دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

همه چیز درباره زندگی خصوصی و حرفه ای یورگن لوکادیا و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی 

یکشنبه، 23 مرداد 1401
یورگن لوکادیا (هلندی: Jürgen Locadia؛ زادهٔ ۷ نوامبر ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اهل هلند است.

بیوگرافی یورگن لوکادیا بازیکن هلندی پرسپولیس

یورگن لوکادیا با نام کامل یورگن لئورناردو لوکادیا متولد ۷ نوامبر ۱۹۹۳ در هلند، مهاجم جدید پرسپولیس است. او از ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ به همراه همسرش و فرزندانش رسما وارد ایران شد و تا در اولین بازی خود در لیگ برتر بیست و دوم فوتبال ایران برای باشگاه پرسپولیس به میدان برود. فوتبال را از کودکی آغاز کرده و در پست مهاجم برای پی اس وی آیندهوون، بوخوم، برایتون و هوفنهایم و تیم فوتبال ملی هلند به میدان رفته است. او با ۱۸۵ سانتی متر از نوجوانی بطور حرفه ای وارد عرصه فوتبال شده و هم اکنون به عنوان بازیکن پرسپولیس در پست مهاجم به فعالیت خود ادامه میدهد.

همسر و فرزندان یورگن لوکادیا

همسر مهاجم هلندی پرسپولیس به همراه این بازیکن به ایران سفر کرده است. «یورگن لوکادیا» مهاجم هلندی فوتبال سال ها پیش ازدواج و متاهل می باشد. او با دختری به نام رایا ازدواج کرده و دارای فرزند می باشد که در حال حاضر به همراه همسرش در ایران زندگی می کند. همسرش در لحظات اولیه ورود به ایران به قانون حجاب ایران احترام گذاشت و با شال و روسری عکسی از لحظه وردوش به ایران در استوری پیج اینستاگرامش منتشر کرد. سرانجام پس از چالش سرخ ها در انتخاب مهاجم خارجی با پرسپولیسی ها به توافق نهایی رسید تا در فصل جدید زیر نظر یحیی گل محمدی در جمع سرخ پوشان بازی در لیگ برتر ایران را تجربه کند. همسر لوکادیا با گذاشتن یک استوری با شال و با حجاب در کنار این مهاجم هلندی در هواپیما به سفر خرید جدید پرسپولیس واکنش نشان داد و نوشت: «در سفر هستیم برای حمایت از پدر بچه هایم در ایران» لوکادیا که در ترکیه با مسئولان پرسپولیس مذاکره و قرارداد خود را امضا کرده بود، همراه با امیرعلی حسینی مسئول امور بین الملل این باشگاه به تهران آمد.

حواشی یورگن لوکادیا

مهاجم جدید پرسپولیس روی بدن خود انواع خالکوبی دارد که یکی از آنها تصویر حضرت مسیح که از روی تابلوی شام آخر داوینچی کشیده و بر روی پشت این بازیکن فوتبال تتو شده است. این تتو تصویر نقاشی شام آخر اثر لئوناردو داوینچی است که روی کمر او خالکوبی شده و بالای آن هم تصویر حضرت عیسی روی صلیب است.

شروع فوتبال و سوابق یورگن لوکادیا

یورگن لوکادیا فوتبال خود را با تیم جوانان بارگرس یکی از باشگاههای معروف هلند آغاز کرد در سال ۱۹۹۸ تا سال ۲۰۰۱ در این تیم بازی کرد. در سال ۲۰۰۱ به تیم شهر تولد خود یعنی امن آمد و تا سال ۲۰۱۰ در این تیم بازی کرد. در سال ۲۰۱۰ به تیم پی اس وی آیندهوون هلند پیوست و در سال ۲۰۱۱ موفق شد به عنوان بازیکن حرفه ای در تیم بزرگسالان و لیگ اصلی هلند بازی کند. او ۱۲۷ بازی برای آیندهون هلند انجام داد و ۴۵ گل هم به ثمر رساند.

بازی در برایتون

یورگن لوکادیا در سال ۲۰۱۸ به تیم برایتون انگلیس پیوست تیمی که جهانبخش نیز در آن بازی می کرد ۳۵ با برای این تیم به میدان رفت و 3 گل به ثمر رساند. عملکرد ضعیف او باعث شد به صورت قرضی به تیم هوفنهایم انگلیس رفت یک سال در این تیم بازی کرد و باز هم به صورت قرضی به تیم سینسیناتی پیوست.

حضور یورگن لوکادیا در بوخوم آلمان

او در سال ۲۰۲۲ به تیم بوخوم آلمان رفت و ۱۱ بازی برای این تیم انجام با دو گل به ثمر رساند در گل لوکاس یا عملکرد قابل قبولی به عنوان یک مهاجم در کارنامه نداشته است .

حضور یورگن لوکادیا در پرسولیس

این فوتبالیست که سالها در لیگ های معتبر اروپایی بازی کرده است در سال ۲۰۲۲ به تیم پرسپولیس پیوست و در این تیم بازی خواهد کرد با توجه به عملکرد ضعیف خط حمله پرسپولیس انتظار می رود که این فوتبالیست بتواند گره ای از گره های پرسپولیس را باز کند.

بازی های ملی یورگن لوکادیا

این فوتبالیست سابقه بازی در رده های مختلف تیم های ملی هلند را هم در کارنامه دارد در سال ۲۰۰۹ به تیم زیر ۱۷ سال هلند دعوت شد و ۱۱ بازی برای این تیم انجام داده و ۸ گل به ثمر رساند در سال ۲۰۱۰ به تیم زیر ۱۸ سال درد و یک بازی انجام داد که در این بازی گل هم به ثمر رساند هرجایی در تیم های زیر ۱۹ سال و زیر ۲۰ سال و زیر ۲۱ سال هلند بازی کرده است.

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز گذشته وارد تهران شد. این بازیکن شب گذشته و برای انجام تست های پزشکی ام آر آی داد. او همچنین صبح امروز در مرکز پزشکی ایفمارک حاضر شد تا تست های پزشکی مرتبط را انجام دهد. این بازیکن قرار است امروز دیداری با رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس داشته باشد تا عکس یادگاری با مدیرعامل و پیراهن تیم جدیدش بگیرد. در صورت فراهم بودن شرایط، لوکادیا از فردا در تمرین پرسپولیس حاضر خواهد شد.

افتخارات یورگن لوکادیا

  • لیگ برتر فوتبال هلند

۲ بار قهرمانی : ۱۵–۲۰۱۴، ۱۶–۲۰۱۵

  • جام حذفی فوتبال هلند

۱ بار قهرمانی : ۱۲–۲۰۱۱

  • جام یوهان کرایف

۲ بار قهرمانی : ۲۰۱۵

قیمت یورگن لوکادیا در ترانسفر مارکت transfermarkt

قیمت فعلی یورگن در سایت ترانسفر مارکت ۲ میلیون یورو ثبت شده که در نوع خود می توان گفت که در زمره بازیکنان گران قیمت محسوب میشود. او در فصل ۲۰۱۹ با مبلغ ۱۲ میلیون یورو از برایتون به هوفنهایم آلمان پیوست و حالا قیمت او برای ترانسفر به پرسپولیس هنوز رسانه ای نشده است.

آدرس پیج اصلی یورگن لوکادیا در اینستاگرام

jurgenlocadia

تصاویر جذاب و دیدنی یورگن لوکادیا


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه