قیمت دوره جامع بیزینس کوچینگ شهاب اناری چقدر است؟

  شنبه، 25 آذر 1402   زمان مطالعه 6 دقیقه
قیمت دوره جامع بیزینس کوچینگ شهاب اناری چقدر است؟
روشها و راهکارهای مختلفی توسط افراد با تجربه و خبره برای کمک به بیزینس ها و صاحبان برند بوجود اومدن. انواع مشاوره های کسب و کار با استراتژی های مختلف برای کمک به این موضوع مشغول به کار هستند. اما یکی از روش هایی که توسط افراد موفق و کمپانی های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و موجب موفقیت آنها شده استفاده از بیزینس کوچینگ در کسب و کار ها است.

در دنیای امروز ما با توجه به فراگیری اینترنت در تمام ابعاد زندگی بشر و رشد سریع علم و سرعت بالای ارتباطات، رقابت و بقا در فضای تجاری برای هر کسب و کاری یک چالش اساسی هست. اما گاهی بعضی از مدیران احساس میکنن که توانایی هاشون به طور کامل استفاده نمیشه و اگر یک فرد به عنوان کوچ در کنار آنها حضور داشته باشه، مشکلات و چالشها رو خودشون میتونن بر طرف کنند و اون بیزینس رو در بازار به جایگاه مناسب و مورد نظرشون برسونند. من در نظر دارم در این مقاله شما رو با مفاهیم و اهمیت بیزینس کوچینگ و برندسازی شخصی آشنا کنم و بعد از اون میتونیم سود مستقییم و غیر مستقیم تاثیرات استفاده از بیزینس کوچینگ و ارزش اون رو نسبت به قیمت دوره جامع بیزینس کوچینگ شهاب اناری مقایسه کنیم.

هر بیزینسی با توجه به محصول و ماهیتش، استراتژی خاص خودش رو برای رقابت در بازار انتخاب میکنه. ولی در این میان با توجه به حجم عظیم اطلاعات و گستردگی بازار ها شاید بسیاری از مدیران با چالش های زیادی مواجه بشن. به همین دلیل روشها و راهکارهای مختلفی هم توسط افراد با تجربه و خبره برای کمک به بیزینس ها و صاحبان برند بوجود اومدن. انواع مشاوره های کسب و کار با استراتژی های مختلف برای کمک به این موضوع مشغول به کار هستند. اما یکی از روش هایی که توسط افراد موفق و کمپانی های بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و موجب موفقیت آنها شده استفاده از بیزینس کوچینگ در کسب و کار ها است.

بیزینس کوچینگ چیه و چه فایده ایی داره؟

business coaching

هر انسانی محدودیت داره و نمی تونه همه حقیقت رو ببینه. همه ما نقاط کوری داریم و به یک سری روشها و روتینها عادت کرده ایم و وقتی از یک ناظر متخصص بیرونی درباره روشهایمان بازخورد می گیریم، می بینیم می توانیم تغییرات مثبت زیادی در کار و زندگی مان بدهیم.

وقتی در اینگونه شرایط قرار بگیرید، حضور یک بیزینس کوچ در کنار شما می تونه چشم شما رو بر روی راه حل ها باز کنه و بتوانید مشکلات رو خودتون حل و فصل کنید. در واقع بیزینس کوچینگ دکتر شهاب اناری به شما کمک می کنه که فرصت هایی که برای رشد و موفقیت شما وجود داره رو بهتر ببینید و با بکارگیری استراتژی های مناسب، موانع و مشکلات رو پشت سر بگذارید و به اهداف مد نظرتون در کسب و کار برسید.

ویژگی بیزینس کوچینگ اینه که بر خلاف مشاوره های کسب و کار، در بیزینس کوچینگ فرد صاحب اون کسب و کار با کمک کوچینگ با بهره گیری حداکثری از پتانسیل های خودش و منابع در اختیارش به اهدافش میرسه. به بیان دیگه، در پروسه کوچینگ، خود فرد پاسخ و راه حل ها رو از درون خودش کشف میکنه و با خلاقیت فردی و استعداد خودش راه های رسیدن به موفقیت رو برای کسب و کار خودش پیدا میکنه.

وظایف بیزینس کوچینگ چیه؟

coaching

کوچ برای کمک کردن به مراجع خودش از ابزارها و تکنیک های مختلفی استفاده می کنه و مراجعش رو در بررسی افکار و بررسی احساسات و رفتارهای خودش کمک می کنه. این کارها در نهایت موجب میشه که مراجع خودش بتونه هدف ها و راه های رسیدن به اونها رو پیدا کنه. در واقع کوچینگ به جای اینکه به شما جواب مسائل و راهکار بده، شما رو توانمند میکنه تا با استفاده از توانایی های خودتون و با رشد شخصی بتونید اونها رو حل و فصل کنید.

برای اینکه دقیق تر با وظایف بیزینس کوچ آشنا بشید، زمینه هایی که کوچ کسب و کار میتونه به شما کمک کنه رو معرفی می کنیم:

شناختن اهداف کسب و کار

اولین چیز، پیدا کردن پاسخ به این سوال هست که چشم انداز و اهداف بیزینس شما چیه؟ یکی از وظایف کوچ اینه که کمک کنه که در شما آگاهی ایجاد بشه تا بتونید چالش ها و هدف هاتون رو بشناسید و بعد در راه رسیدن به هدف هاتون قدم بگذارید. بیزینس کوچ به شما در کسب و کارتون کمک می کنه تا بدون ایجاد ریسک و خطر برای شغل و بیزینستون، به موفقیت برسید. در این زمینه میتونید به راحتی و بی پرده با کوچ خودتون صحبت کنید. میتونید از مشکلات سازمانتون بگید، از چالش های مدیریتی که باهاشون سر کله میزنید بگید، گاهی وقایعی که در بازار اتفاق میوفته براتون دغدغه های اساسی ایجاد کرده، گاهی نیاز به استراحت و ریلکس شدن دارید و ... که در تمام این موارد کوچینگ میتونه به شما کمک کنه بتونید خودتون تمام اینها رو پشت سر بگذارید.

گرفتن تصمیمات راهبردی

یک بیزینس کوچ هیچ وقت به جای شما تصمیم گیری نمیکنه. اون فقط به شما کمک میکنه که خودتون بتونید راه حل رو برای مجموعه ی خودتون پیدا کنید. کوچ به شما کمک می کنه که به بهترین تصمیم های ممکن برسید و قدم های هوشمندانه بردارید. گاهی در تصمیم گیریهای دشوار در جا می زنیم، کوچ کمک مان می کند به آگاهی بالاتر و اقدام صحیحتر برسیم.

کشیدن نقشه راه

یک بیزینس کوچ به شما کمک می کنه که آینده نگر باشید. یعنی به شما کمک می کنه که بتونید خودتون برنامه و رودمپ مشخصی برای کسب و کارتون طراحی کنید که مسلما این نگرش باعث بهتر شدن تصمیم گیری های شما و رسیدن به موفقیت های بیشتر میشه.

بیزینس کوچینگ قدرت مدیریت شما را بهتر میکنه

برای موفقیت در هر کسب و کار باید همیشه در حال یادگیری باشید و تنها به تجربه ی بالای خودتون متکی نباشید. یکی از وظایف بیزینس کوچ اینه که به شما کمک کنه مهارت های ارتباطی و مدیریتی خودتون رو بالا ببرید.

بیزینس کوچ با پرسیدن سوالات قدرتمند، شیوه کار، یادگیری و ارتباطات شما و بعد از اون نحوه کار، یادگیری و ارتباط شما با دیگران رو شناسایی میکنه. سوالاتی که یک بیزینس کوچ برای حل کردن مشکلات احتمالی استفاده می کنه از قبیل زیر است:

چه بخش هایی از بیزنس باید بهبود پیدا کنند؟

آیا در تعامل با کارمندان و اعضای تیم مشکل وجود داره؟

چه چیزهایی در مدیریت پروژه ها براتون چالش برانگیزه؟

آیا شیوه مدیریت تیم نیاز به بازنگری داره؟ به چه دلیل؟

افزایش سود آوری

مسلما رهبری شما به عنوان صاحب بیزینستون روی عملکرد کارکنان و اعضای تیمتون تاثیر میگذاره. همچنین اگر تیم شما انگیزه کافی نداشته باشه بر روی حفظ بازار و سودآوری شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. بیزینس کوچ به شما کمک میکنه که به یک رهبر کارآمد و موثر تبدیل شوید. در واقع بیزینس کوچ بینش و درکی از کسب و کار به شما میدهد که به شما کمک میکنه سبک رهبری مناسب خودتون رو پیدا کنید.

دوره بیزینس کوچینگ شهاب اناری

coaching

افراد موفق و مشهور و کمپانی های معتبری در سطح جهانی مثل گوگل از کوچینگ برای تغییرات در سازمان شون و موفقیت در کسب و کارشون استفاده کرده اند. دوره ی بیزینس کسب و کار باعث رشد و پیشرفت کسب وکار شما میشه. حتی شما اگر علاقه مند به مشاغلی هستید که در اون با افراد رابطه ی مستقیم داشته باشید و به آنها در بیزینس و برند سازی کسب و کارشون کمک کنید، میتونید از دوره بیزینس کوچینگ شهاب اناری استفاده کنید.

دوره بیزنس کوچینگ شهاب اناری رو میشه به عنوان کامل ترین و جامع ترین دوره ی کوچینگ فارسی زبان در ایران معرفی کرد. پس اگه دوست دارید به عنوان کوچ در شرکت یا سازمان خودتون کار کنید و یا به بقیه شرکت ها برای رشد و موفقیت شون یاری بدید این دوره میتونه برای شما خیلی مفید و حتی بسیار سود آور باشه و درآمد بالایی رو برای شما به دنبال داشته باشه.

قیمت دوره جامع بیزینس کوچینگ شهاب اناری چقدره؟

مزیت های این دوره شامل:

  • یادگیری برند سازی شخصی، روشهای بازاریابی آنلاین و رموز فروش موفق و استفاده و یا آموزش آنها به دیگران

  • گرفتن مدرک معتبر و بین المللی و فعالیت به عنوان کوچ در کسب و کارهای کوچک و متوسط

  • فعالیت در هر جای دنیا به عنوان کوچ دارای مدرک بین المللی مورد تایید ICF

قیمت دوره بیزینس کوچینگ شهاب اناری که مدت زمان آن 7 ماه طول میکشه و هزینه اون حدود 2500 دلار آمریکا یا معادل تومنی آن است که با توجه به شرایط شما میشه اون رو به صورت اقساطی هم پرداخت کرد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (467 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (102 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (16 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (8 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) علی دایی: هرکسی گفته ویلای معروف اوشان برای من است بیجا کرده (6 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (6 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
(ویدیو) شام غریبان نیوشا ضیغمی و دختر موبلندش در شب عاشورا کنار خیمه ها/ ماشالله دخترش چه خانومی شده!
عروسی مولتی میلیاردی هندی با 14 هزار نفر مهمان و زیبایی خیره کننده لباس عروس + تصاویر
(عکس) عزاداری الناز شاکردوست در عاشورا/ پست عاشورایی الناز شاکردوست
(تصاویر) چیدمان شیک و ایرانی پسند سفره حضرت ابوالفضل در منزل باسلیقه علی دایی، با جاشمعی‌ها و مبلمان طلایی و دیزاین زیبای گل در وسط سفره
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان