دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / موفقیت / کسب و کار /

حنای جادویی به ثروتم رنگ و لعاب داد 

چهارشنبه، 28 دی 1401
ساعدنیوز : برای پیشرو شدن در بازار خرید و فروش محصولات بایستی سریع تر و با هوش تر از رقبا عمل کرد. از این رو من با شروع فعالیتم در حوزه حنا تجارت موفقی را شروع کردم و توانستم در این مسیر گام ب گام موفقیت ‌های فراوانی را به دست آورم و بعد از دو سال به فرد موفق و ثروتمندی تبدیل شدم.

حنا در یزد

حنا در یزد به میزان زیادی تولید می شود. شهر یزد هر سال چهارهزار تن حنا تولید می شود و نام برندهای مشهور صادراتی حنا در یزد امیرکبیر علی اکبر سلطان و غیره است. آیا می دانید میزان ماندگاری حنا چقدر است؟ بسته به اینکه حنا برای چه قسمتی از پوست به کار برود این زمان متغیر می باشد. رنگ حنا دو هفته یا بیشتر باقی می ماند که این زمان با شستشوی زیاد کمتر خواهد شد. چه فواید اعجاب انگیزی برای پوست دارد؟ حنا برای کاهش علائم پیری چین و چروک کم کردن چربی و بازکردن روزنه پوست استفاده می شود. این ماده خارق العاده جای لکه ها و زخم های روی پوست را کاهش می دهد.

حنا دست

هنگامی که افراد به این پی بردند که از این لکه موقتی که روی پوست شکل می گیرد می توانند به عنوان تزئین نیز استفاده کنند به هنر حنا دست روی آوردند. رنگ نارنجی مایل به قرمزی که در حنا وجود دارد به کراتین موجود در پوست متصل می شود و تا مدتی این رنگ بر روی پوست باقی می ماند. امروزه بیشتر از حنا به عنوان یک مورد زینتی در مراسم شادی مانند جشن عروسی و تولد استفاده می شود. خمیر حنا دست در برخی از فرهنگ ها نماد سلامتی و رفاه در ازدواج است و اعتقاد دارند هر چه رنگ حنا تیره تر باشد عشق بین دو نفر عمیق تر می شود.

حنا رنگی

از گذشته تا به امروز حنا رنگی طرفداران زیادی داشته است. اگر می خواهید از حنا برای رنگ مو استفاده کنید می توانید آن را با مواد طبیعی و گیاهی دیگر ترکیب کنید تا رنگی دلخواه را به دست آورید. از حنا برای آب رسانی پوست نیز استفاده می شود به طوری که ماسک های تهیه شده از حنا سبب جذب آب مورد نیاز پوست و از بین بردن چین و چروک و لکه ها می شود. از مشخصات حنا رنگی این است که در طب سنتی از آن برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. از حنا برای تقویت مو نیز استفاده می شود زیرا علاوه بر زیبایی کا دارد سبب تقویت مو و جلوگیری از ریزش آن می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل اکسپت مقاله
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل سابمیت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی