هایلایت طبیعی مو با استفاده از آب لیمو

  دوشنبه، 26 خرداد 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
هایلایت طبیعی مو با استفاده از آب لیمو
رنگ کردن مو یکی از راه های تغییر دادن رنگ طبیعی موهای تان است. به جای استفاده از رنگ موهای شیمیایی می توانید با مواد طبیعی رنگ موهای تان را روشن کنیدروش های بسیاری برای تغییر رنگ مو به صورت طبیعی وجود دارند که این روش ها در مقایسه با روش های شیمیایی بسیار مناسب تر هم می باشند

رنگ کردن مو یکی از راه های تغییر دادن رنگ طبیعی موهای تان است. به جای استفاده از رنگ موهای شیمیایی می توانید با مواد طبیعی رنگ موهای تان را روشن کنیدروش های بسیاری برای تغییر رنگ مو به صورت طبیعی وجود دارند که این روش ها در مقایسه با روش های شیمیایی بسیار مناسب تر هم می باشند. اگر بازار را بگردید، هیچ گونه رنگ مویی پیدا نمی کنید که کاملا و صد در صد طبیعی باشد. شاید اسم برخی از آنها رنگ موی گیاهی یا طبیعی باشد اما به همه آنها مواد شیمیایی افزوده می شود تا برای مدت بیشتری حفظ شوند. در حال حاضر یکی از روش های رنگ کردن مو به صورت طبیعی، رنگ کردن مو با حنا می باشد.اما علاوه بر حنا می توانید از رنگ های دیگر خانگی هم استفاده کنید و حتی رنگ مو را خودتان درست کنید. اما باید بدانید که برای این کار به صبر احتیاج دارید، چون موهای شما در اثر تماس با مواد شیمیایی آسیب دیده و به همین راحتی در برابر رنگ موی طبیعی واکنش نشان نخواهد داد.

هایلایت مو با استفاده از آب لیمو

روش اول:

  • لیمو ترش را نصف کنید ، با آب میوه گیری و یا دست آب آن در کاسه بریزید. تا جایی که ممکن است آب بیشتری از لیمو بگیرید، به خصوص اگر موهای بلندتری داشته باشید.
  • همچنین می توانید مقداری دارچین و نرم کننده برای روشن کردن آن اضافه کنید.
  • مطمئن شوید که دانه های لیمو را در آن نریخته اید، چون بطری اسپری را مسدود می کند.
  • از استفاده بطری لیمو ترش اجتناب کنید. چون شامل مواد نگهدارنده است که برای مو خوب نیستند.
  • مقدار دقیق لیمو بسته به این که موها چقدر بلند است، متفاوت خواهد بود.

روش دوم :

  • عصاره لیمو را با آب در یک بطری اسپری مخلوط کنید. باید از دو قسمت آب لیمو ویک قسمت آب استفاده کنید. عصاره لیمو را اندازه بگیرید و سپس مقدار مناسب آب را اضافه کنید. برای مثال، دو فنجان عصاره لیمو نیاز به یک فنجان آب دارد. بطری اسپری را تکان دهید تا عصاره لیمو و آب با هم مخلوط شود .
  • اگر از یک بطری اسپری قدیمی استفاده می کنید، دقت کنید که قبل از ریختن آب لیمو به طور کامل شسته شده باشد. از استفاده بطری حاوی مواد شیمیایی سمی خودداری کنید.

روش سوم:

  • موهای خود را با مخلوط لیمو ترش اسپری کنید. روی قسمت هایی که می خواهید روشن تر شود تمرکز کنید، چه تمام موها، انتهای و یا هایلایت کل. می توانید همه موهایتان یا چند تار مو، بسته به آنچه که سعی دارید به دست آورید، بپوشانید.
  • اگر نتیجه بهتری می خواهید، توپک پنبه را در مخلوط عصاره لیمو فرو کنید و آن را روی تارهای مویی که می خواهید هایلایت کنید بمالید.
  • هر چه عصاره لیمو بیشتر روی موها مالیده شود، روشن تر خواهد شد.
  • چندین بار در آفتاب بنشینید، عصاره لیمو به همراه آفتاب برای روشن کردن مو بکار می رود. سعی کنید در طول روز حدود سه یا چهار بار در آفتاب بنشینید. هر جلسه باید بین یک و دو ساعت باشد. دقت کنید هنگام نشستن در نور مستقیم خورشید ، صورت و بدن خود را با کرم ضد آفتاب و لباس محافظت کنید.

روش چهارم

موهای خود را بشویید و نرم کننده بزنید. ترکیب عصاره لیمو را از موی خود به طور کامل آبکشی کنید. سپس آن را بشویید و نرم کننده بزنید. آب لیمو موها را خشک می کند ، بنابراین یک نرم کننده عالی ضروری است. زمانی که موهایتان خشک شد می توانید هایلایت ها را ببینید.

تخم مرغ، ماالشعیر و لیمو

یک روش ساده و تاثیر گذار برای هایلایت طبیعی مو استفاده از ماسک تخم مرغ، ماالشعیر و لیمو است بنابراین تخم مرغ را هم بزنید سپس به آن نصف فنجان ماالشعیر بیافزایید و با کمک یک قاشق چوبی این دو را با هم مخلوط کنید سپس به آن لیمو اضافه نمایید و در نهایت ماسک به دست آمده را به مدت ۲۰ دقیقه بر روی مو قرار دهید و با آب فراوان بشویید، استفاده از این روش دو بار در هفته تاثیر فوق العاده ای در روشن شدن موها دارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (173 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (149 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (28 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (19 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (17 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (8 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
بار مسکن از چه زمانی روی دوش مردم سنگین شد؟
(عکس) درختی که زمان مرگ خونریزی می کند
بازسازی صدای کاهن مصری پس از 3 هزار سال از روی مومیایی او+ تصاویر
فال روزانه امروز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه یکشنبه 10 تیر 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 10 تیر خرداد 1403
قیمت رسمی انواع چلوکباب 43 سال قبل در رستوران اصیل ایرانی! +عکس
روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از آوازخوانی دلپذیر و اجباری آیت الله طالقانی و منتظری در زندان/ خودم صدای خوبی ندارم اما...+ویدیو
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 10 تیر ماه 1403
دانلود آهنگ جدید "دل بیچاره" مهدی جهانی +فیلم/ منو تنهام نذار با این احوال زار نگاه کن به دلت منو یادت بیار
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 10 تیر 1403 + فیلم
فال انبیاء روزانه یکشنبه 10 تیر ماه 1403
استفتاء از رهبری در مورد رای سفید
قتل دلخراش خانم معلم به دست شوهرش/ پرت کردن همسر از طبقه سوم
ماجرای تصمیم خاص حاج قاسم برای کَفنش از زبان یکی از همرزمان جانبازش