دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

حقوق کارمندان، بازنشستگان و کارگران درسال ۹۸ بیش از ۲۰ درصد افزایش می‌یابد 

یکشنبه، 26 اسفند 1397
کد خبر: 27978
ساعد نیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در این شرایط سخت با تمام توان در کنار ملت خواهد بود،گفت: با کمک مردم سخت ترین مشکلات را پشت سر می‌گذاریم.

به گزارش  سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور در جمع مردم کنگان گفت: بسیار خوشحالم که  به استان دلاور بوشهر سفر می‌کنم و در هر سفری به این استان شاهد حرکتی بسیار مهم در زمینه اقتصادی بودیم.

وی با تقدیر از ملت ایران به دلیل تحمل مشکلات و سختی‌های اقتصادی اظهار داشت: مردم در همه مراسمات انقلابی، دینی و مذهبی اجتماعشان را به رخ جهانیان کشیدند و به دشمن اعلام کردند که هر سختی که باشد تسلیم نخواهند شد.

روحانی ادامه داد: همه ما می دانیم که دشمنان ما در یکسال گذشته تمام توان خود را برای فشار بر زندگی مردم آورده اند و امید آن‌ها این بود که مردم از مسیر انقلاب و نظام و اعتقاداتشان جدا شوند، اما این مردم سختی‌های زندگی را پذیرفتند و به دشمنان این سرزمین با صدای بلند پاسخ منفی دادند.

افزایش حقوق کارمندان و کارگران در سال آینده

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امسال توان ما برای افزایش حقوق بیش از ۲۰ درصد نبود و همه تلاش خود را به کار گرفته ایم که رفاه مردم را فراهم کنیم ،گفت: در بودجه سال آینده برای دارندگان درآمد ثابت اعم از کارمندان و بازنشستگان که مجموع آن‌ها حدود پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است و برای همه کارگران که ۱۴ میلیون نفر هستند تلاش کردیم که بتوانیم حقوق و مستمری کارمندان حدود ۲۰ درصد و برای کارگران بیش از ۲۰ درصد برای سال آینده افزایش قائل باشیم.

وی افزود:در آخرین هفته سال ۹۶ در شورالی عالی کار ۲۰ درصد مستمری برای کارگران و کارمندان در نظر گرفته شد.

روحانی ادامه داد : افزایش ۲۰درصدی حقوق کارمندان را با فرمول خاص مجلس تصویب کرده و تبدیل به قانون شده و برای کارگران هم این هفته بررسی می‌کنیم و تصویب می‌کنیم که دستمزد آن‌ها هم ۲۰ درصد افزایش یابد.

وی افزود: مردم در مقاطعی مشکلات داشتند و هنور هم دارند و باید توان دولت و مسئولان به گونه‌ای باشد که شب عید مردم بتوانند تا حدی احساس راحتی کنند و اولین حمایت از کسانی است که حقوق ثابت دارند و دومین حمایت از کسانی است که تحت فشار هستند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل سابمیت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی