دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / علمی / حوزه تغذیه /

جایگزینی خوشمزه برای بوتاکس! 

دوشنبه، 10 اردیبهشت 1397
کد خبر: 5623
ساعد نیوز: ژله حاوی آمینواسیدهای طبیعی است که برای پوست خوب است.به بازسازی سلولهای جدید بدن کمک میکند.از پیدایش علائم پیری پوست جلوگیری میکند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از عصر ایران: 

ژله از دسرهای دوست داشتنی است که علاوه بر دلچسب بودن دارای خاصیت های بسیاری است که یکی از خاصیت های بسیار جالب و شگفت انگیزش این است که همانند بوتاکسطبیعی عمل می کند. جالب است بدانید که تاکید شده است که ناشتا ژله بخورید تا بوتاکس نکنید. همانطور که می دانید بوتاکس دارای عوارض بسیاری است که ممکن است برگشت پذیر و قابل جبران نباشد. پس چه بهتر که از مواد غذایی لذتبخش و خوشمزه برای بوتاکس استفاده شود.

پوست

ژله حاوی آمینواسیدهای طبیعی است که برای پوست خوب است.به بازسازی سلولهای جدید بدن کمک میکند.از پیدایش علائم پیری پوست جلوگیری میکند.ژله برای تولید کلاژن خوب است.ژله دارای اسید اسپارتیک غنی است که به فرآیند بازسازی کمک میکند..ناشتا ژله بخورید،تمام خطوطی که احتیاج به بوتاکس دارید ترمیم میشود.

برای التهاب و ورم مفاصل خوب است

ژله از ژلاتین طبیعی تهیه شده است که می تواند نرمی مفاصل را افزایش داده و از التهاب و ورم مفاصل جلوگیری کند. ژله همچنین می تواند تورم ناشی از درد مفاصل را کاهش دهد.

استرس را کاهش می دهد

آمینواسیدهای ضروری در ژله می تواند استرس را کاهش دهد. همچنین می تواند نشانه های ضعیف افسردگی را کاهش دهد.

سلامت مو

ژله منبع غنی اسید فولیک بوده که برای سلامت مو مفید است. از نازک شدن و ریزش مو جلوگیری می کند.ناهنجاری های پوست را کاهش می دهد، ژله رده هایی از اینوزیتول و نیاسین دارد که از برخی از ناهنجاری های پوستی جلوگیری میکند. در حقیقت مصرف مکرر ژله به کاهش ناهنجاریهایی نظیر آکنه و روزاسه (نوعی بیماری مربوط به بینی و گونها که با ضایعات آکنه مانند و گشاد شدگی مویرگها مشخص می شود) را کاهش میدهد...

سیستم ایمنی بدن

ژله از کربوهیدرات و ویتامین b غنی است. به افزایش ایمنی بدن کمک می کند. خیلی از افراد ترجیح می دهند بعد از جلسات ورزشی ژله بخورند.ژله کالری کمی دارد در نتیجه برای دست یافتن به وزن ایده آل مناسب است. برخلاف دیگر محصولات شیرین، قند آن خیلی بالا نیست.بنابراین خوردن آن درحد میانه ضرری ندارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
گام به گام مراحل چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک