دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

طوفان لورا در راه لوئیزیانا 

پنجشنبه، 06 شهریور 1399
کد خبر: 99392
سازمان هواشناسی ایالات متحده آمریکا خبر داده است که طوفان لورا که از آن به یکی از مهیب ترین طوفان های فصلی تعبیر می شود، در راه لوئیزیانا است. گفته می شود، این طوفان، دیوارهای آبی را در سطح اقیانوس ایجاد خواهد کرد. مارتین ساویج گزارشگر سی ان ان آمریکا که در محل حضور دارد، گفته که اثرات این طوفان پیشاپیش در لیک چارلز احساس می شود.

به گزارش ساعد نیوز به نقل از شبکه خبری سی ان ان آمریکا، طوفان لورا بر اساس یافته های میدانی سازمان هواشناسی آمریکا در راه لوئیزانیا است و در مسیر حرکتش هر لحظه بر قدرتش افزوده می شود. تحلیل گر هواشناسی سی ان ان این طوفان را یکی از طوفان های ترسناک و مهیب و غیرقابل باور چندین سال گذشته توصیف کرده است. دولت آمریکا از شهروندان خواسته است در منزل بمانند تا از آسیب های احتمالی در امان باشند. بر اساس گزارشات واصله از خبرنگاران حاضر در منطقه، اثرات این طوفان پیشتر در لیک چارلز در 30 مایلی ساحل احساس می شود. گفته می شود در اثر این طوفان حداقل تا 40 مایلی از ساحل، مردم شاهد خروشانی آب خواهد بود و آبگرفتگی تا 12 فوت بلندی خواهد داشت. هشدارهای شدید از سوی مسئولان امر نشان می دهد که طوفان لورا بسیار قدرتمند و غیرقابل مدیریت است و تنها راه ممکن برای نجات، قرار گرفتن در یک محل امن به دور از ساحل است.

به گزارش ساعد نیوز، مرکز ملی طوفان نگاری آمریکا در جدیدترین اطلاعیه خودش اعلام کرده است که طوفان لورا با امواجی بسیار بزرگ در حال حرکت به سمت جنوب لوئیزیانا است. مرکز طوفان نگاری آمریکا اعلام کرده است که امن ترین محل برای محافظت از شخص، محلی سربسته به دور از پنجره است. متخصصان ایمنی گفته اند از پتو و بالش برای پوشاندن سر استفاده شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل اکسپت مقاله
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی