دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

هشدار جدید اتحادیه طلا و جواهر 

سه شنبه، 13 آبان 1399
کد خبر: 111581
ساعد نیوز: اتحادیه طلا، جواهر، نقره وسکه تهران از اعضای خود خواست از انجام معاملات غیرفیزیکی طلا مرسوم به معاملات فردایی و کاغذی بپرهیزند زیرا این کار غیر قانونی است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از کارگر آنلاین، در هشدار این اتحادیه خطاب به اعضا امده است: اتحادیه طلا و جواهر تهران در اطلاعیه 39 مورخ 1399.04.16 غیرمجاز بودن معاملات غیرفیزیکی طلا مرسوم به معاملات فردایی و کاغذی را اعلام کرده و برابر قانون، مراجع انتظامی و قضایی با متخلفان در این زمینه برخورد خواهند کرد.

این اطلاعیه تاکید کرده است: هرگونه معاملات طلا ، خارج از واحدهای کسبی ممنوع است.

مسوولان اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران خطاب به اعضا خاطر نشان کرده اند: باید در محل های کسبی دارای جواز کسب معتبر از اتحادیه طلا و جواهر تهران داد و ستد کنند و در صورت معامله، واحدهای کسبی با دلالان کاغذی و فردایی پس از صدور اخطار، واحد کسبی آنها برای بار نخست پلمپ و در صورت تکرار مجدد، پروانه کسب آنها به صورت دائم ابطال می شود.

در این اطلاعیه آمده است: لازم به توضیخ است تشکل های صنفی( خارج از زیرمجموعه وزارت صمت و اتاق اصناف) از قبیل انجمن های صنفی موضوع بند «ک » ماده 5 قانون اتاق بازرگانی مجاز به اعطای مجوز کسب و کار و طلا نیستند و همکاران محترم برای دریافت هرگونه مجوز قانونی برای انجام فعالیت کسبی، فقط به اتحادیه طلا وجواهر تهران مراجعه کنند.

گفتنی است در چند هفته گذشته نیروی انتظامی و مقامات قضایی برخی از دلالان کاغذی را در شهرها و استان های مختلف دستگیر کردند که این کار موجب ثبات نسبی نرخ سکه وطلا و ممانعت از افزایش قیمت های نجومی شد.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟