این 4 مدل مانتو رو از دست ندید!

  دوشنبه، 12 مهر 1400 ID  کد خبر 170264
این 4 مدل مانتو رو از دست ندید!
ساعدنیوز: بهترین زمان برای انتخاب مانتو، فصل پاییز است چرا که در این فصل، بهترین و محبوب ترین مدل ها یافت می شود.

مدل مانتو : بهترین زمان برای انتخاب مانتو، فصل پاییز است چرا که در این فصل، بهترین و محبوب ترین مدل ها یافت می شود. در پاییز مدل های متنوعی تولید می شود که شما با توجه به سلیقه خود می توانید مدل های جذاب را انتخاب نمایید. در این مقاله قصد داریم 4 مدل از بهترین مدل های مانتو را مورد بررسی قرار دهیم.

در انتخاب مانتو چه مواردی رو رعایت کنیم؟

در هنگام خرید مانتو جلو باز، مانتو تابستانه یا کلا هر مانتویی یا مدلی که در فصل های مختلف قصد خرید آن را دارید، در صورتی که به دنبال ویژگی های خاصی از آن هستید، حتما به نکات زیر توجه فرمایید:

مانتو های پاییزه باید به گونه ای باشند که نه خیلی ضخیم و کلفت باشند و نه دیگه خیلی نازکه نازک که به دلیل سرمای هوا شما اذیت شوید. این مانتو ها باید سبک باشند و به صورتی باشند که در آن آزادی عمل خوبی داشته باشید. البته مانتو های نخی و رنگی، پوشیدنش در هر فصلی توصیه می شود که در این نوع مانتو ها حس بهتری خواهید داشت.

اگر می خواهید از مانتو جلوباز استفاده کنید، لباس زیر خود را خنک و نخی تهیه فرمایید. انتخاب رنگ در مانتو، بسیار مهم است. همچنین باید شال و روسری خود را به گونه ای انتخاب کنید که با رنگ مانتو ست شود. حتما اطمینان حاصل کنید که مانتویی که خریداری می کنید قابلیت شستشو داشته باشد و با یک بار شستن، فرم اولیه خود را از دست ندهد. در ادامه می توانید مانتو های به روز شده و جدید خود را این بخش مشاهده کنید.

4 مدل مانتو با طرح های متفاوت

1- مانتو داکرون

تصویر

گونه ای از مانتو ها روانه بازار شده که سبک خاصی را به بانوان داده است. امروزه این مانتوهای داکرون بسیار پر طرفدار شده که گویی اکثر دختر خانوم ها از این مدل ها استفاده می کنند. از ویژگی های این مانتو می توان به رنگ های خارق العاده و طرح های ویژه آن اشاره کرد که یک اثر با ایده های خاصی را به این مانتو ها داده است.

2- مانتو چهارخونه

تصویر

اگر به استایل خود اهمیت می دهید، انتخاب یک کت با طرح چهار خونه می تواند جذابیت خاصی را به شما القا کند. در گذشته و در دهه های 40 الی 50 میلادی این مدل ها بسیار پر طرفدار بود، اما امروزه در نزد خانوم ها بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی دیده شده که از این مدل ها استفاده می کنند. در گذشته از این طرح بیشتر برای مانتو و کت استفاده میشد. به طور کلی این طرح یک طرح کلاسیک است که به خوبی با رنگ های قرمز و سبز ترکیب می شود. به دلیل شیوع کرونا بهتر است مانتو های خود را در مراکز معتبر به صورت آنلاین تهیه کنید که مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

3- مانتو جلو بسته با رنگ های متفاوت

تصویر

در فصل تابستان، طراحان، رنگ لباس ها را از گل ها و میوه های تابستانه الگو بر میدارند که به نوعی الهام بخش فصل تابستان می باشد. همچنین این نکته را هم در نظر بگیرید که لباس های رنگ روشن، گرمای کمتری را جذب می کنند که باعث می شود شما احساس گرمای بیش از حد در این فصل نکنید. مانتو های جلو بسته همچنین یک مانتو محبوب در فصل پاییز و زمستان هستند چرا که به خوبی می توانند گرما را به بدن شما منتقل کنند.

در کل سعی کنید مانتویی را انتخاب نمایید که در هر فصلی قابل استفاده باشد و مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. از مدل مانتو های جلو بسته می توان به طرح های سنتی، مجلسی و هندی اشاره کرد. این مدل مانتو ها از پارچه های شرقی بدست می آیند که می تواند استایل شما را در هر فصل، منحصر به فرد کند. اگر قصد ست کردن کفش خود با این مدل مانتو ها دارید، می توان به کفش های اسپرتی که کفی آن تخت است، اشاره کرد که جذابیت خاصی را به استایل شما می دهد.

4- مانتو مجلسی را فراموش نکنید!

تصویر

در کمد لباسی خود حتما باید حداقل یک الی دو مدل مانتو مجلسی داشته باشد. این مانتو ها که دارای اِپُل به همراه منجوق، سنگ یا هر چیزی را که تصور کنید، در نظر گرفته شده است. سعی کنید این مانتو ها را ساده با رنگ های خاص تهیه کنید که باعث می شود یک اثر ماندگار در مجالس مختلف شود. وقتی صحبت از مانتو مجلسی ساده می شود، دیگر خبری از تور های بزرگ و پفکی نیست که این مدل ها زیاد جالب به نظر نمی رسند. بسیار مرسوم است که مانتو مجلسی خود را با کفش های پاشنه بلند به همراه یک کیف دوشی چرم ست نمایید. برای روسری و شال خود رنگی را انتخاب کنید که متناسب با استایل شما در نظر گرفته شده باشد.

میوچا پرادا در رابطه به مد و استایل اینجوری میگه که:

“شما می توانید بهترین و زیباترین لباس را بپوشید اما همچنان احساس قدرت نکنید. اما می توانید مانند یک دختربچه نادان شلخته لباس بپوشید، و حس قدرت داشته باشید. جذابیت و قدرت در درون ذهن شما به وجود می آید، نه در لباسی که می پوشید. من فکر می کنم لباس فقط چیزی است که می پوشید و لباس ها قرار نیست شما را تبدیل به فرد دیگری کنند.”

در انتها به ما بگویید که شما بیشتر از چه مدل مانتو ای استفاده می کنید! آیا شما از مانتو های به روز و امروزی استفاده می کنید یا بیشتر به مانتو های کلاسیک علاقه دارید.


37 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

هرکی یه نظری داره دیگه به نظر بعضیا خوشگلن به نظر بعضیا نه
عاطفه
3 سال پیش

هیچ کدوم قشنگ نبودن
A
3 سال پیش

اصلا خوب نیست آخه کدوم اسکولی میاد از اینا بخره🤣👎👈👉
بازدیدکننده
3 سال پیش

توروخداكجاي اينا قشنكه
بازدیدکننده
3 سال پیش

عالی 👌
زینب تورانی
3 سال پیش

ب قول مامان لباس چوپان دروغ گو
montazer
3 سال پیش

اره به خدا کجاشون قشنگه🙄
بازدیدکننده
3 سال پیش

تسلیت میگم به باز ماندگانشون 🖤🖤بسیار طرفدار بازی ایشان بودم و واقعان دوستشون داشتم واز وقتی خبر فوتشونم فهمیدم مثل این بود که یکی از فامیلم رو از دست دادم ..روحشون شاد ویادشون گرام باد
نسرین
3 سال پیش

خیلی جالب نبودن
بازدیدکننده
3 سال پیش

قشنگه وراحت
بازدیدکننده
3 سال پیش

خوب‌نیست
مائده (🌹❤)
3 سال پیش

در پاسخ به: ۴تاش زشت بودن
👍👍👍👍👍👍
ساناز
3 سال پیش

خوب نیستن مانتو پاییزه قشنگ زیاد
فاطمه
3 سال پیش

اخه بگین ایناکجاشون خوشکله
شهلا
3 سال پیش

اصلا جالب نیستن اینا دیگه چین
نیما
3 سال پیش

فاجعه بود!!!
ناشناس
3 سال پیش

فقط اولی وسومی قشنگه
یاس نوروزی و آتنا اصفهانی
3 سال پیش

مانتو های اول دوم زیبا هستن🌍😍💙💫
بازدیدکننده
3 سال پیش

اگر بلد نیستید نظر بدید ندید مدل اول و دوم تا چند هفته دیگه مد روز خواهد بود
علی
3 سال پیش

در پاسخ به: اصلا قشنگ نیستن🤑
دلت هم بخواد
بازدیدکننده
3 سال پیش

خوشکل بودن
نیکا
3 سال پیش

اصلن خوب نیست
بازدیدکننده
3 سال پیش

اصلا قشنگ نبودن هیچکدومشون
متین
3 سال پیش

این همه مدل قشنگ چی بود اینا🤔🤔
فرشته
3 سال پیش

کجاش قشنگ بود اینا که دیگه رو مد نیست
بازدیدکننده
3 سال پیش

اصلا قشنگ نیستن🤑
علی۵۹
3 سال پیش

چگونه و از کجا میشه تهیه و خرید کرد زیبا هستند.
بازدیدکننده
3 سال پیش

زیبا هستن .قیمتشون چنده؟؟
بازدیدکننده
3 سال پیش

منم موافقم
محمودرضا
3 سال پیش

اصلان جالب نبود
منصوره
3 سال پیش

در پاسخ به: خودشونم زیبا هستن
کیمیا
3 سال پیش

🙄🙄🙄🙄🙄🤔🤔🤔🤔
نازی
3 سال پیش

😍😍😍
ترانه
3 سال پیش

خیلی زیباهستن
سانی
3 سال پیش

مانتو خوشکلتر نبود بزارین
محمود
3 سال پیش

خودشونم زیبا هستن
بازدیدکننده
3 سال پیش

۴تاش زشت بودن
پربحث های هفته   
محمدباقر قالیباف: من برای دخترم جایی عروسی گرفتم که همه کارمندان شهرداری مراسم می گیرند دو نوع بیشتر غذا سفارش ندادم ... +ویدئو (38 نظر) دورهمی صمیمی شهید رئیسی با سعید جلیلی در اتاق کارش و ناهار ساده آن ها با نان خالی و بیسکوئیت+ویدئو/سفره غذایی که سادگی چاشنی اصلی آن بود... (25 نظر) خلاقیت های زیبا و رنگارنگ یک مادر ایرانی با قوطی شیرخشک/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (20 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز اوستا بنا برای حفظ پرندگان از گرما و سرما/ اشک تو چشم آدم جمع میشه+ویدئو (20 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (17 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (17 نظر) نگاهی به حلقه ازدواج شلوغ و زیبای آزاده نامداری و همسرش با نگین های ظریف/ چه سلیقه منحصر به فردی+عکس (16 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (14 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (13 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (12 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (12 نظر) جشن تولد مفصل و شاهانه بهاره رهنما با حضور دختر اروپا نشینش+عکس/ از تدارک کیک به شکل قو تا چیدمان میزها با انواع و اقسام خوردنی ها به شکل سوپرمارکتی😍 (11 نظر) بازیگر زنِ جوانِ سینما: من نماز خوندن رو از شهاب حسینی یاد گرفتم+ویدیو (10 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (9 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 4 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 4 تیر 1403+فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 4 تیر 1403
سکانس خنده دار حمید لولایی و رضا عطاران در بزنگاه: وقتی میپرسن آقاجون مگه تو بیمارستان نمرد و میگن نه 90 درصد جونش تو نونوایی در اومد ده درصدش تو بیمارستان+ویدئو
دانلود آهنگ جدید «خاطره» از مصطفی راغب+فیلم/ خاطرات خوب شمال محاله یادم بره...
وضعیت خانه و زندگی فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب در روزهای ابتدایی دامادی
لیستی کامل از بازیگرانی که برای بار دوم ازدواج کرده اند+عکس
گنده لات خیابان پاسداران به آخر خط رسید
طناب پوسیده عاشقی بر گردن زن جوان/مادرشوهرم عکس دختران زیبا را به همسرم نشان می‌دهد و...
ماجرای شناسنامه پاکستانی مصطفی پورمحمدی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری چیست؟
ناگفته هایی از سعید جلیلی؛ از پنچر شدن ماشین پراید و نداشتن لاستیک زاپاس تا ناهار خوردن با کارگران و کارکنان اداری
(عکس) تصویر دیده نشده از مسعود پزشکیان در کنار شهیدی که پیکر پاکش به دریا پیوست ...
نسبت فامیلی قاضی زاده هاشمی با وزیر دولت روحانی چیست؟
قرار پدرانه پورمحمدی با دختران ایران: من فقط پدر سه دختر نیستم بلکه حافظ امنیت همه دختران ایرانم...
چرا آمریکا ظریف را تحریم کرده؟