حبس پدر برای تصاحب اموال وی

  دوشنبه، 04 بهمن 1400 ID  کد خبر 189237
حبس پدر برای تصاحب اموال وی
ساعدنیوز: چند روز قبل مرد میانسالی به پلیس رفت و از ناپدید شدن برادرزاده ۶۶ ساله‌اش خبر داد

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، وی گفت: من برادرزاده ای دارم که تقریباً همسن و سال خودم است و ارتباط خیلی خوبی با هم داریم اما الان چند روزی است که ناپدید شده و هرچه با تلفن همراهش تماس می گیرم پاسخ نمی دهد. نگران او شده ام و تصور می کنم بلایی سرش آمده باشد.

با شکایت این مرد تحقیقات برای یافتن وی به دستور بازپرس محمدرضا صاحب جمعی آغاز شد.

در نخستین گام کارآگاهان اداره آگاهی راهی خانه مرد میانسال شده و پس از دقایقی که زنگ خانه را به صدا درآوردند، خشایار با سر و وضعی آشفته در را باز کرد و با دیدن مأموران پلیس گفت: پسرانم مرا در خانه زندانی کرده و سه روز است که شکنجه ام می کنند.

بدین ترتیب مرد میانسال و پسرانش به اداره آگاهی منتقل شدند.

وی در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل سه پسرم مرا از خانه بیرون انداختند و من هم از آنها شکایت کردم. سه روز قبل برای پیگیری شکایتم به دادسرا رفته بودم اما بعد از خروج از دادسرا، سه پسرم مرا با زور سوار خودروشان کرده و به خانه برگرداندند، در این مدت آنها نه تنها اجازه ندادند که از خانه خارج شوم بلکه مرا مورد شکنجه قرار داده و از من می خواستند اسنادی را امضا کنم که املاک و دارایی هایم به آنها واگذار شود.

در حالی که مرد ثروتمند مدعی بود که سه پسرش او را ربوده اند، اما پسران او ادعای متفاوتی را مطرح کردند ، یکی از پسرها گفت: مدتی است که پدرمان فراموشی گرفته و به خاطر برخی مشکلات ذهنی رفتارش قابل کنترل نیست، او اموالش را به دیگران بذل و بخشش می کند. وقتی متوجه شدیم از او خواستیم این کار را انجام ندهد؛ اما زوال عقلی باعث شده که این موضوع را فراموش کرده و پول ها و اموالش را به کسانی که نمی شناسد می بخشد. ما حتی به دادسرا مراجعه کرده و پدرمان را به پزشکی قانونی بردیم. اما تا زمانی که دستور قضایی بیاید و ما بتوانیم با حکم قضایی مانع فروش اموال و بخشش آنها از سوی پدرم شویم، مجبور شدیم مراقب رفتارش باشیم و او را تنها نگذاریم. به همین دلیل او را در خانه نگه داشتیم.

به دنبال اظهارات سه پسر جوان، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور تحقیقات در خصوص ادعای آنها را صادر کرد.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه (263 نظر) نگاهی به حال و هوای اتاق علی دایی در بیمارستان هنگام عیادت چهره های مشهور از شهریار ایران+عکس/ از خوش و بش همسر دایی با کی‌روش تا احوالپرسی فردوسی‌پور و عابدزاده (206 نظر) کاهو و نان، سهم آقازادگی فرزند رهبر معظم انقلاب از سفره غذا+عکس/ ساده زیستی ادامه دار و تمام نشدنی (166 نظر) نگاهی به ماشین لامبورگینی هوش پران مهران غفوریان که همه آرزوشو دارن/آقای کمدین سوار بر هواپیمای رویاهایش😍 (74 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک میوه فروش تهرانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ به ایشون باید گفت فرشته زمینی+عکس (62 نظر) خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "مَمَّد" ها حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😍 (59 نظر) (فیلم) شوخی جالب رهبر انقلاب با نوه شهیدی که با محاسن حضرت آقا بازی می‌کرد / هر کار دلت خواست با ما کردی ... (52 نظر) خلاقیت خنده دار مرد جنوبی با طراحی آفتابه اتوماتیک حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (53 نظر) نوزاد طلایی بامزه فریبا نادری بازیگر سریال ستایش/ ماشالا مامان بودن چقدر بهش میاد+عکس😍 (30 نظر) طرح خاص و منحصربفرد کیک تولد نبات دختر شاهرخ استخری؛ کیکی با دیزاین چهره کارتونی نبات و تزئینی چشم نواز با آبنبات های سبز رنگ +عکس (27 نظر) نگاهی به وسایل میز آرایش سانیا سالاری، ارغوان سریال دلدادگان در اتاقش؛ از سیگار و فندک تا کِرِم و انواع لوازم آرایش+عکس (25 نظر) (فیلم) تسلط جالب رهبر معظم انقلاب به زبان عربی هنگام گفتگو با پسر اسماعیل هنیه / بَلِّغوا تَعزیَتی ... (23 نظر) طبیعت گردی آیتک سلامت رقیب تبریزی زهرا گونش/ حال خوب ستاره چشم رنگی تیم ملی والیبال در ارتفاعات رؤیایی قلعه بابک در کلیبر آذربایجان +تصاویر (18 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (17 نظر) نگاهی به حضور بازیگران معروف در ضیافت شام رستوران آقا رضا گلزار+ویدئو/از یکتا ناصر تا حمیدرضا پگاه (16 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز چهارشنبه 17 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 17 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 17 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر چهارشنبه 17 مرداد 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه چهارشنبه 17 مرداد 1403
تغییر جنسیت پسر لیلا زارع بازیگر سریال ارمغان تاریکی/ تغییر چهره پسر خانوم بازیگر با ریش مردانه+عکس
از مدفوع نهنگ تا آب اژدر؛ غذاهای عجیب و حال بهم زنی که مردم در گذشته می‌خوردند!
ستاره سادات قطبی تصمیم به سقط جنینش گرفت! کاش بچم منو ببخشه😭+عکس
فرشته هاشمی، همسر اول رضا رویگری، کیان مختارنامه کیست؟+عکس
فوت و فن خانه‌داری؛ ترفندهای طلایی برای خشک شدن سریع و سه سوته انواع لواشک
توضیح قوه قضائیه درباره حکم شروین حاجی‌پور
طیب نیا و پورمحمدی می‌توانند گره معیشت مردم را باز کنند؟
(ویدیو) حیاط پر گل و سبزه خانه‌ی باصفای عمو‌پورنگ، داریوش فرضیایی/ چه مبلمان خوشرنگی! اصلا فکرشو میکردین عمو‌پورنگ اینقدر باسلیقه و مرتب باشه؟
(تصاویر) عجیبترین حیوانات واقعی و بامزه که شبیه نقاشی‌های کودکان هستند/فقط اون دلفین نهنگی پوزه کوتاه و قورباغه بارانی
(ویدئو) وضعیت تلخ و غیرقابل باور رضا رویگری پس از گذشت سیزده سال در بستر بیماری
منتخب روز   
شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟ میز عزای ساده و بدون تجملات پدر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد+عکس/ روحش شاد و مسیرش پرنور شهاب حسینی: نارنگی رو باز میکنی می بینی 10 پَره طبیعت داره خودش میگه این میوه کام ده نفرو میتونه شیرین کنه+ویدئو جنجال شبانه ژیلا صادقی و نیما شعبان‌نژاد با رنگ و بوی المپیک (فیلم) اشاره معنادار رهبر انقلاب به مسعود پزشکیان برای ایستادن در کنارش هنگام اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه