دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

این دختر در مدت 2 سال با 8 پسر ازدواج کرد / دامادها شکایت کردند 

جمعه، 25 بهمن 1398
کد خبر: 63136
ساعد نیوز : عروس کلاهبردار به روشی خاص پسران جوان را فریب می زد و بعد از نزدیک شدن و ازدواج با آنها نقشه ی خود را عملی می کرد ، این زن جوان در کمتر از 2 سال با 8 مرد جوان ازدواج کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، پلیس تایلند در جستجوی عروس ازدواج های سریالی که در طول 2 سال چندین بار ازدواج کرده بود به واقعیت های عجیبی در مورد او رسید.

"نامون بوآیای" عروس 32 ساله خانواده ی تایلندی تحت تعقیب پلیس بود چرا که شگرد مخصوص او برای فریب و ازدواج مردان جوان فاش شده و حالا اکثر کاربران فضای مجازی او را می شناختند.

عروس فراری به عنوان تبهکار حرفه ای در فضای مجازی معرفی شد تا افرادی که او را می شناسند و یا دیده اند به پلیس تایلند گزارش دهند.

به گفته ی منابع این کشور این زن جوان با هدف کلاهبرداری به مردان نزدیک می شده و با آنها ازدواج می کرد ، مدتی بعد به دلایل مختلف با گرفتن مهریه یا سرقت پول از داماد جوان ناپدید می شد.

یکی از مردان جوان که فریب او را خورده بود به پلیس گفته است که این زن به بهانه ی باردار بودنش پول زیادی از او دریافت کرده و بعد از چند روز کاملا ناپدید شده است . او در مورد روش کلاهبرداری عروس فراری گفت :چند روز به بهانه بد بودن حالش تصمیم گرفت تا به خانه خواهرش برود ، خواهری که من محل زندگی او را نمی شناختم و تنها در مراسم ازدواجمان او را دیده بودم برای همین مقدار زیادی پول از من گرفت و رفت . زمانی که با او تماس گرفتم خواهرش پاسخ داد و گفت که نوزاد سقط شده و وضعیت روحی خواهرش نامناسب است بهتر است چند روزی با او تماس نداشته باشم . بعد از چند روز دیگر نتوانستم با او تماس بگیرم تا اینکه تصویرش را در فیس بوک به عنوان عروس کلاهبردار دیدم.


26 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...