دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

حضور مهران احمدی، بازیگر «پایتخت» در «دورهمی» برای دخترش دردسرساز شد 

سه شنبه، 09 اردیبهشت 1399
ساعد نیوز : مهران احمدی مدعی شد بخشی از صحبت‌های اصلی او در «دورهمی» که در مورد فضای مجازی بود سانسور شده و اعلام کرد که دیگر در هیچ تاک شو زنده و غیر زنده‌ تلویزیونی شرکت نخواهد کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از افکارنیوز، مهران احمدی، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون که جمعه شب (۵ اردیبهشت) مهمان برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری بود و در بخشی از این برنامه درباره فضای مجازی و سن حساس دختر نوجوان خود صحبت کرد و گفت: «وضعیت به گونه ای است که آدم حتی نمی تواند فرزندش را یک دقیقه تنها با خودش رها کند.»

اما گویا اصل ماجرا این نبوده است و آن چیزی که پخش شده است، تنها بخشی از صحبت های سانسور شده مهران احمدی بود که باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای دخترش شده است. او روز(یکشنبه ۷ اردیبهشت) در پست اینستاگرامی درباره این موضوع توضیح داد و از دخترش عذرخواهی کرد و اعلام کرد از این به بعد در هیچ برنامه تاک شو زنده یا غیرزنده تلویزیون شرکت نخواهد کرد.

او در این پست نوشت: «این پیام رو بعد از دو روز که دخترم باران با من کلامی حرف نزد برایش فرستادم. ادعای فرهنگ با ذات این واژه دو معنای کاملا جداست، فقط متاسفم!

سلام بابا جانم، بخشی از برنامه «دورهمی» من و آقای مدیری در مورد فضای مجازی و خطرات این فضا برای نوجوانان بود که کلی راجع بهش حرف زدیم و طبق معمول متداول صدا و سیما متاسفانه این بخش سانسور شد و فقط قسمت پایانی این کلام که من گفتم پدر مادرها حتی جرات نمی کنند فرزندانشان را با خودشان (از ترس فضای مجازی) تنها بگذارند پخش شد و این باعث شد که نازنینی مثل تو مورد هجوم مجازی یک مشت آدم هتاک و بی انصاف و کمتر از کم قرار بگیری و من بدتر از تو. که البته من عادت دارم و تو، هنوز نه. که گفته اند باید عادت کنی و الا باید جمع کنیم و از این مملکت برویم متاسفانه گذشته از این ذهن های مریض و شیطانی و حسودِ پر از غرض در جهان ما به فراوانی یافت می شوند.

اینان چون خودشان به هیچ مطلوبی دست پیدا نکرده اند همیشه در مورد انسان های موفق و درجه یکی مثل تو هر کار مذبوحانه ای را انجام می دهند، تا تو را از قله های موفقیت پایین بکشند. همیشه بوده اند و تا آخر هستند، گاهی در شکل دشمن و گاهی در شکل دوستان ظاهر الطلاح که البته دومی خطرناک تر است. البته چنان که گفتم در گذر زمان خودت بهتر به این درک خواهی رسید. ولی مطمئن باش که در نهایت، آن ها بازنده مطلق هستند. البته قطعا هنوز هستند انسان های شریف و پاک نهادی که ما تنها دلخوشیمان در جهان فعلی به آنهاست. اینجور وقت ها بهتره که آرامش خودت را حفظ کنی و کنترل اوضاع را در دست بگیری، من همیشه مراقب هستم که در مورد تو بهترین ها اتفاق بیفته و از این به بعد بیشتر مراقبم، بازم متاسفم و ازت خواهش می کنم قلبت آروم باشه که بهترین ها در انتظار توست.

از طرف بابا به بهترین دنیا.

پیوست: از همین تریبون اعلام می کنم دیگر در هیچ تاک شو زنده و غیر زنده تلویزیونی شرکت نخواهم کرد.»


117 پسندیدم 25 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
علی
4 سال پیش

عجب جمله بندی کردی تو رو چه به نظر دادن
پاسخ
😍😍
4 سال پیش

نخون کی زورت کرده
پاسخ
رضا
4 سال پیش

نخون
پاسخ
ارام
4 سال پیش

درسته فکر کنم همه مون نیاز به کنترل داریم نه فقط بچه ها البته مراقبت لفظ قشنگتریه پس ..ماها دوست داریم ازمون مراقبت بشه خوبه که یکی از اهالیه سینما روانشناسیه بچش براش مهمه
پاسخ
حدوو
4 سال پیش

چرا حسرت باباهای دیگران رو میکشین. بابای شما و بابای من بهترینن
پاسخ
رها
4 سال پیش

آره واقعا
پاسخ
شقایق
4 سال پیش

راست میگه نمیشه تنها بمونین با گوشی از بس لبا غنچه سلفی انداختین پشت سرهم گوشی سوخت
پاسخ
....
4 سال پیش

تو خودت الان ایرانی نیستی ؟:))
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

احسنت.. درست گفتید
پاسخ
رحی
4 سال پیش

ای بابا کاش مطالب گوگل صوتی بود . دیگه مجبور نبودی بخونی
پاسخ
ا
4 سال پیش

امیدوارم روزی جهان به این درک برسد که اینستا نماد مردم یک کشور نیست😑😑😑
پاسخ
مصیبت
4 سال پیش

چی آدم بگوید خوش بحال آنهایی که هیچ کاری باکسی ندارند فقط باید مثل زمان قدیم که می گفتن بایدزندگی. کرد اززبان لال ازگوش کروازچشم گورباشی بازهم بااین دردی که خدا داده دورست نمی شویم همش توکار هم دیگرکارداریم به علی قسم گناه نبخشیده ایی هست پیش خدراباید جواب داد نگنید
پاسخ
کورش
4 سال پیش

خنده دارترین مطلبش، قسمت مالیات بودکه گفت پرداخت میکنم! 😜
پاسخ
عزرائیل
4 سال پیش

هیچی شما خودتو ناراحت نکن،بگیر بخواب آ فرین،بوس
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

جو گیر میشن رو آنتن حرفی می زنن که نباید بزنن بعد یکی می رنجه به جای عذر خواهی آسمان ریسمان می بافن که همه مقصرن من بیگناه بابا یه کلام بگه نباید همچین حرفی درباره دخترم می زدم تمام.
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

خوب نخون
پاسخ
روژینا
4 سال پیش

نظر خاصی ندارم شما چطور😎😎
پاسخ
نسیم
4 سال پیش

مازتو بدتریم
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

حرفها همیشگی
پاسخ
رویا
4 سال پیش

خوب این صحبت یه صحبت کلیه و کاملا درسته، توی این دوره خیلی بیشتر باید مراقب نوجوون ها و جوون هامون باشیم،اینجوری باعث رشد خانواده ها و جامعه فرهنگی که درش زندگی می کنیم میشیم ،ما مردم خوبی داریم وبا این مراقبت ها هم در آینده جامعه ای بهتر برای جوون هامون رقم می زنیم درکل نظرات یه پدر جامعه در مورد فضای مجازی به همه‌ی پدر و مادر های جامعه نباید که دل بچه هارو بشکنه بلکه باید یه افتخاری برای اون بچه ها باشه که بدونه آینده اونا چقدر برای خانواده هاشون مهمه حالا ممکنه خود اون بچه ها درست و منطقی ازاین فضا استفاده کنند ،در آخر میگم که کسیکه درست و منطقی به نظرات پدر و مادرش گوش بده که دیگه نباید دلخوریی به وجود بیاد بلکه باید افتخار کنه که پدرش تنها مواظب دختر خودش هست و بهترین هارو براش میخواد بلکه به تموم خانواده های دیگه هم این امر مهم رو گوشزد میکنه.
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب