دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

جنجالِ جدید مهدی کوشکی و ریحانه پارسا/ آیا این یک بازی است؟! 

سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399
کد خبر: 80416
ساعد نیوز: پس از امیر تتلو، آرات، محسن چاووشی و ابی ... و دیگر جنجالی‌های این روزهای شبکه‌های اجتماعی، چند روز پیش نوبت به مهدی کوشکی و ریحانه پارسا رسید تا از گردونه رقابت حاشیه‌سازی فاصله نگیرند و فضای شبکه‌های اجتماعی را داغ کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فرارو، پس از امیر تتلو، آرات، محسن چاووشی و ابی ... و دیگر جنجالی های این روزهای شبکه های اجتماعی، چند روز پیش نوبت به مهدی کوشکی و ریحانه پارسا رسید تا از گردونه رقابت حاشیه سازی فاصله نگیرند و فضای شبکه های اجتماعی را داغ کنند.

قضیه از توئیت ریحانه پارسا آغاز شد. این بازیگر تلویزیون و سینما که به تازگی با مهدی کوشکی نمایش نامه نویس و بازیگر سینما ازدواج کرده نوشت: «یا بنویس حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون را هم گذاشتید، مرد؟ ایموجی هم نزار..»

این توئیت ابهام داشت، نیازمند به ویرایش بود و سوالات زیادی را در شبکه های اجتماعی به وجود آورد. پس از آن مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا در ویدئویی کوتاه در استوری اینستاگرام اعلام کرد: «این روزها به خاطر توئیت ریحانه خیلی از من سوال می شه که حق طلاق چطوریه؟ من خیلی اعتقاد دارم که حق طلاق با مردِ صددرصد و چه لزومی داره حق طلاق با زن باشه؟ به نظر من این ایده خیلی درستی است که حق طلاق با مرد باشه، به قول قدیمی ها زن باید با لباس سفید بیاد خونه بخت و با کفن سفید هم بره!»

اظهار نظر تازه کوشکی موجی تازه علیه او به راه انداخت و فعالان مدنی در شبکه های اجتماعی با ریپورت استوری او، زمینه حذف ویدئو جنجالی اش از اینستاگرام را فراهم کردند. پس از این اتفاق کوشکی در پستی نوشت که استوری اش "بدون حق انتخاب" و یا "سوال" از او حذف شده است. او نوشت: "عدم آزادی بیان در اینستاگرام هم وجود دارد."

ویدئو و توئیت مهدی کوشکی کافی بود که بحثی دامنه داربر سر مواضع او و همسرش شکل بگیرد. منتقدان به مهدی کوشکی و ریحانه پارسا حمله کردند. برخی دیگر معتقدند که این سخنان از مهدی کوشکی بعید است و احتمالا پشت پرده ای برای رفتارهای اخیر او و همسرش وجود دارد.

کاربری نوشته است «به نظر من ماجرای توئیت ریحانه پارسا و استوری مهدی کوشکی یه بازی تبلیغاتیه! برای تئاتر، فیلم یا. این جور حرفا با واکنش سریع مخاطب و وایرال شدنِ شدید همراهه و خب اگه حدسم درست باشه دقیقن به هدف شون رسیدن. حالا باید دید چقدر نظر من می تونه درست باشه؟ نظر شما چیه؟»

از این منظر باید گفت که فعالیت های پارسا و کوشکی در اینستاگرام صرفا یک بازی است که مشخص نیست چه هدفی را دنبال می کند.

این دیدگاه به شکل دیگری هم مطرح شده است عده ای می گویند مهدی کوشکی و ریحانه پارسا به دنبال دیده شدن، کسب شهرت و ثروت اند و این جنجال سازی در شبکه های اجتماعی را برای رسیدن به شهرت و ثروت برگزیده اند.

در این بین عده ای هم می گویند نباید به کوشکی و ریحانه پارسا، اقدامات و سخنانشان بها داد. فردی نوشته است: "استوری مهدی کوشکی رو ریپورت میکنن و میگن درسته نظر شخصیش بوده باشه، ولی نباید پخش بشه. بعد همونا اونو پست و توییت میکنن! اگه خوبه چرا ریپورت کردی. اگه بده چرا پخش میکنی."


4 پسندیدم 24 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
اسی جون
4 سال پیش

جای تاسف داره واقعا. الان همه ی کشور ها دنبال راه درمان ویروس کرونا هستن و ما هم از این مسخره بازیا انجام میدیم . واقعا جای تاسف داره🥺😔
پاسخ
هانیه
4 سال پیش

دقیقا با حرفت موافقم👍😂😂😂😂
پاسخ
فاطمه
4 سال پیش

ایولاااااااادمت گرم یکی نیس همین روبگه دمتگرم گلم
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

که اینها ندارن
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

این ریحانه می تونس باکسی ازدواج کنه که سن حداقل ده سال ازآقای کوشکی کوچک ترباشع خدااین چطورراضی شده بااین مردمیان سال ازدواج کنهدخترجوون وخوشگل 🙁🙁
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

خخخخ
پاسخ
مهسا
4 سال پیش

حالم دیگه از این دو تا بهم میخوره🤢🤮🤮🤢
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

اینا هم میخوان مثل بهاره رهنما و مهناز و افشار هرروز یه حرکتی نشون بدن نیاز به جلب توجه دارن
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام میخواستم به این دو بازیگر بگم بسه دیگه حالمون بهم خورد اگه ازدواج کردین برین زندگیتون رو بکنید
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

بنده با نظر جنابعالی مخالفم عشق و ازدواج به سن و سال نیست فقط کافیه آدم شعورش داشته باشه
پاسخ
مهسا
4 سال پیش

واقعا دیگه حالم از این دو تا بازیگر داره بهم می خوره . اینا چرا نمی تونن زندگی بدون حاشیه داشته باشند
پاسخ
مهسا
4 سال پیش

خدا میدونه فردا باز می خوان چه کاری بکنند . اینا فکر کردند همه مثل خودشون زندگی شون خیلی راحته
پاسخ
خانمَخان
4 سال پیش

خفه شدیم نفس نمیشه کشید
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

خیلی خوب گفتی
پاسخ
ميترا
4 سال پیش

دقيقا
پاسخ
دلسا
4 سال پیش

واقعا دیگه حرفی ندارم
پاسخ
سارا
4 سال پیش

دقیقا😁😁😁😁
پاسخ
سارا
4 سال پیش

نمیدونم این جریان بازیه یا واقعی ولی من از قیافه مهدی کوشکی بدم میاد با این سن و سال با یه دختر 20 ساله... سرپیری و معرکه گیری😁😁😁😁
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

آخیش راحت شدم حرف دل منو زدی خدا خیرت بده
پاسخ
۳۱۳
4 سال پیش

چقدر بی فرهنگ بازی درمیارن.... خانم پارسا و آقای کوشکی،بهتر نیس زندگیتونو بکنید و این همه عکس و ویدئو و متن بیخود نذارید؟؟؟
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه چاپ یک کتاب
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
ترجمه تخصصی متن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی