دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

حرکت بزرگ و انسان دوستانه امین حیایی بعد از دریافت جایزه برنامه «جوکر» / امین حیایی جایزه‌اش رو برای ساخت مدرسه اهدا کرد 

شنبه، 05 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید ویدویی از امین حیایی ستاره برنامه «جوکر» که جایزه خود را برای ساخت مدرسه اهدا کرد، مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، امین حیایی زادهٔ 19 خرداد 1349، تهران بازیگر کشورمان است. حیایی فعالیت خود را در سال 1370 با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته است. او برای دو فیلم شب (1386) و برف آخر (1400) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است. حیایی همچنین در سال 1396 برای بازی در فیلم شعله‌ور نامزد دریافت سیمرغ بلور‌‌ین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت دیپلم افتخار نقش اول مرد را کسب کرد.

او به‌عنوان یکی از داوران مسابقهٔ تلویزیونی عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی فعالیت کرده است. وی از سال 1377 با بازیگر ایرانی، نیلوفر خوش‌خلق ازدواج کرده و یک فرزند نیز از همسر نخست خود دارد.

جوکر یک مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی احسان علیخانی است. فصل اول این مجموعه از شنبه 6 آذر 1400 در سرویس پخش اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد و پس از سه هفته انتشار در روز شنبه، تاریخ انتشار به دوشنبه‌ها تغییر پیدا کرد. فصل دوم نیز با عنوان جوکر 2: طبقه‌ی بیست و یک از چهارشنبه 16 خرداد 1403 در پلتفرم فیلیمو در حال پخش است.

فصل اول جوکر با استقبال بالایی از سوی بینندگان مواجه شد. مرحلهٔ مقدماتی این مجموعه در 22 فروردین 1401 و خود مجموعه در 13 تیر 1401 به پایان رسید. فصل اول جوکر در 30 قسمت (5 گروه 4 قسمتی و 2 فینال 5 قسمتی) پخش شد. همچنین مستند 3 قسمتی از پشت صحنه جوکر و مصاحبه از شرکت کننده‌ها بعد از پایان مسابقهٔ گروه هفتم با عنوان جوکرتایم پخش شد. قسمت اول این مستند در 20 تیر پخش و در 3 مرداد به پایان رسید.

شما در این مطلب می‌توانید ویدویی از امین حیایی ستاره برنامه «جوکر» که جایزه خود را برای ساخت مدرسه اهدا کرد، مشاهده کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نجم‌الدین شریعتی: یکی از جوک‌هایی که برای من ساختند این بود که دلم یه شغل میخواد مثل نجم‌الدین شریعتی، 15 ساله نشسته روی صندلی میگه حاج آقا یه دعا کنن ما آمین بگیم+ویدیو
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه
ترجمه تخصصی کتاب
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اجرای طلایی آهنگ زیبا و عاشقانه شیرازی توسط پسر خوش صدای خوزستانی/ احسان علیخانی: چقدر قشنگه این کار😍+فیلم
پشت پرده شهر ممنوعه چین و رازهایی که در قلب پکن نهفته‌ است!
حکایت های خواندنی ؛ داستان شیر و گاو ( از داستان‌ های کلیله و دمنه)
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟