دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

حمله تند روزنامه کیهان به عادل فردوسی‌پور بعد از مصاحبه با علیرضا جهانبخش 

شنبه، 26 فروردین 1402
ساعدنیوز: روزنامه کیهان در یادداشتی به گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش پرداخته و آن را خودزنی آقای گزارشگر تعبیر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، عادل فردوسی‌پور در یک برنامه اینترنتی‌ با علیرضا جهانبخش گفت‌وگو کرد که حسابی جنجال‌آفرین شد. در شماره امروز روزنامه کیهان به سردبیری حسین شریعتمداری به این مصاحبه هم پرداخته شده که در ادامه می‌خوانید:

فردوسی‌پور در گفت‌وگو با یک بازیکن تیم ملی فوتبال علاوه‌بر بیان شعاری و سیاست‌زده‌اش، رویکردی ریاکارانه و خلاف عملکرد خودش را هم اتخاذ کرد!

عادل فردوسی‌پور در یک برنامه اینترنتی‌ با علیرضا جهانبخش گفت‌وگو کرد. اما این مصاحبه بیش از آن‌که ورزشی و فوتبالی باشد، سیاسی و به عبارت بهتر «سیاست‌زده» بود. فردوسی‌پور در ابتدای این برنامه گفت که بعد از هفت ماه دست به برنامه‌سازی زده است، چون در این مدت عزادار حوادث پاییز سال قبل بوده! این در حالی است که برخلاف این ادعا، او در تمام این هفت ماه مانند سالیان اخیر، مشغول تولید برنامه «فوتبال 120» برای سازمان صداوسیما و گروه ورزش این سازمان به مدیریت علی فروغی (مدیر شبکه سه) بوده است و از این دستگاه حقوق می‌گرفته است! همچنان‌که وی در این مدت، مشغول تدریس در یکی از دانشگاه‌های دولتی بوده است. بنابراین، صحبت از کار نکردن به‌دلیل عزاداری، فقط یک نمایش و تظاهر نخ‌نما برای دیده‌شدن است. برخی کاربران فضای مجازی هم به این اشاره کردند که دلیل این نوع مواجهه فردوسی‌پور با جهانبخش نوعی واکنش به منزوی بودنش در جام‌جهانی اخیر بوده و خواسته به این طریق، جلب توجه کند.

علاوه‌بر این، فردوسی‌پور بعد از هفت ماه تازه یادش افتاده حرف‌هایی ازمدافتاده و کهنه را مطرح کند و با لحنی عصبی، بیانی گل‌درشت و شعارزده و ادبیاتی غیرحرفه‌ای مانند مجریان فرمایشی رسانه‌های بیگانه به سطحی‌ترین شکل ممکن سوالاتی از این قبیل را پرسیده که چرا سرمربی تیم ملی فوتبال اقدام به متحد کردن بازیکنان کرد، یا چرا بازیکنان بعد از زدن گل اقدام به شادی پس از گل کردند و... نحوه سوال پرسیدن فردوسی‌پور طوری است که بسیاری از کاربران فضای مجازی عملکرد او را با بازجویی مقایسه کرده‌اند!

خلاصه این‌که آقای گزارشگر با برنامه اخیرش یک خودزنی اساسی کرد و به بیان فوتبالی، گل‌به‌خودی زد. به تعبیر روزنامه فرهیختگان، عادل فردوسی‌پور با برنامه اخیرش به همان مدیرانی کمک کرد که او را از اجرا و گزارش منع کردند و موضع مخالفانش را تایید کرد!


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم