دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

حل مسئله گرانی و مشکلات معیشتی مهم‌ترین وظیفه‌ مسئولان است 

چهارشنبه، 08 دی 1400
کد خبر: 185455
ساعد نیوز: رئیس مجلس معتقد است مردم در حماسه ۹ دی به وظایف خود عمل کرده اند و اکنون زمان آن است که مسئولان به وظایف خود عمل کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطقی به مناسبت حماسه ۹ دی گفت: در حماسه ۹ دی وقتی مردم دیدند که آرمان های اسلامی و ارزش های والای اسلام و امنیت و آرمایش کشور به خطر افتاده است با تمام توان به میدان آمدند و ثابت کردند که خدا باوری و مردم باوری دو رکن اساسی در پیشرفت کشور و انقلاب اسلامی بوده است.

به گفته این مقام مسئول، ملت ایران از آزمون سخت نجات کشور از ناامنی و آشوب سربلند بیرون آمدند و امروز آزمون اصلی پیش روی مسئولان است و باید حل مشکلات مردم در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس قوه مقننه می گوید: مسئولان باید در هر لحظه به وظایف خود در قبال مجاهدت مردم عمل کنیم و حل مسئله معیشت مردم و مدیریت گرانی ها مهم ترین وظیفه ما است. ما باید در عمل با اتخاذ تصمیمات عقلانی مسیر درست را برویم و دامن زدن به اختلافات و اتخاذ تصمینات بر مبنای آزمون و خطا و پرداختن به مسائل حاشیه ای خلاف وظایف ما در قابل مردم است. باید بار دیگر به مردم ثابت کنیم که ما هم همچون مردم دغدغه ای جز حفظ نظام و انقلاب نداریم و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم به کار خواهیم بست.

«منافع شخصی و گروهی خود را بر منافع مردمی و انقلابی ترجیح نخواهیم داد» این جمله را قالیباف می گوید و ادامه می دهد: شورای عالی انقلاب فرهنگی با حفظ سیاست اولویت بهداشت بر درمان و توجه به این موضوع با افزایش ظرفیت پزشکی موافت شد و شب گذشته تصویب شد که ظرفیت پزشکی سالانه ۲۰ درصد به مدت ۴ سال ادامه پیدا کند. امیدواریم هم نگرانی متقاضایان تحصیل در این رشته های کم شده باشد و هم نیاز مناطق محروم به پزشک متخصص کم تر شود.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی