دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

این 4 مدل مانتو رو از دست ندید! 

دوشنبه، 12 مهر 1400
کد خبر: 170264
ساعدنیوز: بهترین زمان برای انتخاب مانتو، فصل پاییز است چرا که در این فصل، بهترین و محبوب ترین مدل ها یافت می شود.

مدل مانتو : بهترین زمان برای انتخاب مانتو، فصل پاییز است چرا که در این فصل، بهترین و محبوب ترین مدل ها یافت می شود. در پاییز مدل های متنوعی تولید می شود که شما با توجه به سلیقه خود می توانید مدل های جذاب را انتخاب نمایید. در این مقاله قصد داریم 4 مدل از بهترین مدل های مانتو را مورد بررسی قرار دهیم.

در انتخاب مانتو چه مواردی رو رعایت کنیم؟

در هنگام خرید مانتو جلو باز، مانتو تابستانه یا کلا هر مانتویی یا مدلی که در فصل های مختلف قصد خرید آن را دارید، در صورتی که به دنبال ویژگی های خاصی از آن هستید، حتما به نکات زیر توجه فرمایید:

مانتو های پاییزه باید به گونه ای باشند که نه خیلی ضخیم و کلفت باشند و نه دیگه خیلی نازکه نازک که به دلیل سرمای هوا شما اذیت شوید. این مانتو ها باید سبک باشند و به صورتی باشند که در آن آزادی عمل خوبی داشته باشید. البته مانتو های نخی و رنگی، پوشیدنش در هر فصلی توصیه می شود که در این نوع مانتو ها حس بهتری خواهید داشت.

اگر می خواهید از مانتو جلوباز استفاده کنید، لباس زیر خود را خنک و نخی تهیه فرمایید. انتخاب رنگ در مانتو، بسیار مهم است. همچنین باید شال و روسری خود را به گونه ای انتخاب کنید که با رنگ مانتو ست شود. حتما اطمینان حاصل کنید که مانتویی که خریداری می کنید قابلیت شستشو داشته باشد و با یک بار شستن، فرم اولیه خود را از دست ندهد. در ادامه می توانید مانتو های به روز شده و جدید خود را این بخش مشاهده کنید.

4 مدل مانتو با طرح های متفاوت

1- مانتو داکرون

گونه ای از مانتو ها روانه بازار شده که سبک خاصی را به بانوان داده است. امروزه این مانتوهای داکرون بسیار پر طرفدار شده که گویی اکثر دختر خانوم ها از این مدل ها استفاده می کنند. از ویژگی های این مانتو می توان به رنگ های خارق العاده و طرح های ویژه آن اشاره کرد که یک اثر با ایده های خاصی را به این مانتو ها داده است.

2- مانتو چهارخونه

اگر به استایل خود اهمیت می دهید، انتخاب یک کت با طرح چهار خونه می تواند جذابیت خاصی را به شما القا کند. در گذشته و در دهه های 40 الی 50 میلادی این مدل ها بسیار پر طرفدار بود، اما امروزه در نزد خانوم ها بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی دیده شده که از این مدل ها استفاده می کنند. در گذشته از این طرح بیشتر برای مانتو و کت استفاده میشد. به طور کلی این طرح یک طرح کلاسیک است که به خوبی با رنگ های قرمز و سبز ترکیب می شود. به دلیل شیوع کرونا بهتر است مانتو های خود را در مراکز معتبر به صورت آنلاین تهیه کنید که مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

3- مانتو جلو بسته با رنگ های متفاوت

در فصل تابستان، طراحان، رنگ لباس ها را از گل ها و میوه های تابستانه الگو بر میدارند که به نوعی الهام بخش فصل تابستان می باشد. همچنین این نکته را هم در نظر بگیرید که لباس های رنگ روشن، گرمای کمتری را جذب می کنند که باعث می شود شما احساس گرمای بیش از حد در این فصل نکنید. مانتو های جلو بسته همچنین یک مانتو محبوب در فصل پاییز و زمستان هستند چرا که به خوبی می توانند گرما را به بدن شما منتقل کنند.

در کل سعی کنید مانتویی را انتخاب نمایید که در هر فصلی قابل استفاده باشد و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. از مدل مانتو های جلو بسته می توان به طرح های سنتی، مجلسی و هندی اشاره کرد. این مدل مانتو ها از پارچه های شرقی بدست می آیند که می تواند استایل شما را در هر فصل، منحصر به فرد کند. اگر قصد ست کردن کفش خود با این مدل مانتو ها دارید، می توان به کفش های اسپرتی که کفی آن تخت است، اشاره کرد که جذابیت خاصی را به استایل شما می دهد.

4- مانتو مجلسی را فراموش نکنید!

در کمد لباسی خود حتما باید حداقل یک الی دو مدل مانتو مجلسی داشته باشد. این مانتو ها که دارای اِپُل به همراه منجوق، سنگ یا هر چیزی را که تصور کنید، در نظر گرفته شده است. سعی کنید این مانتو ها را ساده با رنگ های خاص تهیه کنید که باعث می شود یک اثر ماندگار در مجالس مختلف شود. وقتی صحبت از مانتو مجلسی ساده می شود، دیگر خبری از تور های بزرگ و پفکی نیست که این مدل ها زیاد جالب به نظر نمی رسند. بسیار مرسوم است که مانتو مجلسی خود را با کفش های پاشنه بلند به همراه یک کیف دوشی چرم ست نمایید. برای روسری و شال خود رنگی را انتخاب کنید که متناسب با استایل شما در نظر گرفته شده باشد.

میوچا پرادا در رابطه به مد و استایل اینجوری میگه که:

“شما می توانید بهترین و زیباترین لباس را بپوشید اما همچنان احساس قدرت نکنید. اما می توانید مانند یک دختربچه نادان شلخته لباس بپوشید، و حس قدرت داشته باشید. جذابیت و قدرت در درون ذهن شما به وجود می آید، نه در لباسی که می پوشید. من فکر می کنم لباس فقط چیزی است که می پوشید و لباس ها قرار نیست شما را تبدیل به فرد دیگری کنند.”

در انتها به ما بگویید که شما بیشتر از چه مدل مانتو ای استفاده می کنید! آیا شما از مانتو های به روز و امروزی استفاده می کنید یا بیشتر به مانتو های کلاسیک علاقه دارید.


69 پسندیدم 37 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

هرکی یه نظری داره دیگه به نظر بعضیا خوشگلن به نظر بعضیا نه
پاسخ
عاطفه
3 سال پیش

هیچ کدوم قشنگ نبودن
پاسخ
A
3 سال پیش

اصلا خوب نیست آخه کدوم اسکولی میاد از اینا بخره🤣👎👈👉
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

توروخداكجاي اينا قشنكه
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالی 👌
پاسخ
زینب تورانی
3 سال پیش

ب قول مامان لباس چوپان دروغ گو
پاسخ
montazer
3 سال پیش

اره به خدا کجاشون قشنگه🙄
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

تسلیت میگم به باز ماندگانشون 🖤🖤بسیار طرفدار بازی ایشان بودم و واقعان دوستشون داشتم واز وقتی خبر فوتشونم فهمیدم مثل این بود که یکی از فامیلم رو از دست دادم ..روحشون شاد ویادشون گرام باد
پاسخ
نسرین
3 سال پیش

خیلی جالب نبودن
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

قشنگه وراحت
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

خوب‌نیست
پاسخ
مائده (🌹❤)
3 سال پیش

👍👍👍👍👍👍
پاسخ
ساناز
3 سال پیش

خوب نیستن مانتو پاییزه قشنگ زیاد
پاسخ
فاطمه
3 سال پیش

اخه بگین ایناکجاشون خوشکله
پاسخ
شهلا
3 سال پیش

اصلا جالب نیستن اینا دیگه چین
پاسخ
نیما
3 سال پیش

فاجعه بود!!!
پاسخ
ناشناس
3 سال پیش

فقط اولی وسومی قشنگه
پاسخ
یاس نوروزی و آتنا اصفهانی
3 سال پیش

مانتو های اول دوم زیبا هستن🌍😍💙💫
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

اگر بلد نیستید نظر بدید ندید مدل اول و دوم تا چند هفته دیگه مد روز خواهد بود
پاسخ
علی
3 سال پیش

دلت هم بخواد
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله