دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

جلوگیری از ثبت نام مجدد قاضی پور در مجلس 

دوشنبه، 11 آذر 1398
کد خبر: 52074
ساعد نیوز: نماینده ارومیه در مجلس دهم، برای نامزدی در مجلس یازدهم اقدام کرد اما به دلیل نداشتن کارت‌ملی هوشمند نتوانست ثبت‌نام کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از برنا، روند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز گذشته با دستور «عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور، آغاز شد.

از چهره هایی که در روز اول انتخابات ثبت نام کردند می توان به محمود نبویان، چهره اصولگرا، محمود بهمنی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس دهم و محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا، غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم و روح الله جمعه ای، مشاور وزیر کشور، اشاره کرد.

نادر قاضی پور، نماینده ارومیه در مجلس دهم، نیز برای نامزدی در مجلس یازدهم اقدام کرد اما به دلیل نداشتن کارت ملی هوشمند نتوانست ثبت نام کند.


8 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
ناشناس
4 سال پیش

این افراد در مجلس بد آموزی دارند شما به رفتار قاضی پور در مجلس در این چند سال نگاه کنید نامرتب نامنظم. حرکاتش کردارش گفتارش در حد نماینده مجلس نیست این دقیقا نفطه ضعیف مجلس در این ۴۰سال است شما به مجلس عراق و ترکیه در سیما من دیده ام مرتب منظم نه اینکه ژولیده در حال خوردن شلغم و گلابی و چرت زدن و ووووو شاید اگر واقعیت بیشتری را بگویم بهشون بر می خورد مثلا با این شمایل چی را میخواهند ثابت کنند انقلابی اند نه انقلابی با ریش باند وووو نیست
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل اکسپت مقاله