دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

حواشی داغ امروز جمعه 14 مهر 1402 

جمعه، 14 مهر 1402
کد خبر: 358570
حواشی داغ خبری ایران و جهان را در ساعدنیوز دنبال کنید.

«یون فوسه» نویسنده نروژی، برنده نوبل ادبیات سال 2023 شد

14 مهر 1402، 10:43

جایزه ادبیات نوبل 2023 به یون فوسه، نویسنده و نمایشنامه‌نویس بنام نرژوی رسید که جوایز و افتخارات ادبی متعددی در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

قالیباف در دیدار بن زاید: ایران و امارات می‌توانند به قطب بزرگ اقتصادی دنیا تبدیل شوند

جنجال خبر معافیت عجیب سربازی در ایران

14 مهر 1402، 10:41

پیگیری‌ها از مسؤولان ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز حاکی از آن است که فرآیند دریافت معافیت از خدمت سربازی طبق قانون مشخص و روشن است و باید یک سری فاکتور‌ها اخذ شود و در هیچ جای قانون صحبتی از تتو و خالکوبی نشده که به واسطه آن به فرد معافیت اعطاء کرد.

جنجال بزرگ در لیگ بر سر هیچ و پوچ!

14 مهر 1402، 10:37

با نگاه اولیه ممکن است به اشتباه بیفتیم که توپ از خارج از دروازه به تور کناری خورده و به زمین برگشته است. حتی ممکن است در صحنه عادی بازی کاملا این توپ را گل قلمداد کنیم، اما با چند مرتبه آهسته کردن واضح‌ترین تصویر می‌توان دریافت که توپ پس از خوردن به تیرک دروازه از خط دروازه دور شده و به گل تبدیل نشده است. در این میان لرزش تور نیز که احتمالا با برخورد یکی از بازیکنان شکل گرفته، شک و شبهه‌های ایجاد شده در ذهن را بیشتر می‌کند و خطای دید در تصاویری که اسلوموشن نشده، غیرقابل اجتناب است.

احمدی‌نژاد با این تاکتیک ممنوع الخروجی را رفع کرد

14 مهر 1402، 10:35

پس از ضبط پاسپورت محمود احمدی نژاد حین سفرش به گواتمالا، او فرودگاه امام خمینی را ترک نکرد و ایستاد و با رهگذران شروع به عکس گرفتن کرد. معرکه گیری که رسانه‌های حامی‌اش مداوماً فیلم‌هایی از آن منتشر کردند و این رویه را ادامه داد، تا اینکه همین رسانه‌ها خبر دادند ساعت 22:30 پاسپورت احمدی نژاد به او پس داده شده و گفته شده که مشکلی برای سفر به گواتمالا ندارد! مجموعه تصاویری که در جریان این اقدام احمدی نژاد منتشر شد را به همراه تصویر پس دادن پاسپورت او را با دور تند می‌بینید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 30 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم