دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

حق طلبی، نماد برجسته انقلاب اسلامی است 

سه شنبه، 22 خرداد 1403
کد خبر: 391399
مقرر تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه گفت: یکی از مسائل پیش روی انقلاب، حیطه و دایره برون مرزی آن است که با عمومیت بخشی کلام امام خمینی(ره) در عرصه فرامرزی، می توان به جرأت گفت که مقاومت امروز مردم فلسطین در برابر رژیم سرتاپا غاصب اسرائیل، سرانجام و ماحصل همان جمله حضرت امام است که در رابطه انقلاب، با کسی مماشات و مدارا نخواهم داشت.

به گزارش پایگاه خبری ساعد‌نیوز، حجت‌الاسلام سیدمهدی بطحائی گلپایگانی بیان کرد: 35 سال از عروج ملکوتی بنیان گزار کبیر انقلاب می گذرد،

شخصیتی که نه تنها معمار این حرکت عظیم در این کشور پهناور بودند که حتی به اذعان و تصدیق تمامی حق طلبان عالم، امام و زعیم دیگر حرکت ها و انقلاب های بزرگ حق علیه باطل می باشند و به نظر بنده به دلیل تقارن سالگرد ارتحال آن بزرگ مرد تاریخ با وقایع اخیر حوزه بین الملل، بخصوص ایام انحطاط و افول رژیم غاصب صهیونیستی، سخن را این گونه شروع کنیم که حضرت امام خمینی(ره) در رابطه با عهد و پیمان خود در رابطه با انقلاب تاکید داشتند: من با خدا عهد دارم در رابطه انقلاب با کسی مماشات نداشته باشم.

وی ادامه داد: یکی از مسائل پیش روی انقلاب، حیطه و دایره برون مرزی آن است که با عمومیت بخشی کلام امام خمینی(ره) در عرصه فرامرزی، می توان به جرأت گفت که مقاومت امروز مردم فلسطین در برابر رژیم سرتاپا غاصب اسرائیل، سرانجام و ماحصل همان جمله حضرت امام است که در رابطه انقلاب، با کسی مماشات و مدارا نخواهم داشت.

حجت‌الاسلام بطحائی گلپایگانی افزود: این سیره رفتاری امام(ره) نه تنها با افراد داخلی به وضوح دیده می شود بلکه با عمومیت بخشی آن نسبت به مسائل فرامنطقه ای نیز، قابل ملموس است چرا که آن بزرگ مرد در خصوص دفاع از مظلومین عالم در برابر سرکرده های دیگر ملل نیز هیچ گونه نرمی و مماطله نداشتند و نظر فقهی و سیاسی حضرت امام(ره) در خصوص هر نوع ارتباطه و مبادله با این غده سرطانی این بود که کمک و رابطه با اسرائیل و عمال آن حرام و مخالفت با اسلام است و مسلمین باید از استعمال امتعه اسرائیل خودداری کنند.

مقرر تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه ادامه داد: یکی از مسائل برون مرزی و عرصه بین المللی انقلاب و سیره عملی امامین انقلاب، حمایت و دفاع از مظلومان عالم هست که یکی از مصادیق آن، ملت مقتدر و مظلوم فلسطین می باشد و این تعهد برخاسته از مبادی و مبانی فقهی و سیاسی حضرت امام در سیره تئوری و عملی امام خامنه ای نیز به وضوح مسجل و محقق است همان گونه که در تعبیری نسبت به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل بیان داشتند؛ (رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید).

حجت‌الاسلام بطحائی گلپایگانی تصریح کرد: این مسئله مانند کسی است که در حال دست و پا زدن در منجلاب و گنداب است تا نجات پیدا کند، جاهل و غافل از آنکه این دست و پا زدن باعث می شود تا بیشتر فرو رود تا آنکه هلاک شود و مقام معظم رهبری در بیانات اخیر نیز اشاره فرمودند که (ما گفتیم رژیم صهیونیستی 25 سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند).

وی در پایان اظهار داشت: به راستی این موضوع در حال تحقق و شکل گیری است و ذات اقدس اله این امر را محقق خواهد کرد همان طور که در آیه 12 سوره مبارکه انفال می فرماید: (سَأُلْقِی فِی قُلُوبِ الَّذِینَ کَفَرُوا الرُّعْبَ ؛ به زودی در دل کافران ترس می اندازم).

#امام و رهبری

#امام_خمینی

#رژیم_صهیونیستی


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «قورباغۀ شکم بادکنکی و گاو بزرگ» با زیرنویس فارسی چسبیده/ یادگیری آسان اصطلاحات خاص
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(ویدئو) پروژه‌ای به عظمت تاریخ؛ یک شاهکار مهندسی در آمریکا رقم خورد! / ساخت کشتی نوح با ابعاد باورنکردنی و واقعی انجیل در کنتاکی
تبدیل پایان نامه به مقاله
حیات وحش ؛ لحظات هیجانی نبرد حیوانات /مبارزه هزارپا با مارمولک و موش / موش غول پیکر اسیر هزارپا شد!!
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
از تشویق دختر رئیس جمهور تا روزهای سخت الهام چرخنده در حواشی داغ امروز شنبه 6 مرداد 1403