دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

گیتی معینی: رضا عطاران و مدیری بااخلاق هستند ولی مدیری را حلال نمیکنم!+عکس 

سه شنبه، 17 مهر 1403
کد خبر: 412102
ساعدنیوز: گیتی معینی مهران مدیری و رضا عطاران را بازیگران و کارگردانان بااخلاقی میداند ولی مهران مدیری را بخاطر جایگزین کردن یک بازیگر به جای او در سریال درحاشیه نبخشیده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز، یکی از نکات مهم برای من اخلاق کارگردان است و مهران مدیری را برای جایگزینی من با یک بازیگر دیگر در سریال «در حاشیه» حلال نمی‌کنم.

گیتی معینی بازیگر که فیلم «قیف» را روی پرده سینما دارد با بیان این مطلب که مهران مدیری و رضا عطاران هر دو بازیگران با اخلاقی هستند؛ گفت: ولی هنوز مهران مدیری را بابت جایگزینی من با یک بازیگر دیگر در سریال «در حاشیه» حلال نمی‌کنم.

گیتی معینی گفت: رضا عطاران در هر اثری که تا به حال با او همبازی بودم، خودش پیشنهاد حضور من را به کارگردان داده است. ایشان نیز مرا برای حضور در قیف پیشنهاد دادند و از تجربه همکاری با او لذت بردم.

معینی با اشاره به این مطلب که بعد از اخلاق دستمزد برای او در اولویت دوم قرار دارد؛ گفت: یکی از لحظه‌های پرشکوه برای من آن است که با هر کارگردان بااخلاقی کار کنم؛ از آن بازیگرانی نیستم که فقط با تعداد معدودی کارگردان کار کنند. وقتی با عطاران یا مدیری کار می‌کنم، بد دستمزد نیستم؛ برایم این مهم است که با چه کسی کار می‌کنم و به من انرژی و حال خوش می‌دهد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 18 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
جدیدترین عکس هدیه تهرانی در کنار برادرش در دل طبیعت / خانم بازیگر نمونه بارز ساده زیستی هست، زیرانداز انداختن دارن جوج میزنن
نگاهی به سبک چیدمان مدرن رستوران علی دایی در کامرانیه تهران +عکس/ از صندلی های بنفش و گیاهان تا سقف شیشه ای و پرده های ساده
مراحل سابمیت مقاله
(عکس) رونمایی از پیرترین مرد 256 ساله جهان که تا زمان مرگ 23 بار ازدواج کرده است/ راز طول عمر این بزرگوار چیست؟
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
واکنش عاشقانه‌ی الیکا عبدالرزاقی به حضور امین زندگانی در برنامه "جوکر2"