دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

حضور هدیه تهرانی و سحر دولتشاهی در فیلم زندگی امام خمینی(ره)+ عکس 

یکشنبه، 13 خرداد 1403
ساعدنیوز: کارگردان فیلم «فرزند صبح» قصد دارد برای بهتر شدن کیفیت فیلم برخی سکانس‌ها را با استفاده از هوش مصنوعی روتوش کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرآنلاین، بهروز افخمی در پاسخ به اینکه آیا «فرزند صبح» را که روایتی از کودکی بنیانگذار انقلاب اسلامی است، در آستانه فرا رسیدن 14 خرداد اکران نمی‌کند، بیان کرد:‌ می‌خواهم دوباره روی این فیلم کار کنم و درواقع با استفاده از امکاناتی که هوش مصنوعی به وجود آورده، کارهایی را انجام خواهم داد.

او افزود:‌ البته کار چشمگیری قرار نیست انجام شود ولی مثلا در جاهایی که آثار گریم سنگین بازیگر به چشم می‌آید می‌توان با هوش مصنوعی کار تمیزتری ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، افخمی با اشاره به اینکه قبلا هم می‌خواست یک کپی سیاه و سفید از فیلم داشته باشد، ادامه داد: برای نمایش فیلم که احتمالا همزمان با سالروز ولادت امام خمینی (ره) خواهد بود، در تلاش هستم که کپی سیاه و سفید هم آماده شود تا در سالن‌های سینما هم نسخه رنگی و هم نسخه سیاه و سفید اکران شود.

«فرزند صبح» یکی از حاشیه‌دارترین فیلم‌های تولید شده در سینمای ایران بوده که با وجود نمایش در جشنواره‌ عمار یا چند موقعیت دیگر، پس از 14 سال هنوز به اکران عمومی نرسیده است.

«فرزند صبح» اولین بار در بیست‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در سال 1389 و در سالن همایش‌های برج میلاد به نمایش درآمد که کیفیت پایین فیلم حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت و حتی صدای اعتراض کارگردان را هم بلند کرد چرا که فیلم در نبود او تدوین و به جشنواره ارائه شده بود. حالا پس از گذشت بیش از یک دهه کشمکش، نسخه‌ای از این فیلم با تایید کارگردان آماده اکران شده است.

افخمی چند سال قبل در مصاحبه‌ای به ایسنا گفته بود، «فرزند صبح» بهترین فیلمی است که تاکنون ساخته‌ است.

این کارگردان اواخر سال گذشته در مصاحبه‌ای با ایسنا گفت: فکر می‌کنم «فرزند صبح» بهترین فیلمی است که ساخته‌ام و دوست دارم این آخرین فیلم من به عنوان کارگردان سینما در ایران باشد.

در این فیلم عبدالرضا اکبری نقش امام خمینی (ره) را در سکانس‌هایی کوتاه ایفا کرده و بعد کل فیلم فلاش‌بک به کودکی سید روح‌الله خمینی است. هدیه تهرانی هم از دیگر بازیگران این فیلم است که نقش دایه را بازی کرده بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 08 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به کیک تولد با تم حیواناتِ ساتین پسر نازِ شیلا خداداد+عکس/ لوکیشن مراسم خونه پر زرق و برق و لاکچری شونه😍
(فیلم) چرا قاضی زاده هاشمی سه سال پیش سفره را روی فرش تکاند؟ / به من حتی پیشنهاد بازیگری داده شد!
(ویدیو) عاشقانه منحصربفرد بیرانوند برای همسرش، کنار استخر ویلای لاکچریشان در زیر باران
سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍
چشمان پر از اشک، تسبیح در دست و ذکر خدا تنها دل مشغولیِ مادر سیدابراهیم رئیسی با گذشت نزدیک به 40 روز از فراق فرزند شهیدش +عکس
(تصاویر) استتار حسن یزدانی و ورزشکاران معروف در حرم امام رضا/ باز میثم زارع باکلاس تر استتار کرده/ تشبیه خنده دار ترفندهای استتاریشون به شخصیتهای کارتونی و سریالها🤣
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از آلمانی حرف زدن علی دایی بعد از درخشش در یک بازی با لباس هرتا برلین / چقد آدم حسابی هستی تو مرد ...
(عکس) کیک تولد مجلل همسر سالار عقیلی با نقش و نگار پیانو در کنج سنتی و دنج منزلش / مگه چقدر مهمون دارید که کیک به این بزرگی سفارش دادید؟