دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

هر آنچه که باید در مورد سامانه نوبت دهی پایگاه سنجش سلامت بدانید! 

سه شنبه، 13 تیر 1402
سامانه نوبت دهی الکترونیکی سنجش سلامت پایگاه رسمی طرح سنجش سلامت پیش دبستانی و اول ابتدایی میباشد. مدیران مدارس میتوانند با ورود به این سایت پس از ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اول دبستان در سامانه سناد نسبت به گرفتن نوبت در سایت الکترونیکی سنجش اقدام نمایند. در ادامه ساعدنیوز هر آنچه که نیاز است درباره این سایت ارائه خواهد داد.

سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اول ابتدایی هر ساله به منظور ارزیابی سلامت جسمی و ذهنی دانش آموزان در بدو ورود به مدرسه انجام می شود. در طرح سنجش سلامت، تمامی فاکتور های مهم سلامت کودک بررسی و دانش آموزان استثنایی شناسایی می شوند. این دانش آموزان معمولا برای شروع تحصیل و ثبت نام به مدارس استثنایی کشور که محلی برای تحصیل دانش آموزان با نیاز های ویژه می باشد ارجاع داده می شوند. روند ثبت نام در طرح سنجش سلامت با مراجعه والدین به مدرسه ابتدایی و یا پیش دبستانی مورد نظر و انجام مراحل پیش ثبت نام آغاز می شود. سپس مدیر مدرسه ثبت نام دانش آموز را در سامانه سناد انجام داده و سپس با ورود به سایت نوبت دهی الکترونیکی سنجش سلامت برای دانش آموز نوبتی را برای انجام سنجش اخذ می نماید. در سال جاری با توجه به تغییرات صورت گرفته والدین نیز می توانند بدون مراجعه به مدرسه ثبت نام برای سنجش نوآموزان را نیز خود انجام دهند. به همین منظور، برای سهولت مدیران محترم مدارس، در این مقاله به بررسی نحوه ورود به سایت نوبت دهی سنجش سلامت و اخذ نوبت برای دانش آموزان پیش دبستانی و اول ابتدایی پرداخته ایم.

راهنمای تصویری ورود به سامانه نوبت دهی پایگاه سنجش سلامت

تا سال گذشته اخذ نوبت برای انجام فرایند سنجش سلامت دانش آموزان تنها از طریق مدیر مدارس قابل انجام بود که آن ها می توانستند پس از انجام پیش ثبت نام نوآموز اول ابتدایی یا پیش دبستانی در سامانه سناد، اقدام به دریافت نوبت برای سنجش سلامت از سامانه نوبت دهی پایگاه سنجش سلامت h1.iehs.ir نمایند. اما در سال جاری با توجه به تغییرات صورت گفته والدین نیز می توانند با مراجعه به سایتی دیگر، مراحل نوبت گیری را خود نیز انجام دهند.

به منظور ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام در سنجش سلامت، در ادامه این بخش به ارائه راهنمای تصویری ورود به سامانه نوبت دهی پایگاه سنجش سلامت h1.iehs.ir برای مدیران مدارس پرداخته شده است. همچنین والدین می توانند با ورود به سامانه یکپارچه رشد و تربیت سیرت خودشان روند ثبت نام را بدون مراجعه به مدیر مدرسه و ثبت نام دانش آموز در سامانه سناد و یا سیدا انجام دهند.

  • آدرس h1.iehs.ir را در نوار آدرس مرورگر خود وارد کرده و دکمه enter را بزنید.

  • در این قسمت می بایست در نوار اول نام کاربری و در نوار دوم رمز عبور را وارد کرده و سپس دکمه login را بزنید.

والدین دانش آموزان اول ابتدایی و پیش دبستانی می بایست به منظور انجام سنجش سلامت نوآموزان ابتدا در سامانه سنجش سلامت پیش ثبت نام الکترونیکی را انجام داده و سپس در بازه زمانی مشخص به پایگاه سنجش سلامت در محل سکونت خود مراجعه نمایند.

مراحل نوبت دهی در سامانه پایگاه سنجش سلامت h1.iehs.ir

همانطور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره شد، در سال های قبل ثبت نام در سامانه سنجش سلامت و نوبت گیری الکترونیکی دانش آموزان پیش دبستانی و کلاس اول دبستان تنها توسط مدیران مدارس انجام پذیر بود اما در سال جاری با توجه به تغییرات انجام شده، والدین می توانند به منظور ثبت نام دانش آموزان در سنجش سلامت برای پاسخ به سوالات سنجش سلامت، به سایت sirat.csdeo.ir و یا my.medu.ir مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که مدیران مدارس نیز همانند سال های قبل می توانند ابتدا دانش آموزان را در سامانه سناد و سیدا ثبت نام کرده و سپس به منظور نوبت گیری وارد سایت سنجش سلامت به نشانی h1.iehs.ir شوند. جهت راهنمایی بهتر و و بیشتر والدینی که داری نوآموز پیش دبستانی و یا اول دبستانی دارند، در این بخش به شرح مراحل نوبت دهی در سامانه پایگاه سنجش سلامت h1.iehs.ir می پردازیم.

  • در نوار آدرس مرورگر خود نشانی سامانه الکترونیکی سنجش به آدرس h1.iehs.ir را وارد نمایید.

  • کد ملی دانش آموز ثبت نام شده را در گزینه کد ملی وارد و گزینه جستجو را بزنید.

  • پس از اتصال به سامانه سناد، اطلاعات ثبت شده در سناد را دریافت و مشاهده خواهید کرد.

  • گزینه تایید را بزنید.

  • اطلاعات بیشتری به نمایش در می آید که می بایست این اطلاعات را تکمیل نمایید.

  • در آخر گزینه ثبت و نوبت گیری را زده تا به یکی از پایگاه های فعال منطقه هدایت شود.

والدین توجه داشته باشند که روند ثبت نامی که در قبل ذکر شد برای دانش آموزانی می باشد که در مقطع پیش دبستانی و یا اول ابتدایی مدارس ثبت نام کرده اند و نام آن ها در سامانه سیدا مدارس موجود می باشد. با توجه به عدم اجبار ثبت نام در پیش دبستانی، سازمان آموزش و پرورش استثنایی به منظور شناسایی کودکان با اختلال بیش فعالی، اقدام به راه اندازی طرح سنجش بیش فعالی کودکان نموده است. در این طرح والدین می توانند به صورت مستقیم به سایت sso.my.gov.ir ، sirat.csdeo.ir و یا my.medu.ir مراجعه نمایند و پس از تکمیل فرم های ثبت نام، برای شرکت در آزمون در موعد انتخابی خود هزینه را پرداخت نمایند.

سخن پایانی

بنابراین در مطالب فوق سامانه نوبت دهی پایگاه سنجش سلامت h1.iehs.ir را ارائه دادیم. امیدوارم برایتان مفید واقع شده باشد. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 13 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به رسم جالب هر شب خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب
(ویدئو) دلبری تاریخی نقی سریال پایتخت برای هما سعادت/ هیچوقت این فیلم تکراری نمیشه😂❤️
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(فیلم) لحظه کشف یک کوزه پر از سکه های قدیمی و مار محافظی که حاضر نبود از کوزه دور بشه/ دیدین چجوری چنبره زده بود روی طلاها؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
خاطره نوستالژیک بهرام افشاری در برنامه خندوانه رامبد جوان درباره دعوتش به سریال پایتخت برای بازی در نقش بهتاش فریبا دروازه بان سوم تیم نساجی مازندران +فیلم
ترجمه تخصصی متن
ترجمه تخصصی کتاب
جشن تولد فوق لاکچری سانیار پسر 8 ساله سپیده خداوری در استخر و با تم هیجان انگیز فوتبال+ ویدیو/ سنگ تمام گذاشتن یعنی این 😍