دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

همکلاس صدام و تنها فرمانده ارتش ایران که از دست ملکه انگلستان انگشتر دریافت کرد! 

دوشنبه، 08 مرداد 1403
کد خبر: 400107
ساعدنیوز: امیر سرتیپ دوم غضنفر آذرفر که برای طی دوره های تکاوری به انگلستان اعزام شده بود با صدام همکلاس بود و پس از طی دوره های آموزشی با نمرات بالا موفق شده بود تا انگشتر تکاوری را از دست ملکه انگلستان دریافت کند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، امیر سرتیپ‌ دوم غضنفر آذرفر را پدر تکاوری ایران می خواندند. جالب تر اینکه در کلاس تکاتوری با صدام حسین هم همکلاس بوده. می‌گویند امیر آذرفر فرمانده‌ای است که گوش یک مزدور بعثی را برای صدام هدیه فرستاده است.

امیر سرتیپ دوم «غضنفر آذرفر» یکی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که سال 1318 در روستای «مغانک» واقع در جنوب شهرستان «الیگودرز» در استان «لرستان» متولد شد.

وی پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، در سال 1336 وارد دانشکده افسری شد و در طول تحصیل به زبان‌های انگلیسی و عربی تسلط پیدا کرد. آذرفر در دوره‌های آموزش تکمیلی ارتش، دوره مقدماتی، دوره هوابرد، رنجری و همچنین دوره جنگ‌های ویژه (کلاه‌سبزهای ایران) در شمار دانشجویان عالی قرار داشت و دوره‌های تکاوری، هوابرد و جنگ‌های ویژه شامل جنگ‌های نامنظم، عملیات ویژه گریز، فرار و جنگ‌های روانی، دوره‌های جنگ در کوهستان شامل‌زیست در کوهستان‌های بلند و برف‌گیر، اسکی نظامی، بهمن‌شناسی و رزم در برف را با موفقیت طی کرد.

وی که برای طی دوره های تکاوری به انگلستان اعزام شده بود با صدام همکلاس بود و پس از طی دوره های آموزشی با نمرات بالا موفق شده بود تا انگشتر تکاوری را از دست ملکه انگلستان دریافت کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 08 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ حماسه‌سازی خنده‌دار "ببعی" در برنامۀ مهمونی برای آموزش زبان انگلیسی به سبک تمرین و تکرار/ تکرار بع آخرش محشر بود
تصویری جالب از چاپ عکس کودکی سردار آزمون روی روزنامه بخاطر شاگرد ممتاز شدنش/ فقط معدل درخشانش رو ببینید!
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
غوغای رحمان و رحیم پایتخت در برنامه احسان علیخانی با یک آهنگ فوق‌العاده زیبای شمالی / دلاروم دلاروم دل نینه آروم از دست عشق تو سرگردون…
نگاهی به میز غذای خوشمزه و رنگارنگ یکتا ناصر و منوچهر هادی قبل از طلاق +عکس/ میز سالم با سالاد و نوشیدنی های مفید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
بیوگرافی زندگی شخصی امیر حسین زارع، پادشاه کشتی سنگین وزن جهان و همسرش/ آلبوم تصاویر شخصی + پدر ومادرش
حضور مسعود پزشکیان و دخترش در منزل آیت الله آل هاشم در تهران پس از مراسم تنفیذ+ عکس /جای خالی امام جمعه محبوب در منزل ساده و بدون زرق و برق و سراسر فرش ماشینی‌اش
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟