دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

همزاد ایرانی امباپه ستاره رئال مادرید با لباس کُردی کشف شد +فیلم/ چقدر هم شبیه هم هستند 

سه شنبه، 06 شهریور 1403
ساعدنیوز: امباپه با قراردادی سنگین به تیم رئال مادرید پیوست. عملکرد این بازیکن در یورو 2024 چنگی به دل نمی زد ولی در لالیگا حضور مؤثری داشته است. در اینجا فیلمی جالب از پسر کُرد ایرانی را می بینیم که بسیار شبیه ستاره فرانسوی رئال است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، شروع امباپه در رئال مادرید با گلزنی همراه بود و او موفق شد گل دوم تیمش را در سوپرجام اروپا به آتالانتا بزند اما ستاره فرانسوی در دو بازی ابتدایی لالیگا برابر مایورکا و وایادولید موفق به گلزنی نشد و درخشش لازم را هم نشان نداد تا نگرانی‌ها زود شروع شوند.

خوزه لوئیس سانچس، خبرنگار اسپانیایی اصلا نگران نیست. او به رادیو مارکا گفت: «رئال مادرید لالیگا را با تنبلی شروع کرد، اما سال گذشته نیز آنها همینظور کار را آغاز کردند. به نظر من غیبت کروس مهم است، اما این بازی‌ها را با او و بدون او هم قبلا انجام داده و برده بودند. شاید نیاز باشد آنچلوتی پست شوآمنی را تغییر بدهد. گل نزدن امباپه؟ رئال روی او هیچ تردیدی ندارد. کیلیان به محض هماهنگی با هم تیمی‌هایش، گلزنی‌هایش شروع می‌شود و در پایان فصل می‌توان انتظار داشت 35 یا 40 گل به ثمر برساند. این حرفم را یادداشت کنید.»

آنتونیو سانز گفت: «فکر می‌کنم زود است برای نتیجه‌گیری، اما آنچه مسلم است اینکه آنچلوتی خیلی زود عصبانی شد. بعد از بازی اینطور برداشت می‌شد که او چیزهایی را می‌بیند که دوست ندارد. رئال مادرید خوب بازی نمی‌کند و واضح است که تیم بدون کروس مشکل دارد.»

امیلیو پرز دی روزاس هم نگرانی‌هایی دارد: «در حال حاضر تصویری که رئال مادرید ارائه می‌دهد، نگران کننده است. اول به این دلیل که ما هشت سال منتظر امباپه بودیم و در دو بازی اخیر چیزی از او ندیدیم و سپس شکل بازی تیم بعد از تساوی مقابل مایورکا که به خصوص در نیمه اول خوب نبود. رئال معتقد است که نیازی به جذب جایگزین برای کروس نبود و شما اکنون بازی تیم را می‌بینید. دیگر هیچ‌کس پاس‌های عمقی و قطری بلند را نمی‌بیند. در رئال یک مهره گمشده داریم.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 06 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) بسته حمایتی رئیس‌جمهور قربانی گرفت!
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند همۀ اشتباهات موجود در "مزرعۀ ذرت" را فقط در 5 ثانیه پیدا کنند
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نگاهی به خونه زندگی مرتب و باسلیقه مرحوم زهره حمیدی+ویدیو/از گلدونای خوشگل و زیبای کنار سالنی تا پذیرایی غرق در نور
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تذکر جدی علی دایی به آقای کمدین: دفعه آخرت باشد که ادای من را درآوردی!
نظر رهبر انقلاب درباره بازداشت بنیان‌گذار تلگرام+ویدئو/دیدید که این جوان بیچاره را در فرانسه گرفتند
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
یادی کنیم از حضور ساده ولی دیدنی سه ستاره متین و موقر سینمای ایران در یک قاب/ اینهمه برازندگی و جذابیت در عین سادگی یه جا دیده بودین؟