قتل زن تن فروش در باغ لواسان + جزییات

  چهارشنبه، 20 اردیبهشت 1402 ID  کد خبر 339796
قتل زن تن فروش در باغ لواسان + جزییات
ساعد نیوز: پسر نوجوان که متهم است با همدستی دو دوست فراری اش، زن خیابانی را کشته و جسد وی را به عمق چاه در یک باغ انداخته پای میز محاکمه ادعای تازه ای را مطرح کرد. یکسال پیش بود که یک زن به طرز مرموزی ناپدید شد و پلیس را در برابر پرونده پیچیده ای قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، رسیدگی به راز گمشدن زن تهرانی از 5 اردیبهشت ماه سال 1400 کلید خورد و پلیس خود را در برابر سرنوشت عجیب زن 49 ساله ای به نام رویا دید .

تنهایی رویا بعد از طلاق

مادر رویا که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: دخترم رویا مدتی است از همسرش جدا شده و به تنهایی در خانه اجاره ای اش زندگی می کند. چند روزی است از او خبری ندارم و نگران هستم . او حتی موبایلش را نیز پاسخ نمی دهد و می ترسم بلایی سرش آمده باشد .

سرنخی در لواسان

ماموران پلیس در نخستین فاز از تحقیقات به ردیابی گوشی موبایل رویا پرداختند و رد او را در حوالی خانه باغی در لواسان یافت

در بررسی فهرست مکالمات این زن مشخص شد وی چند بار با 3 پسر جوان تماس تلفنی داشته است.

با افشای این ماجرا 2 پسر نوجوان به نام های آرش و بردیا و دوست 19 ساله شان به نام داریوش ردیابی شدند اما پلیس فقط توانست آرش را بازداشت کند. شواهد نشان می داد 2 همدست او به مکان نامعلومی گریخته اند.

آرش سعی داشت با دروغگویی هایش پلیس را گمراه کنند .اما وقتی در بن بست اطلاعاتی گرفتار شد لب به اعتراف گشودند و به قتل رویا اعتراف کرد.

راز قتل زن خیابانی در چاه باغ

آرش 17 ساله گفت: من و بردیا و داریوش با هم دوست هستیم. آن روز به باغی در لواسان رفته بودیم که با رویا تلفنی تماس گرفتیم و او را به باغ دعوت کردیم. قرار بود. او به باغ آمد اما سر مبلغ و هزینه تاکسی اینترنتی با هم درگیر شدیم.او می گفت باید مبلغ 150 هزار تومان بیشتر به او بدهیم .ما هم عصبانی شدیم. به همین خاطر داریوش و بردیا دست و پای او را گرفتند و من دهانش را با دست گرفتم تا او را ادب کنیم. اما ناگهان متوجه شدیم رویا نفس نمی کشد. ما که ترسیده بودیم جسد را پتوپیچ کردیم و به باغ همسایه بردیم و به عمق چاه انداختیم و گریختیم.

با اعترافات آرش پلیس بقایای متلاشی شده جسد را از عمق چاه کشف کرد و آرش روانه کانون اصلاح و تربیت شد.

در این میان ردی از 2 همدست وی به دست نیامد و پلیس دریافت آنها احتمالا به افغانستان گریخته اند.

بدین ترتیب آرش در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.سپس آرش به دفاع پرداخت و منکر جرمش شد.

وی گفت:من رویا را نکشتم و از نحوه مرگ او اطلاعی ندارم. بازسازی صحنه جرم را تحت فشار روانی انجام دادم و بی گناه هستم.

وی سناریوی جدیدی را مطرح کرد و گفت: قبول دارم رویا را از قبل می شناختم و قبلا با او رابطه برقرار کرده بودم.من و دایی ام 45 روز قبل از این ماجرا در باغ با رویا قرار گذاشتیم و مبلغ 450 هزار تومان هم به او پول دادیم. آخرین بار من و دوستانم در باغ بودیم که رویا را به آنجا دعوت کردیم. اما او همراه 2 مرد غریبه به باغ آمد و چون سر مبلغ با هم به توافق نرسیدیم او همراه 2 مرد غریبه باغ را ترک کرد. من از نحوه کشته شدن او اطلاعی ندارم. ممکن است مردان غریبه او را کشته و جسدش را به عمق چاه انداخته باشند.

وی درباره دو همدست فراری اش نیز گفت: من از آنها هیچ خبری ندارم. فقط می دانم به افغانستان رفته اند. اما شنیده ام بتازگی به ایران برگشته اند.

با ادعای جدید متهم ، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (9 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان