دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / زبان / CILS (ایتالیایی) /

هزینه و نحوه ثبت نام آزمون‌ زبان ایتالیایی چیلز (CILS) 

سه شنبه، 01 خرداد 1397
کد خبر: 7153
ساعد نیوز: در این بخش ساعد نیوز، سعی شده است تا اطلاعات جامع و کاملی از هزینه و نحوه ثبت نام آزمون زبان ایتالیایی چیلز (CILS)، در اختیار کسانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، قرار داده شود

هزینه و نحوه ثبت نام آزمون‌ زبان ایتالیایی چیلز (CILS)

از میان آزمون‌های بین‌المللی مهارت در زبان ایتالیایی، یکی از معروف‌ترین آن‌ها آزمونی است که با عنوان امتحان چیلز (CILS) می‌شناسیم و در واقع کوتاه شده‌ی عبارت Certificazione di Italiano come Lingua Straniera است. این آزمون از سال 2015 به عنوان آزمون رسمی سطح ‌‌B1 مدرسه ایتالیایی‌ها معرفی شد و جای آزمون استرنی داخلی سطح B1 را که قبلاٌ ملاک سنجش مهارت زبانی متقاضیان مهاجرت به ایتالیا بود گرفت.

آزمون چیلز CILS توسط دانشگاه سیه‌نا (Siena) ایتالیا در سطوح مختلف A1 تا C2 طبق چارچوب استاندارد سطح‌بندی زبان‌های خارجی اتحادیه اروپا طراحی و آماده می‌شود و هر سال دو مرتبه در ماه‌های ژوئن (آذر-دی) و دسامبر (خرداد-تیر) در مراکز متعدد در سراسر جهان برگزار می‌شود. سوالات از دانشگاه‌های سیه‌نا برای این مراکز ارسال شده، آزمون برگزار می‌شود و نهایتا پاسخ‌نامه‌ها و فایل ضبط شده آزمون گفتاری (Orale) برای این دانشگاه ارسال شده و نتایج نهایی را این دانشگاه اعلام می‌کند.

متقاضیان جهت ثبت نام در آزمون چیلز (CILS)  در ایران می توانند در آزمون هایی که در مدرسه ایتالیایی (مرکز برگزار کننده آزمون CILS در ایران)، برگزار می شود شرکت کنند و با کسب حدنصاب نمره مانند متقاضیان مدرسه ایتالیایی برای اخذ پذیرش به سفارت ایتالیا معرفی شوند. مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون چیلز (CILS)، شامل 1 قطعه عکس، کپی مدرک شناسایی و فیش واریزی در وجه مدرسه ایتالیایی می شود.

هزینه آزمون چیلز (CILS) مبلغ 600.000 تومان میباشد.

مدرسه ایتالیایی در تهران در فرمانیه، خ شهید لواسانی، روبروی سفارت ایتالیا واقع شده است. 


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه