دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

حامد بهداد: ما کسی جز خودمون رو نداریم! / گفتگوی "حامد بهداد" با "سروش صحت"؛ برشی از برنامه کتاب باز + ویدیو 

یکشنبه، 29 مهر 1403
ساعدنیوز: در بخشی از این گفتگوی سروش صحت با حامد بهداد، حامد بهداد درباره لزوم تنها شدن انسان با خود سخن می‌گوید و تاکید می‌کند که انسان‌ها جز خودشان کسی را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، حامد بهداد زادهٔ 26 آبان 1352 بازیگر اهل کشورمان است. او نخستین بار با فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فیلم، کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او برای بازی در فیلم جرم 1389 به کارگردانی مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. از آخرین جوایز او می‌توان جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در سال 2019 برای بازی در فیلم قصر شیرین را نام برد.

حامد بهداد در طول فعالیت هنری‌اش از سوی بسیاری از کارگردانان سرشناس سینمای ایران همچون عباس کیارستمی، ناصر تقوایی، اصغر فرهادی، بهرام بیضایی، داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا، پرویز شهبازی و بهمن قبادی دعوت به همکاری شده‌است. و همچنین بهداد برای بازی در بسیاری از فیلم‌هایش از جشن‌ها و جشنواره‌های متعددی نامزد دریافت جایزه بازیگری شده‌است.

حامد بهداد برای نخستین بار به واسطه رامبد جوان و پیشنهاد او به همایون اسعدیان و با بازی در فیلم آخر بازی به سینمای ایران معرفی شد و با همان فیلم، نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد. او در فیلم روز سوم محمدحسین لطیفی در نقش یک افسر عراقی که در بحبوحه محاصره خرمشهر عاشق دختری خرمشهری می‌شود ظاهر شد و برای دومین بار پس از آخر بازی کاندیدای سیمرغ بلورین از دوره بیست و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

بازی بهداد در فیلم کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره به کارگردانی بهمن قبادی، موجب راه‌یابی او به جشنواره بین‌المللی فیلم کن شد. او در سال 1389 با نقش‌آفرینی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر را از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. او در دوران کنش هنری خود، امکان همکاری با بسیاری از کارگردانان بنام سینمای ایران از جمله ناصر تقوایی، مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و… را داشته‌است که فیلمش با ناصر تقوایی به سرانجام نرسید. او همچنین از شاگردان حمید سمندریان بوده‌است. وی به عنوان خواننده میهمان با گروه موسیقی دارکوب به سرپرستی همایون نصیری همکاری می‌کند و در چند آلبوم موسیقی و کنسرت موسیقی این گروه حضور داشته‌است.

در بخشی از این گفتگوی سروش صحت با حامد بهداد در برنامه «کتاب باز»، حامد بهداد درباره لزوم تنها شدن انسان با خود سخن می‌گوید و تاکید می‌کند که انسان‌ها جز خودشان کسی را ندارند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 30 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
خلوت شاعرانه آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش با ماه در یک شب آرام پائیزی +فیلم/ ستاره چشم رنگی والیبال زنان ایران همزادش را در آسمان یافت
نگاهی به حال و هوای اتاق محل بستری حاج آقا محسن قرائتی هنگام عیادت چهره‌ی‌ سیاسی از ایشان؛ از عرض ارادت حسن روحانی تا دست نوازش محمد گلپایگانی+عکس
سپند امیرسلیمانی: به کمند بیشتر امتیاز بدم فحش میخورم به مونا بیشتر امتیاز بدم کمند ناراحت میشه/ کمند امیرسلیمانی: من مونا رو برای برادرم انتخاب کردم