دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / گردشگری /

هتلهای معروف دوحه قطر 

شنبه، 01 تیر 1398
قطر به علت ترکیبی از غذاهای بین المللی و محلی و مهمان نوازی عربی پر زرق و برق خود، مسافران زیادی را از سراسر جهان به خود می بیند.اگر برای تفریح یا استراحت و یا حتی سفر کاری به دوحه قطر سفر می کنید ، هتل های مجلل و با کیفیت این شهر میزبان خوبی برای شما هستند.

هتل اس تی رجیس دوحه | The St. Regis Doha

هتل اس تی رجیس دوحه با وجود معماری خاص و عربی یکی از بهترین هتل‌های قطر جهت اقامت است که دارای پنج ستاره می باشد. هنگام اقامت در هتل اس تی رجیس دوحه می‌توانید از سالن‌های اسپا مخصوص و خدمت ماساژ استفاده کنید یا در ساحل اختصاصی هتل حمام آفتاب بگیرید. چشم انداز زیبای این هتل سبب می‌شود که اقامت طولانی مدت برای مسافران لذت بخش باشد و خودشان را مانند مرواریدی در میان دریا تصور کنند.

غذاهایی که در هتل سرو می‌شوند طعم و مزه بخصوصی دارند و با دستور بهترین سرآشپزهای دنیا طبخ شده‌اند.

هتل اس تی رجیس دوحه دارای استخر در فضای باز، اتاق­هایی با بهترین دیزاین عربی و زمین تنیس است. تمامی اتاق‌های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند تا مسافران بتوانند هنگام اقامت در قطر از آرامش کامل برخوردار باشند. همچنین درون اتاق‌ها تلویزیون‌های 42 اینچی تعبیه شده‌اند تا هنگام استراحت نیز گردشگران بتوانند برنامه‌های دلخواهشان را تماشا کنند.

 

هتل موندریان دوحه | Mondrian Hotel

هتل موندریان دوحه نیز یکی دیگر از بهترین هتل‌های قطر جهت اقامت است. این هتل به عنوان یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های خاورمیانه دارای مراکز مجهز اسپا و ماساژ برای مسافران می‌باشد.

برای شنا کردن در فضای باز می‌توانید از استخری که بر فراز پشت بام هتل موندریان دوحه وجود دارد استفاده کنید. این هتل در 24 طبقه طراحی شده و دارای 211 اتاق و 59 سوئیت است. همچنین سالن رقص 2000 مترمربعی زیبا و آسانسوری از جنس طلای 24 عیار از دیگر ویژگی‌های بارز این هتل می‌باشد.

هتل موندریان دوحه در نزدیکی West Bay Lagoon قرار دارد و محل مناسبی برای تست غذاهای متنوع و تفریحات شبانه می‌باشد.

 همچنین با وجود این که هتل موندریان در نزدیکی برج‌های Zig Zag و در قلب خلیج عربی ساخته شده است، امکان دسترسی به شهر لوسیل و مراکز مالی و تجاری را به خوبی برای گردشگران فراهم می‌کند.

طراحی خاص و منحصر به فرد، سالن تناسب اندام ۲۴ ساعته و سرو غذاهای بین المللی با بهترین کیفیت ممکن، سبب می‌شود که گردشگران به هتل موندریان دوحه هنگام اقامت در قطر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

 هتل شرایتون گرند دوحه | Sheraton Grand Doha Resort & Convention Hotel

این هتل که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های قطر است در سال 1982 ساخته شده و در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل شرایتون گرند دوحه نیز یکی دیگر از بهترین هتل‌های قطر جهت اقامت گردشگران و مسافران قطر می­باشد.

 این هتل دارای نمای ظاهری هرمی شکل بوده و در نزدیکی رستوران La Veranda که یک رستوران مخصوص برای سرو انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا و پاستا می‌باشد واقع شده است. همچنین Irish Harp که یک محل شناخته شده برای تفریحات شبانه است در نزدیکی این هتل قرار دارد و گردشگران می‌توانند تا پاسی از شب در این محل به تفریح بپردازند و سفر مهیج‌تر و جذاب‌تری را به قطر تجربه کنند.

 این هتل تنها سه دقیقه با ساحل فاصله دارد و مسافران هنگام اقامت در این هتل پنج ستاره می‌توانند از تماشای دریای نیلگون هنگام صرف یک چای عصرانه در اتاقشان لذت ببرند.

اگر به شنا علاقه‌مند هستید می‌توانید در ساحل اختصاصی و استخرهای هتل به شنا بپردازید. همچنین رستوران این هتل با وجود بهترین سرآشپزهای دنیا انواع غذاهای مدیترانه‌ای، ایتالیایی و آسیایی را به مسافران ارائه می‌کند.

هنگام اقامت در هتل شرایتون گرند دوحه می‌توانید از امکانات تفریحی و ورزشی مختلف مانند زمین تنیس، زمین‌های اسکواش و سالن بدنسازی دارای تجهیزات پیشرفته استفاده کنید. از این هتل تا مراکز خرید شهر فاصله‌ی کمی وجود دارد و مسافران می‌توانند از مراکز خرید قطر نیز دیدن کرده و اقلام مورد نیازشان را تهیه کنند.

 

هتل Oryx Airport Hotel

این هتل در فرودگاه حمد واقع شده است و دارای ۴ ستاره است.این هتل مناسب مسافرانی است که قصد اقامت کوتاه مدت در دوحه را دارند.مدت زمان اقامت در این هتل نهایتا ۲۴ ساعت می باشد.این هتل دارای سالن ورزشی و استخر است.

 

Souq Waqif Boutique Hotels by Tivoli

به فاصله ۱۵ دقیقه ای از فرودگاه دوحه ، هتلی با تلفیق معماری مدرن و زندگی سنتی عربی وجود دارد.این هتل به غذاهای تند عربی شهرت دارد.حمام سنتی و آب گرم منحصر به فرد این هتل ، خستگی سفر را از شما بیرون می کند.طراوت و شادی این هتل منتظر مسافران علاقه مند به فرهنگ عربی قطر است.

 

Marsa Malaz Kempinski, The Pearl – Doha

این هتل که تنها هتل در جزیره ای کوچک در دوحه قطر است و تنها هتل لوکس مروارید قطر است.این هتل با معماری مدرن اروپایی و با عناصر عربی و سنتی یک قصر واقعی را بوجود آورده است.

 

Grand Hyatt Doha Hotel & Villas

این هتل در غرب ساحل لاگون قرار دارد.این هتل از معدود هتل هایی است که دارای بالکن و تراس است و منظره جذابی از باغهای به وسعت ۴هزار متر را می توان مشاهده نمود.

 

Four Seasons Hotel Doha

این هتل به اسم هتل ۴ فصل معروف است.به دلیل وجود پارک دافینا و پارک کورنیش این جذابیت در فصول سال چند برابر می شود.جذابیت دبی در چهار فصل سال در هتل چهار فصل دبی جذابیت سفر را چند برابر می کند.امکانات کامل و بدون ایراد این هتل ماندگاری و خاطره را برای مسافران چند برابر می کند.استخر و صبحانه از ویژگی های عالی این هتل است.کباب های بی نظیر رستوران های این هتل یک وعده غذایی خاطره انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

The Ritz-Carlton, Doha

این هتل دارای آبمیوه های مخصوص خلیج فارس ، سالن های ورزشی مجهز ، رستوران و کافه های استثنایی است.این هتل همچنین دارای استخر سر باز در محیط باغ هتل است.هر اتاق این هتل به سبک معاصر و با پارچه های باشکوه با طرح ها و نقش های اصیل تزئین شده است.نقاشی هایی با ترکیب دریا و کویر ایجاد کننده طیف وسیعی از منظره های دیدنی قطر را به ارمغان می آورد.

 

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب