دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

گشت و گذار در خانۀ «عروسکی» بی‌نظیری که برای آدم‌های واقعی ساخته شده است+عکس 

یکشنبه، 21 مرداد 1403
ساعدنیوز: اِربی‌اِن‌بی (Airbnb) به عنوان بخشی از مجموعۀ تازۀ اقامتگاه‌های خود با عنوان «آیکون‌ها» (Icons series) خود، نسخه‌ای اجاره‌ای در اندازه واقعی از یک اسباب‌بازی جمع و جور برند پالی پاکت را ساخته که شامل نسخه‌های ماکت لباس و مبلمان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، این سازه اجاره‌ای که در لیتِلتون ماساچوست واقع شده، شبیه نسخه تمام‌عیاری از خانۀ عروسکی پالی پاکت است؛ مجموعه‌ای از پلاستیک‌های فشرده کوچک که شامل محیط‌های مضمونی می‌شود که مخصوص یک عروسک هستند. این سازه اجاره‌ای در واقع به شکل یک خوابگاه دهه 90 طراحی شده بود، جایی که مهمانان می‌توانند پشت میز آرایش پالی آماده شوند، لباس‌هایی را از کمد عروسک انتخاب کنند و بپوشند، در اتاق نشیمن بنشینند و با لوازم مختلف ارائه‌شده کاردستی درست کنند.

اِربی‌اِن‌بی درباره این سازه گفته: «پالی پاکت در حال تبدیل شدن به میزبان اِربی‌ان‌بی و افتتاح مجموعه دو طبقه Slumber Party Fu با تم قدیمی برای جشن تولد 35 سالگی‌اش است. این مجموعه 42 فوتی پالی پاکت به عنوان جدیدترین ضمیمه به رده نمادهای (Icons) اِربی‌ان‌بی، مرزهای ماجراجویی را جابجا کرده است.»

این ملک اجاره‌ای از یک سکو رو به فضای باز و یک دیوار پشتی به ارتفاع 12.8 متر تشکیل شده و هدف از ساخت آن این بوده که شبیه یک کامپکت (اتومبیل نقلی) باز باشد که چادر کوچک مخصوص مهمان هم دارد.

بازدیدکنندگان از چند پله بالا می‌روند و وارد یک اتاق نشیمن می‌شوند که داخل آن مبلمانی شبیه اسباب‌بازی به رنگ‌های سبزآبی، ارغوانی و بنفش اسطوخودوسی تک‌رنگ است که اطراف یک فرش زرد چیده شدند.

کتاب، تلفن و سایر لوازم جانبی هم در اطراف فضا پراکنده شدند.

یک در سبزآبی به کمد پالی منتهی می‌شود، جایی که شال‌ها، لباس‌ها و اقلام دیگر در امتداد دیوار پشتی آویزان هستند. یک آینه رسیده به کف در هر طرف قرار دارد و یک فرش بین آنها پهن شده است.

یک ورودی که زیر لولای مجموعه قرار دارد به دیوار پشتی دو طبقه منتهی می‌شود که تراس‌هایی با نرده‌های صورتی مشرف به اتاق نشیمن دارد.

یک میز آرایش با یک کشوی پر از لوازم آرایش، در طبقه اول کنار یک گیاه آپارتمانی و یک راه‌پله مصنوعی قرار داد که تا سقف امتداد یافته است.

یک راه‌پله در پشت مجموعه به طبقه دوم منتهی می‌شود که آشپزخانه‌ای با ظروف تک رنگ، یک میز کوچک و یک یخچال بزرگ با درهای بازشدنی دارد.

بیرون از ساختار اصلی، سنگ‌های گرد کوچک به یک چادر بنفش منتهی می‌شوند، جایی که مهمانان شب در ردیفی از کیسه خواب‌های ارغوانی روشن می‌خوابند.

هنگام شب، این مجموعه به رنگ اسطوخودوسی روشن در می‌آید، اما بسته نمی‌شود.

ملک اجاره‌ای پالی پاکت را فقط از 12 تا 14 سپتامبر با 89 دلار (70 پوند) برای هر مهمان می‌توان اجاره کرد. این مجموعه اوایل سال جاری تبلیغ شد و اِیربی‌ان‌بی قصد دارد به طور مستمر نظایر این سازه عروسکی را بسازد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 21 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
این زن جذاب‌ترین ورزشکار المپیک است + تصاویر
21 ایده توپ برای آنلاین شاپ با هزینه کم / بیکار نشین، کارتو راه بنداز
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
مراحل سابمیت مقاله
ویدیو/ رمزگشایی از "کودوروی" 3200 سالۀ «مردوک آپال ایدین» گنجینه‌ای کشف شده در منطقۀ سرپل ذهاب کرمانشاه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
گَشتی در خانه ساده و زیبا لیلا حاتمی / از مُبل راحتی و آینه قدی تا میز کار خانم بازیگر و آباژور +عکس
نگاهی به کیک تولد قرمز رنگ و مخملی مونا فائز پور همسر واقعی ارسطو در پایتخت +عکس / مبارکا باشه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)