دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

جولان کرونای انگلیسی در یزد/شناسایی ۱۲۸ مبتلای قطعی در شبانه روز گذشته 

یکشنبه، 15 فروردین 1400
کد خبر: 145063
ساعد نیوز: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شناسایی موارد جدید ابتلا به واریانت انگلیسی در استان یزد، گفت: در شبانه روز گذشته براساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۲۸ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، دکتر «ابراهیم سلمانی» با بیان این که از این تعداد، ۲۱ نفر در بیمارستان های استان بستری و ۱۰۷ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می کنند، گفت: طی شبانه روز گذشته شش سرخوشه جدید مبتلا به ویروس جهش یافته نیز در استان شناسایی شد.

وی با بیان این که تاکنون۵۳ سرخوشه مبتلا به کرونای جهش یافته در استان شناسایی شدند، در خصوص شناسایی موارد جدید ابتلا به ویروس جهش یافته، افزود: دو سرخوشه در شهرستان خاتم، دو سرخوشه در شهرستان میبد، یک سرخوشه در شهرستان اشکذر و یک سرخوشه در شهرستان یزد شناسایی شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار کرد: تاکنون کرونای جهش یافته در شهرستان های یزد، اردکان، میبد، ابرکوه، خاتم، تفت، مهریز و اشکذر به ثبت رسیده است.

به گفته ی سلمانی، متاسفانه در شبانه روز گذشته، یک بیمار دیگر مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:طی شبانه روز گذشته، ۶۷ بیمار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان های استان پذیرش شدند و با این حساب، در حال حاضر ۲۲۵ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۴۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به رنگ بندی های کرونایی شهرستانهای استان هم گفت: شهرستان های خاتم، تفت و مهریز در وضعیت نارنجی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

تصریح کرد: تعداد موارد شناسایی مبتلایان روزانه در استان در روزهای اخیر به بالاترین میزان خود در سال جاری رسیده است و این موضوع زنگ خطر موج جدید کرونا در استان را به صدا دراورده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم