واقعی تبدیل شویدشواهدی وجود دارد که نشان می دهد اگر می خواهید به یک شخصیت برجسته تبدیل شوید و تأیید اینستاگرام را بگیرید، باید در پلتفرمی غیر از اینستاگرام (مانند فیسبوک) به معروفیت برسید. اگر فالوورهای زیادی در اینستاگرام داشته باشید، خیلی راحت شما را پیدا خواهند کرد. در نتیجه اگر می خواهید تیک آبی اینستاگرام را بگیرید باید ابتدا در یک شبکه اجتماعی دیگر فعالیت کنید و شهرت و محبوبیت خودتان را افزایش دهید. این را بدانید که اگر قبل از هر شبکه ی دیگری، در اینستاگرام رشد کنید و مخاطبان خودتان را افزایش دهید، ممکن است هرگز نتوانید تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید. در ادامه به چند اقدام مهم برای تأیید شدن در اینستاگرام اشاره شده است:

فالوورها و انگیجمت یا تعامل خود را بالا ببرید

واضح است که اگر می خواهید در فضای آنلاین به شهرت و محبوبیت دست پیدا کنید، باید به یک اینفلوئنسر واقعی و معتبر تبدیل شوید. وقتی محبوب شوید افراد زیادی تمایل دارند که شما را دنبال کنند و با شما تعامل داشته باشند. به این نکته توجه داشته باشید که شما باید به دنبال فالوورهایی باشید که بخواهند با شما تعامل و ارتباط داشته باشند و به پست ها و فعالیت شما در اینستاگرام واکنش نشان دهند. هیچ مزیتی و حُسنی در پیدا کردن فالوورهای غیرمرتبط وجود ندارد. اگر فالوورهای بی ربط جذب می کنید بدانید که فقط دارید تعداد را بیهوده بالا می برید.برای افزایش تعامل و تعداد فالوورهای مرتبط با صنعت خودتان باید روی محتوای گرافیکی (تصویر و ویدیو) کار کنید. همچنین باید یک گوشه بازار را انتخاب و روی آن تمرکز کنید. اگر می خواهید محبوب دل همه باشید و همه شما را بپسندند بدانید که دارید راه را اشتباه می روید. شما باید محبوب دل مخاطبان و علاقمندان به صنعت خودتان باشید تا تعامل خود را به معنای واقعی کلمه افزایش دهید.

از هشتک های معروف برای دیده شدن بیشتر خودتان استفاده کنید

اگر می خواهید پست ها و محتوای شما به دست مخاطبان بیشتری برسد، باید از هشتگ های مربوط و پرجستجو استفاده کنید. اینستاگرام و توییتر این امکان را به کاربران خودشان می دهند که از هشتگ های زیادی استفاده کنند. برای این که بیشترین بازدهی را از اینستاگرام دریافت کنید باید بدانید که نحوه استفاده از هشتگ چگونه است. همیار آکادمی یک مقاله عالی در زمینه شیوه استفاده از هشتگ دارد که به شما کمک می کند با استفاده از هشتگ گذاری مناسب، محبوبیت حساب کاربری خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

از شبکه های اجتماعی مختلف برای محبوبیت حساب خود استفاده کنید

یکی دیگر از اقدامات مهم برای افزایش محبوبیت حساب اینستاگرامی خود این است که از حساب هایی که در سایر شبکه های اجتماعی دارید، استفاده نمایید و مخاطبان خود در آن رسانه ها را ترغیب کنید که شما را در اینستاگرام نیز دنبال کنند. به عنوان مثال در یوتیوب فعالیت خوبی دارید و ویدیوهای شما را افراد زیادی دنبال می کنند. می توانید از مخاطبان خود در یوتیوب بخواهید که شما را در اینستاگرام هم دنبال کنند و محتوای جذاب شما در این رسانه اجتماعی را ببینند. توجه داشته باشید که یک وبلاگ دارید، وبلاگ هم راهکار خوبی برای افزایش محبوبیت در اینستاگرام است.

پست های خودتان را شخصی سازی کنید

توجه داشته باشید که دلیل اینستاگرام برای دادن تیک آبی به برخی از حساب ها به این علت است که به کاربران خود ثابت کند که این حساب ها معتبر هستند و حقیقتاً به شخصیت های عمومی، سلبریتی ها یا برندهای جهانی تعلق دارند. بنابراین اگر می خواهید به یک حساب معتبر تبدیل شوید باید محتوا و پست های شما خاص و منحصر به فرد باشد تا اگر کسی دنبال شما بود بتواند به راحتی شما را پیدا کند و به این اطمینان برسد که حساب شما جعلی نیست.باید پست های شما به گونه ای باشد که نشان دهد این حساب متعلق به شخص شما است. به عنوان مثال اگر یک شخصیت تأثیرگذار در عرصه مدلینگ هستید، چندان جذابیتی ندارد که تصاویر لباس ها را در حساب خود پست کنید. شما باید تصاویر خودتان را حین پوشیدن لباس پست کنید.

بهترین زمان ممکن برای ارسال پست را پیدا کنید

وقتی به افزایش تعامل خود با کاربران فکر می کنید، باید محتوای خودتان را در بهترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهید. باید تمام تلاش خود را بکنید تا این زمان عالی را پیدا کنید. اگر می خواهید به یک شخصیت تأثیرگذار یا اینفلوئنسر تبدیل شوید باید محتوای خود را در بهترین زمان ممکن در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

تصویرچند اقدام مهم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام

فیلم آموزشی نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (242 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (183 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (89 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (81 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (76 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (48 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (46 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (46 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (36 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ماشین عجیب و ضد گلوله محمدرضا گلزار سوپر استار ایرانی/ آیسان خانومم سوار این ماشین میشه یعنی!! +عکس (عکس) رونمایی از پدر و مادر واقعی زهرمارخان سریال "گیلدخت"، امین میری/ چه ژستی هم گرفتن، معلومه حسابی عاشق هم بودن! تغییر چهره باورنکردنی امیر جعفری و علی شادمان در گذر زمان/ انگار آدم متفاوتی شدن +عکس ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید تصویر جدید یکتا ناصر با غمی عمیق در چهر ه اش / تاثیر اتفاقات اخیر بر روحیه خانم بازیگر عکس جدید شهرام لاسمی بازیگر شخصیت قلقلی / بعد از 38 سال اصلا تکون نخورده شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد (ویدئو) درخواست علیرضا حقیقی از علی دایی و کریم باقری برای ساخت مجسمه طلا! گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس دلتنگی سوزناک نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا برای مادرش وسط برنامه + ویدئو (ویدئو) درگیری مهرانه مهین ترابی و منوچهر هادی سر صحنه فیلمبرداری حلقه ازدواج دوم حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل +ویدئو / زیبایی خاص یک انگشتر عقیق فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری نگاهی به امضای منحصر به فرد و زیبای داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه های ایرانی+عکس خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در ساخت توالت فرنگی با صندلی شکسته حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😂 ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی به سوال امتحانی درس علوم+عکس/با این جواب داغ بر دل معلم زدی فقط ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای حل مشکل تیر چراغ برق شهرداری حماسه آفرید/ مهندس تویی بقیه اداتو درمیارن😂 (ویدئو) سفری شیرین به گذشته ها، این مدل پیام بازرگانی رو کیا یادشونه؟/حتما با صدا تماشا کنید تا خاطراتتون زنده بشه😍 سکانس خنده دار لیسانسه ها: سشوار کشیدن حبیب در توالت و ژست های لاکچری او آخر خندست+ویدئو سنگ تمام فلور نظری در میزبانی از بازیگران با چیدن میز غذا و دسر لاکچری و باکلاس+عکس/ ماشالله چه خونه زندگی لوکسی هم دارن👌 بازی کردن های بامزه نبات دختر بانمک شاهرخ استخری با دایی جونش/ شاهرخ استخری چه برادر خانوم خوشتیپی داره👌 تصویری جالب از اولین روز تولد پنجمین نوه احمدی نژاد در آغوش پدربزرگش/ چقدر کوچولو و زیباست خلاقیت خنده دار نصاب باهوش در وصل کردن دوربین مداربسته به دیوار حماسه آفرید+عکس/ دست و پنجه ات درد نکنه اوستا😂
تیتر امروز   
ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد!
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده