جنجالِ جدید مهدی کوشکی و ریحانه پارسا/ آیا این یک بازی است؟!

  سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ID  کد خبر 80416
جنجالِ جدید مهدی کوشکی و ریحانه پارسا/ آیا این یک بازی است؟!
ساعد نیوز: پس از امیر تتلو، آرات، محسن چاووشی و ابی ... و دیگر جنجالی‌های این روزهای شبکه‌های اجتماعی، چند روز پیش نوبت به مهدی کوشکی و ریحانه پارسا رسید تا از گردونه رقابت حاشیه‌سازی فاصله نگیرند و فضای شبکه‌های اجتماعی را داغ کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فرارو، پس از امیر تتلو، آرات، محسن چاووشی و ابی ... و دیگر جنجالی های این روزهای شبکه های اجتماعی، چند روز پیش نوبت به مهدی کوشکی و ریحانه پارسا رسید تا از گردونه رقابت حاشیه سازی فاصله نگیرند و فضای شبکه های اجتماعی را داغ کنند.

قضیه از توئیت ریحانه پارسا آغاز شد. این بازیگر تلویزیون و سینما که به تازگی با مهدی کوشکی نمایش نامه نویس و بازیگر سینما ازدواج کرده نوشت: «یا بنویس حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون را هم گذاشتید، مرد؟ ایموجی هم نزار..»

این توئیت ابهام داشت، نیازمند به ویرایش بود و سوالات زیادی را در شبکه های اجتماعی به وجود آورد. پس از آن مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا در ویدئویی کوتاه در استوری اینستاگرام اعلام کرد: «این روزها به خاطر توئیت ریحانه خیلی از من سوال می شه که حق طلاق چطوریه؟ من خیلی اعتقاد دارم که حق طلاق با مردِ صددرصد و چه لزومی داره حق طلاق با زن باشه؟ به نظر من این ایده خیلی درستی است که حق طلاق با مرد باشه، به قول قدیمی ها زن باید با لباس سفید بیاد خونه بخت و با کفن سفید هم بره!»

اظهار نظر تازه کوشکی موجی تازه علیه او به راه انداخت و فعالان مدنی در شبکه های اجتماعی با ریپورت استوری او، زمینه حذف ویدئو جنجالی اش از اینستاگرام را فراهم کردند. پس از این اتفاق کوشکی در پستی نوشت که استوری اش "بدون حق انتخاب" و یا "سوال" از او حذف شده است. او نوشت: "عدم آزادی بیان در اینستاگرام هم وجود دارد."

ویدئو و توئیت مهدی کوشکی کافی بود که بحثی دامنه داربر سر مواضع او و همسرش شکل بگیرد. منتقدان به مهدی کوشکی و ریحانه پارسا حمله کردند. برخی دیگر معتقدند که این سخنان از مهدی کوشکی بعید است و احتمالا پشت پرده ای برای رفتارهای اخیر او و همسرش وجود دارد.

کاربری نوشته است «به نظر من ماجرای توئیت ریحانه پارسا و استوری مهدی کوشکی یه بازی تبلیغاتیه! برای تئاتر، فیلم یا. این جور حرفا با واکنش سریع مخاطب و وایرال شدنِ شدید همراهه و خب اگه حدسم درست باشه دقیقن به هدف شون رسیدن. حالا باید دید چقدر نظر من می تونه درست باشه؟ نظر شما چیه؟»

از این منظر باید گفت که فعالیت های پارسا و کوشکی در اینستاگرام صرفا یک بازی است که مشخص نیست چه هدفی را دنبال می کند.

این دیدگاه به شکل دیگری هم مطرح شده است عده ای می گویند مهدی کوشکی و ریحانه پارسا به دنبال دیده شدن، کسب شهرت و ثروت اند و این جنجال سازی در شبکه های اجتماعی را برای رسیدن به شهرت و ثروت برگزیده اند.

در این بین عده ای هم می گویند نباید به کوشکی و ریحانه پارسا، اقدامات و سخنانشان بها داد. فردی نوشته است: "استوری مهدی کوشکی رو ریپورت میکنن و میگن درسته نظر شخصیش بوده باشه، ولی نباید پخش بشه. بعد همونا اونو پست و توییت میکنن! اگه خوبه چرا ریپورت کردی. اگه بده چرا پخش میکنی."


24 دیدگاه
  دیدگاه ها
اسی جون
4 سال پیش

جای تاسف داره واقعا. الان همه ی کشور ها دنبال راه درمان ویروس کرونا هستن و ما هم از این مسخره بازیا انجام میدیم . واقعا جای تاسف داره🥺😔
هانیه
4 سال پیش

دقیقا با حرفت موافقم👍😂😂😂😂
فاطمه
4 سال پیش

ایولاااااااادمت گرم یکی نیس همین روبگه دمتگرم گلم
بازدیدکننده
4 سال پیش

که اینها ندارن
بازدیدکننده
4 سال پیش

این ریحانه می تونس باکسی ازدواج کنه که سن حداقل ده سال ازآقای کوشکی کوچک ترباشع خدااین چطورراضی شده بااین مردمیان سال ازدواج کنهدخترجوون وخوشگل 🙁🙁
بازدیدکننده
4 سال پیش

خخخخ
مهسا
4 سال پیش

حالم دیگه از این دو تا بهم میخوره🤢🤮🤮🤢
بازدیدکننده
4 سال پیش

اینا هم میخوان مثل بهاره رهنما و مهناز و افشار هرروز یه حرکتی نشون بدن نیاز به جلب توجه دارن
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام میخواستم به این دو بازیگر بگم بسه دیگه حالمون بهم خورد اگه ازدواج کردین برین زندگیتون رو بکنید
بازدیدکننده
4 سال پیش

بنده با نظر جنابعالی مخالفم عشق و ازدواج به سن و سال نیست فقط کافیه آدم شعورش داشته باشه
مهسا
4 سال پیش

واقعا دیگه حالم از این دو تا بازیگر داره بهم می خوره . اینا چرا نمی تونن زندگی بدون حاشیه داشته باشند
مهسا
4 سال پیش

خدا میدونه فردا باز می خوان چه کاری بکنند . اینا فکر کردند همه مثل خودشون زندگی شون خیلی راحته
خانمَخان
4 سال پیش

خفه شدیم نفس نمیشه کشید
بازدیدکننده
4 سال پیش

خیلی خوب گفتی
دلسا
4 سال پیش

واقعا دیگه حرفی ندارم
سارا
4 سال پیش

دقیقا😁😁😁😁
سارا
4 سال پیش

نمیدونم این جریان بازیه یا واقعی ولی من از قیافه مهدی کوشکی بدم میاد با این سن و سال با یه دختر 20 ساله... سرپیری و معرکه گیری😁😁😁😁
بازدیدکننده
4 سال پیش

آخیش راحت شدم حرف دل منو زدی خدا خیرت بده
۳۱۳
4 سال پیش

چقدر بی فرهنگ بازی درمیارن.... خانم پارسا و آقای کوشکی،بهتر نیس زندگیتونو بکنید و این همه عکس و ویدئو و متن بیخود نذارید؟؟؟
ناشناس
4 سال پیش

یعنی واقعا حالمونو بهم زدین هر وقت صفحه رو باز کردیم عکس این دوتا بود. ول کنید دیگه بابا.
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام چقدر ریحانه پارسااااااا رو علم میکنید بسه دیگه
شیوا
4 سال پیش

آقای کوشکی که میگه زن بالباس سفید بیاد وباکفن بره.چرا زن اولش‌روطلاق داده.
ساده
4 سال پیش

خدایی چه ملت بیکار و بی غمی داریم. هزار تا اتفاق تو این مملکت میفته اینا افتادن دنبال تام و جری.
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (644 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (89 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (39 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
نجات گروگان 50 میلیارد تومانی از چاه 3 متری
دولت پزشکیان چگونه دولتی خواهد بود؟
قتل دلخراش و هالیوودی توسط پسر 17 ساله در شیراز
هیچ رهبری جرأت شلیک موشک به اسرائیل را نداشت!
توصیه پورمحمدی به پزشکیان برای چینش اعضای کابینه
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان بدون آزمون مقطع کارشناسی ارشد
توقف پذیرش دانشجو در دورۀ شبانۀ دانشگاه شهید باهنر کرمان
ویدیو/ شبیه‌سازی عواقب وحشتناک بمباران هسته‌ای/ قیامت مصنوعی یا پایان جهان در آمریکا
بایدن: نه تنها در مبارزات انتخاباتی هستم بلکه جهان را اداره می‌کنم
(ویدئو) وقتی سلبریتی‌های مرده دوباره زنده می‌شوند/ هوش مصنوعی کتاب‌ها را با صدای بازیگران فقید روایت می‌کند!
(ویدئو) جوانمردی بی‌نظیر شهریار ایران‌زمین کوروش کبیر در برابر زیباترین اسیر خود، پانته‌آ / داستانی که قرن‌هاست ستایش می‌شود!
زیبایی دختر ورزشکار برای تیمش دردسر آفرین شد
(ویدئو) الماس سیاه؛ راز سلامتی و زیبایی با نادرترین سیب جهان که همه را شگفت‌زده کرده است!
مسعود پزشکیان: کسانی که با ما نیستند هم مردم هستند/ پست و مقام برای قیافه گرفتن نیست، برای خدمتگزاری است
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان