دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

همه چیز در مورد زندگی پریزاد خواهر طوبی / بیوگرافی زهرا سزاوار 

یکشنبه، 22 مهر 1403
ساعدنیوز: زهرا سزاوار بازیگر نقش پریزاد در سریال طوبی می باشد. او متولد دهه 70 در تهران است سزاوار که از هنرجویان موسسه بازیگری ابراهیم ابراهیمان است و تجربه بازیگری در آثاری مانند میدان سرخ، ستایش را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، زهرا سزاوار بازیگر تازه کار که کار هنری خود را از تئاتر و بعد از حضور در موسسه بازیگری آوا آغاز کرده بود و در نمایش عمارت قدیمی بازی کرده در سریال میدان سرخ ابراهیم ابراهیمیان در نقش سروین بازی کرده و در حال حاضر بازیگر سریال طوبی می باشد. بازیگر نقش خواهر طوبی در این سریال اولین حضور جدی خود در عرصه تلویزیون را تجربه کرده و در کنار بازیگران مطرح این سریال بازی کرده است.

زهرا سزاوار متولد دهه 70 در تهران است که از هنرجویان موسسه بازیگری آوا ابراهیم ابراهیمان است و تجربه بازیگری در آثاری مانند میدان سرخ، ستایش را دارد و از زندگی شخصی و ازدواج وی اطلاعاتی در دست نیست.

این بازیگر جوان به واسطه حضور در کارگاه آوا در سریال نمایش خانگی میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در نقش سروین بازی کرده است و سپس در تئاتر و اولین حضورش در تلویزیون را در سریال طوبی تجربه کرده است.

میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه‌ کنندگی جواد نوروزبیگی با همکاری سعید صفرپور به‌ عنوان مجری طرح، به‌ صورت اختصاصی از فیلیموشات پخش شده است. در ادامه زهرا سزاوار در نقش سروین در سریال میدان سرخ بازی کرده است.

سعید سلطانی که سریال پرمخاطب «ستایش» را در کارنامه دارد، این بار هم در یک مجموعه طولانی سراغ فراز و نشیب‌ های زندگی یک زن رفته است. اقتباسی بودن «طوبی» و گره خوردنش به پیاده‌ روی اربعین دیگر ویژگی‌ های مهم سریال است. زهرا سزاوار در سریال طوبی در نقش پریزاد هنرنمایی کرده است.
داستان این کتاب که برگزیده «جایزه جهانی اربعین» هم شده، درباره زندگی زنی است که بخش عمده‌ ای از تاریخ معاصر ایران و عراق را به چشم دیده‌ است. زمانی‌ که داعش به عراق حمله کرده، تا نزدیکی کربلا هم آمده است و مردم شمال عراق آواره شده‌ اند.


4 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 22 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب
تبریکات مجازی بازیگران و هنرمندان به مهران مدیری بابت سالروز تولدش؛ از علی اوجی تا شبنم مقدمی و نعیمه نظام دوست+عکس/ سایتون مستدام اسطوره طنز سینمای ایران
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نیلوفر شهیدی: رستا خیلی طول کشید تا مامان صدام کنه! بچه من مثل معجزه است! متوجه شدم تیزهوشانه+فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله