دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

حراج‌های آنلاین شب عید 

پنجشنبه، 28 اسفند 1399
کد خبر: 142717
ساعدنیوز: متأسفانه بسیاری از شهروندان برای خرید اینترنتی از لینک‌هایی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با عناوین مختلف قرار داده شده، استفاده کرده و بدون بررسی، بر روی آنها کلیک می‌کنند و یا از کانال‌ها و صفحات شبکه‌های اجتماعی اقدام به خرید کالا می‌کنند، که این کار باعث گرفتاری آنها در دام کلاهبرداران سایبری می‌شود.

به گزارش ساعد نیوز،مجرمان سایبری با ارائه کالاهای ارزان تر، قیمت های استثنایی و باورنکردنی و طرح های وسوسه انگیز ویژه نوروز، سبد کالا، لباس، کیف و کفش، لوازم خانگی و بسته های هدیه #عید_نوروز اقدام به کلاه برداری از شهروندان می کنند.

متأسفانه بسیاری از شهروندان برای خرید اینترنتی از لینک هایی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با عناوین مختلف قرار داده شده، استفاده کرده و بدون بررسی، بر روی آنها کلیک می کنند و یا از کانال ها و صفحات شبکه های اجتماعی اقدام به خرید کالا می کنند، که این کار باعث گرفتاری آنها در دام کلاهبرداران سایبری می شود.اولین و مهم ترین نکته ای که باید از سایت مرجع مشاهده نمایید، نماد اعتماد الکترونیک کسب و کارهای اینترنتی است که بدین صورت می توانید به سایت فروشنده اعتماد کنید. فروشگاه های معتبر معمولاً نحوه دریافت و پرداخت وجه مختلفی دارند مانند پرداخت آنلاین، از طریق پست و ... که می توانید اقلام مورد نیاز خود را سفارش دهید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت